Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er positiv
Det tenker jeg også!
1DPO i dagTempen har ikke økt noe voldsomt, men EL smertene var gale ille i går. Så håper det slapp i går og ikke i dag? Testene er hværtfall helt negative nå
![]()
Syns alle babyplan testene dine er positive og fra veldig tidlig i syklusen. Håper du har el. Syns de ser litt rare ut liksom, så tidlig positiv og så mange dager på rad… om syklusene dine fortsetter å være Sånn eller du ikke blir gravid vil jeg anbefale privat fertilitetsklinikk. Koster et par tre tusenlapper men de er vanligvis veldig gode på kvinnekroppen og man blir sjekket grundig. Får ofte resept på letrozol og det man ønsker også,Nei, legen vil ikke henvise meg videre.
Jeg har vanligvis korte sykluser, rundt 24-26 dager (unntak de siste mnd, vert oppi nesten 40). El har vist seg å være 2 dager etter første positiv de andre gangene, sp antakelig i morgen. Mensen varer som regel i 5 dager
Jeg har bestilt meg time på aleris når jeg skal ut å reise nå, vi har ikke noen private klinikker her i FinnmarkSyns alle babyplan testene dine er positive og fra veldig tidlig i syklusen. Håper du har el. Syns de ser litt rare ut liksom, så tidlig positiv og så mange dager på rad… om syklusene dine fortsetter å være Sånn eller du ikke blir gravid vil jeg anbefale privat fertilitetsklinikk. Koster et par tre tusenlapper men de er vanligvis veldig gode på kvinnekroppen og man blir sjekket grundig. Får ofte resept på letrozol og det man ønsker også,
Har sendt forespørsel til fastlege, så håper han kan skrive ut Leteozol. Har pco når vekta er der den er nå, men får ikke til å gå ned i vektSyns alle babyplan testene dine er positive og fra veldig tidlig i syklusen. Håper du har el. Syns de ser litt rare ut liksom, så tidlig positiv og så mange dager på rad… om syklusene dine fortsetter å være Sånn eller du ikke blir gravid vil jeg anbefale privat fertilitetsklinikk. Koster et par tre tusenlapper men de er vanligvis veldig gode på kvinnekroppen og man blir sjekket grundig. Får ofte resept på letrozol og det man ønsker også,

Ja håper det var el jaJeg har bestilt meg time på aleris når jeg skal ut å reise nå, vi har ikke noen private klinikker her i Finnmark
Jeg tok clearblue digital (lilla) også, og den var også positiv. Håper virkelig det var el, hvis ikke så blir det nok en veldig lang syklus denne gangen også :/ med gutta så hadde jeg også tidlig eggløsning pga kort syklus, så krysser fingrene![]()
Du ble med på feil svar ser jegHar sendt forespørsel til fastlege, så håper han kan skrive ut Leteozol. Har pco når vekta er der den er nå, men får ikke til å gå ned i vekt![]()

Hm ja den der var irriterende …
Alle har igrunnGir snart opp denne testingen. Er jo ikke til å bli klok på. Er flust av symptomer, hele dagen i flere dager nå. Vis vedlegget 390513
ja.. alle her har igrunn samme styrke. Premom har ratet ulikt men alle er igrunn veldig like. Irriterende.. har du pco? Pleier de være skikkelig negative også?Gir snart opp denne testingen. Er jo ikke til å bli klok på. Er flust av symptomer, hele dagen i flere dager nå. Vis vedlegget 390513
Uff stakkars degJeg er innlagt på grunn av migrenen. Har ikke fått i meg noe særlig mat eller drikke siden i går morges, og det lille jeg har fått i meg kommer opp igjen. EL har nok vært i dag, og jeg satser på at migrenen gir seg snart. Får i alle fall væske og kvalmestillende i tillegg til smertestillende intravenøst. Vet ikke helt hvor heldig det er mtp befruktning, men det får så være.
masse god bedring, og krysser fingrene for at det går fint med befruktningen likevel!