Det er sant, man ser det ikke før noen dager, var det jeg menteHos meg øker den gradvis over 2-3 dager, så det kan være starten på en økning, men vet ikke helt sikkert før i morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sant, man ser det ikke før noen dager, var det jeg menteHos meg øker den gradvis over 2-3 dager, så det kan være starten på en økning, men vet ikke helt sikkert før i morgen![]()
Tok du den med 2 eller 4 fertile dager? For den med 4 viser lengre smiley enn den med 2Åja...hmm, den smileyen er borte nå, tok testen kl 09 i dag tidligFår bare prøve igjen neste gang da
![]()
Er den med 2Tok du den med 2 eller 4 fertile dager? For den med 4 viser lengre smiley enn den med 2![]()
Du kan fint bruke den neste gang ja. Er 10Åja...hmm, den smileyen er borte nå, tok testen kl 09 i dag tidligFår bare prøve igjen neste gang da
![]()
Så braHos meg har tempen økt enda mer i dag og jeg kan roe meg med at EL har værtnå er jeg endelig i dpo land
![]()
spennende å se om når en skal prøve å begynne g-testingenDet er ikke godtSykt vonde eggløsningssmerter!![]()
Satse på at det er et godt tegn!Såpss, tre ganger JaCd 24 og ingen el enda herfår se i morgen om jeg må bytte ikm-gruppe
Måtte bestille nye el-tester siden det drøyer sånn, har testet tre ganger daglig de siste dageneBlir heldigvis levert på døra i morgen ettermiddag.
Heldige dere i dpo-land!
Det drøyer på med ventingen ja! Men plutselig er vi der! Jeg tror jeg tar første test på onsdag!Vurderer å begynne å teste på lørdag, men det føles så lenge til![]()

Jeg tenker, hvorfor la vær å drikke når man ikke har fått positiv test? De fleste vet jo ikke at man er gravid før de er 6 uker på vei nesten.Uff jeg skal på fest med jobben på fredag, da er jeg 7-8 dpo, litt tidlig å få utslag på testene? Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre mtp alkohol, de kommer til å stusse om jeg ikke drikker noe. Kanskje putte alkoholfritt i en vinflaske?![]()
Kanskje kroppen er mer avslappet?! Satser på det og at det hjelperHærregud 1 eller 2 dpo i dag. Og jeg klarer ikke vente nestenææææ. Klarte å la vær å kjøpe tester i dag. Så det er bra
Jeg har ikke tempet eller testet etter el denne måneden så blir spennene å se om vi traff. Deilig å slippe hvertfall![]()