Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, godt det har sluppet taket. Jeg måtte reise hjem fra jobb for fikk så vondt i hodet at jeg ble kvalmJeg har lagt med kraftig hodepine inatt, måtte være hjemme fra jobb idag og har lagt på mørkt rom til kl.12. Nå har det værste sluppet taket, jeg forventer EL imorgen en gangMulig det er tilfeldig.
Når mannen min prøver å kysse eller klemme meg dytter hun han bort og sier «mamma min»
Haha, er nok bare tilfeldig, men vi har enda ikke fått lagt inn noen aksjer da hun hele tiden våkner og til slutt ender opp i sengen vår
Vi får prøve å være litt mer effektive nå når el er rett rundt hjørnet og satse på at vi treffer
Her også ville en cb digital sagt positiv, disse strimlene slår ut litt senere enn cb, så denne her er ca positiv, tipper el i morgen.Testen er enda ikke positiv, men så sterk har den ikke vært før. Håper på positiv om noen timer og EL-slim snart!!
Vis vedlegget 390435
Så greit å vite tidspunktet for EL selv om mannen er borte, da vet du hva du skal forholde deg til fremover. Som meg da så vet jeg nå at EL kan komme alt fra CD11-CD15EL i morgen da! Uten mann hjemme, vel og merke. CD14 - greit å være tilbake til det igjenpasset sykt dårlig med CD11 sist da mannen var borte akkurat da. Hadde passet perfekt hvis det var CD14.
Symptom: et «trykk» langt nede i magen. Følelse av å være oppblåst.
Vis vedlegget 390442
Så spennende, jeg har ikke peiling på disse testene, første gang jeg testerHer også ville en cb digital sagt positiv, disse strimlene slår ut litt senere enn cb, så denne her er ca positiv, tipper el i morgen.
Fikk egentlig positiv test i helga, men tempen steg ikke så den lar vente på seg. Nå kan det se ut som testene blir sterkere igjen også. Denne er fra i dag.Velkommen skal du væreJeg havner nok her. Min EL er forsinket med nesten 14 dager nåFikk egentlig positiv test i helga, men tempen steg ikke så den lar vente på seg. Nå kan det se ut som testene blir sterkere igjen også. Denne er fra i dag.Vis vedlegget 390446
kjipt når det tuller slik med eggløsningen. Men regner med din er rett rundt hjørnet.Så spennende, jeg har ikke peiling på disse testene, første gang jeg testerville du sagt det samme om min test fra idag? EL imorgen?
Vis vedlegget 390444Hm, jeg har erfaring med at streken må være sterkere enn kontrollstreken på disse testene. Det er det som står i instruksene og?![]()
Så spennende, jeg har ikke peiling på disse testene, første gang jeg testerville du sagt det samme om min test fra idag? EL imorgen?
Vis vedlegget 390444
Men sikkert veldig individuelt, den er uansett veldig sterk så el er nært forestående 
Krysser fingra! For dette var langdrygt. Jeg har jo lang syklus fra før, men denne runden tar kaka tror jeg, er nå på cd 35…Velkommen skal du værekjipt når det tuller slik med eggløsningen. Men regner med din er rett rundt hjørnet.
Ja tenker detSå spennende, jeg har ikke peiling på disse testene, første gang jeg testerville du sagt det samme om min test fra idag? EL imorgen?
Vis vedlegget 390444
Cd 8 er litt for tidlig til el, tror ikke man kan få en bra eggløsning så tidlig. Du har ikke brukt letrozol?Hadde negativ el test på både digital og strimmel idag, vanligvis så er de positiv i 2 dager, ikke sett noe særlig til el slim heller. Hatt mye stikkinger så noe har foregått der nedeikke lett å bli klok på disse syklusene
![]()
Nei, legen vil ikke henvise meg videre.Cd 8 er litt for tidlig til el, tror ikke man kan få en bra eggløsning så tidlig. Du har ikke brukt letrozol?
Slik så feks juli ut. August og september hadde veldig lange sykluser.Cd 8 er litt for tidlig til el, tror ikke man kan få en bra eggløsning så tidlig. Du har ikke brukt letrozol?
Dette ser jo veldig lovende ut jaWoho, det skjer ting! Vi SKAL få til en runde med aksjelegging i kveld, til tross for crazy migrene og kvalme...
Vis vedlegget 390454
jeg la aksjer igår med hodepine og kvalme, men det gikk