Ja to er vel det som står på cb. Altså positiv test viser de to mest fertile dagene.Når man har fått positiv EL-test…hvor lenge bør man fortsette med sex for å være sikker? To dager?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja to er vel det som står på cb. Altså positiv test viser de to mest fertile dagene.Når man har fått positiv EL-test…hvor lenge bør man fortsette med sex for å være sikker? To dager?
I dag stikker det i puppene, men det trenger selvfølgelig ikke å bety noePositiiiivDenne må jo være positiv. Da må vi få til en runde aksjelegging i kveld
![]()
Denne PP skal jeg prøve å vente til 8 dpo4 dpo idagnår starter dere å teste?
Den vil lyse på fast smiley i 36-48 timer, kan brukes igjen etter det til tom batteriFikk smiley på CB digital i dag, så da satser jeg på EL i morgen
Er det forresten noen som vet om den teststaven til CB digital ikke kan brukes mere etter at man får fast smiley?
Brooke - 33år - B2 - PP5 - EL23.10 - IKM 30.10
Har du kanskje IKM litt senere?Fikk smiley på CB digital i dag, så da satser jeg på EL i morgen
Er det forresten noen som vet om den teststaven til CB digital ikke kan brukes mere etter at man får fast smiley?
Brooke - 33år - B2 - PP5 - EL23.10 - IKM 30.10
ellers får du plutselig veldig kort lutealfase og hører egentlig til i IKM uke 43 
Har du kanskje IKM litt senere?ellers får du plutselig veldig kort lutealfase og hører egentlig til i IKM uke 43
![]()
6.11Hehe, ja, er så klart IKM 6.10![]()

Åja...hmm, den smileyen er borte nå, tok testen kl 09 i dag tidligDen vil lyse på fast smiley i 36-48 timer, kan brukes igjen etter det til tom batteri
Får bare prøve igjen neste gang da 
Hm ser ingen økning enda, men håper den kommer.Kanskje EL var på torsdag/fredag alikevell da?![]()
Den kan brukes videre ja. Bruker selv de rosa riktignok men brukte både denne og forrige syklus den vil lese av hver test uavhengig av hva de tidligere har vist.Fikk smiley på CB digital i dag, så da satser jeg på EL i morgen
Brooke - 33år - B2 - PP5 - EL23.10 - IKM 06.11
Hos meg øker den gradvis over 2-3 dager, så det kan være starten på en økning, men vet ikke helt sikkert før i morgenHm ser ingen økning enda, men håper den kommer.