Sannsynligvis i dag/ kveldPositiv EL-test i går, 1,21 i premom, og nesten i dag med 0,95 i premom. Lette symptomer i går, kraftige symptomer i dag. Når ville dere tenkt el er? I dag eller i morgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sannsynligvis i dag/ kveldPositiv EL-test i går, 1,21 i premom, og nesten i dag med 0,95 i premom. Lette symptomer i går, kraftige symptomer i dag. Når ville dere tenkt el er? I dag eller i morgen?
Sannsynligvis i dag/ kveld![]()
Synker tempen ved el?Har tatt g-test ja, negativ. Pluss at jeg temper, så er egentlig ganske sikker på at jeg ikke er gravid. I dag sank tempen igjen, så kanskje EL er idag?Enten så må EL komme eller så kan bare mensen komme slik at jeg får begynt på nytt. Jeg holder på å bli gal av dette kjenner jeg
Ikke nødvendigvis nei. Men den Stiger Etter el.Synker tempen ved el?![]()
Hos meg har den brukt å synke ved EL for å deretter stigeSynker tempen ved el?![]()
Hoho, vår står også klarÅh så snill du erDet var en lettelse, selvom det er borte nå - men det var masse igår og idagtidlig. Bruker conceive plus i tillegg ja, glidemiddelet, mannen synes det var helt topp
![]()

Krysser fingrene for degHer lar el vente på seg. Forventa den i går, men fremdeles lite uslag på testene. CD 21 i dag
Er tredje syklusen jeg tester for el etter sa, og de andre gangene har den kommet på cd 22 og 20, så håper at streken blir sterkere i morgen!