IKM uke 44

1DPO i dag :) Tempen har ikke økt noe voldsomt, men EL smertene var gale ille i går. Så håper det slapp i går og ikke i dag? Testene er hværtfall helt negative nå:shy:

Vedlegg

• BA78AB96-7018-4EE0-ACBB-45A5919F52EA.png
    BA78AB96-7018-4EE0-ACBB-45A5919F52EA.png
    3,8 MB · Visninger: 97
1DPO i dag :) Tempen har ikke økt noe voldsomt, men EL smertene var gale ille i går. Så håper det slapp i går og ikke i dag? Testene er hværtfall helt negative nå:shy:
Nei, legen vil ikke henvise meg videre.
Jeg har vanligvis korte sykluser, rundt 24-26 dager (unntak de siste mnd, vert oppi nesten 40). El har vist seg å være 2 dager etter første positiv de andre gangene, sp antakelig i morgen. Mensen varer som regel i 5 dager
Syns alle babyplan testene dine er positive og fra veldig tidlig i syklusen. Håper du har el. Syns de ser litt rare ut liksom, så tidlig positiv og så mange dager på rad… om syklusene dine fortsetter å være Sånn eller du ikke blir gravid vil jeg anbefale privat fertilitetsklinikk. Koster et par tre tusenlapper men de er vanligvis veldig gode på kvinnekroppen og man blir sjekket grundig. Får ofte resept på letrozol og det man ønsker også,

Syns alle babyplan testene dine er positive og fra veldig tidlig i syklusen. Håper du har el. Syns de ser litt rare ut liksom, så tidlig positiv og så mange dager på rad… om syklusene dine fortsetter å være Sånn eller du ikke blir gravid vil jeg anbefale privat fertilitetsklinikk. Koster et par tre tusenlapper men de er vanligvis veldig gode på kvinnekroppen og man blir sjekket grundig. Får ofte resept på letrozol og det man ønsker også,
Jeg har bestilt meg time på aleris når jeg skal ut å reise nå, vi har ikke noen private klinikker her i Finnmark :(
Jeg tok clearblue digital (lilla) også, og den var også positiv. Håper virkelig det var el, hvis ikke så blir det nok en veldig lang syklus denne gangen også :/ med gutta så hadde jeg også tidlig eggløsning pga kort syklus, så krysser fingrene :)

Har sendt forespørsel til fastlege, så håper han kan skrive ut Leteozol. Har pco når vekta er der den er nå, men får ikke til å gå ned i vekt :bag:

Jeg har bestilt meg time på aleris når jeg skal ut å reise nå, vi har ikke noen private klinikker her i Finnmark :(
Jeg tok clearblue digital (lilla) også, og den var også positiv. Håper virkelig det var el, hvis ikke så blir det nok en veldig lang syklus denne gangen også :/ med gutta så hadde jeg også tidlig eggløsning pga kort syklus, så krysser fingrene :)
Ja håper det var el ja ❤️ Kjekt å bli undersøkt hvis ikke ja. Ha en fin dag :)

Har sendt forespørsel til fastlege, så håper han kan skrive ut Leteozol. Har pco når vekta er der den er nå, men får ikke til å gå ned i vekt :bag:
Du ble med på feil svar ser jeg :) dine tester såg fine ut syns jeg, tipper du er 2 dpo i dag som du selv tror :) Du ser jo ut til å ha veldig ok eggløsning , ikke minst til å ha pco :) krysser fingrene for baby denne syklus❤️

Lillie.1 - 26 - B1 - PP2 - EL 23.10 - IKM 5.11

Hei☺️Jeg melder meg inn her. Ønsker alle lykke til med denne prøveperioden

Gir snart opp denne testingen. Er jo ikke til å bli klok på. Er flust av symptomer, hele dagen i flere dager nå.
4290D720-DD36-4B70-B544-6CD84E82239D.jpeg

Oi, denne var litt uventa. Tidligere enn forventet. Fikk litt mistanke før i dag, mye slim og litt oppblåst følelse i magen. Men trodde den bare skulle være sterk :wideyed: Må få lagt aksjer i kveld da :)

Vedlegg

• 9274CF9F-C9AA-4519-91C2-39D04AD84A91.jpeg
    9274CF9F-C9AA-4519-91C2-39D04AD84A91.jpeg
    266,5 KB · Visninger: 97
Gir snart opp denne testingen. Er jo ikke til å bli klok på. Er flust av symptomer, hele dagen i flere dager nå. Vis vedlegget 390513
Alle har igrunn
Gir snart opp denne testingen. Er jo ikke til å bli klok på. Er flust av symptomer, hele dagen i flere dager nå. Vis vedlegget 390513
ja.. alle her har igrunn samme styrke. Premom har ratet ulikt men alle er igrunn veldig like. Irriterende.. har du pco? Pleier de være skikkelig negative også?

Jeg er innlagt på grunn av migrenen. Har ikke fått i meg noe særlig mat eller drikke siden i går morges, og det lille jeg har fått i meg kommer opp igjen. EL har nok vært i dag, og jeg satser på at migrenen gir seg snart. Får i alle fall væske og kvalmestillende i tillegg til smertestillende intravenøst. Vet ikke helt hvor heldig det er mtp befruktning, men det får så være.

Jeg er innlagt på grunn av migrenen. Har ikke fått i meg noe særlig mat eller drikke siden i går morges, og det lille jeg har fått i meg kommer opp igjen. EL har nok vært i dag, og jeg satser på at migrenen gir seg snart. Får i alle fall væske og kvalmestillende i tillegg til smertestillende intravenøst. Vet ikke helt hvor heldig det er mtp befruktning, men det får så være.
Uff stakkars deg :Heartred masse god bedring, og krysser fingrene for at det går fint med befruktningen likevel!

Dette er ikke til å bli klok av. «High» i mange dager nå. Flere som har opplevd dette? Jeg tror muligens EL er i dag da testen så veldig positiv ut i går. Skal prøve å legge aksjer i kveld. Men begynner smått å bli lei av pliktsex kjenner jeg, blitt mye av det siden EL har vært forsinka såpass lenge og virker ikke som egget slipper. Får se hvordan det blir når jeg temper i morgen. Men tror jeg må bestille meg privat time på aleris, for dette er utmattende.

Vedlegg

• 226393A4-A362-4CBE-8C4C-58AAEB63F7D7.png
    226393A4-A362-4CBE-8C4C-58AAEB63F7D7.png
    3,6 MB · Visninger: 85
Back
Topp