IKM uke 44

Yes endelig positiv eltest på meg også, cd 16! Litt forsinket i forhold til de siste syklusene. Sannsynligvis fordi jeg er litt småsyk. (Hoste , forkjølelse.) husker under Coronaen da ble el forsinket et par uker :)

Vedlegg

• 1DFE7260-E06D-49A7-AD07-FF5CADB014BF.jpeg
    1DFE7260-E06D-49A7-AD07-FF5CADB014BF.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 63
Cd 24 og ingen el enda her :wideyed: får se i morgen om jeg må bytte ikm-gruppe:dead::banghead:

Måtte bestille nye el-tester siden det drøyer sånn, har testet tre ganger daglig de siste dagene :p Blir heldigvis levert på døra i morgen ettermiddag.

Heldige dere i dpo-land!

Cd 24 og ingen el enda her :wideyed: får se i morgen om jeg må bytte ikm-gruppe:dead::banghead:

Måtte bestille nye el-tester siden det drøyer sånn, har testet tre ganger daglig de siste dagene :p Blir heldigvis levert på døra i morgen ettermiddag.

Heldige dere i dpo-land!
Såpss, tre ganger Ja :) testet kun en gang denne gang men føler de digitale er ganske greie.

Uff jeg skal på fest med jobben på fredag, da er jeg 7-8 dpo, litt tidlig å få utslag på testene? Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre mtp alkohol, de kommer til å stusse om jeg ikke drikker noe. Kanskje putte alkoholfritt i en vinflaske? :laughing002

Uff jeg skal på fest med jobben på fredag, da er jeg 7-8 dpo, litt tidlig å få utslag på testene? Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre mtp alkohol, de kommer til å stusse om jeg ikke drikker noe. Kanskje putte alkoholfritt i en vinflaske? :laughing002
Jeg tenker, hvorfor la vær å drikke når man ikke har fått positiv test? De fleste vet jo ikke at man er gravid før de er 6 uker på vei nesten.

Last edited:
Hærregud 1 eller 2 dpo i dag. Og jeg klarer ikke vente nesten :) ææææ. Klarte å la vær å kjøpe tester i dag. Så det er bra :)
Jeg har ikke tempet eller testet etter el denne måneden så blir spennene å se om vi traff. Deilig å slippe hvertfall ☺️❤️
Kanskje kroppen er mer avslappet?! Satser på det og at det hjelper :wav

Back
Topp