IKM uke 44

Jeg har lagt med kraftig hodepine inatt, måtte være hjemme fra jobb idag og har lagt på mørkt rom til kl.12. Nå har det værste sluppet taket, jeg forventer EL imorgen en gang :) Mulig det er tilfeldig.
Huff, godt det har sluppet taket. Jeg måtte reise hjem fra jobb for fikk så vondt i hodet at jeg ble kvalm

Det er nesten som at dattera mi vet at vi prøver på neste barn, har gått fra å sove lange strekk til å våkne flere ganger i løpet av kvelden og det er bare mamma som får roe :wacky: Når mannen min prøver å kysse eller klemme meg dytter hun han bort og sier «mamma min»:hilarious: Haha, er nok bare tilfeldig, men vi har enda ikke fått lagt inn noen aksjer da hun hele tiden våkner og til slutt ender opp i sengen vår:wacky: Vi får prøve å være litt mer effektive nå når el er rett rundt hjørnet og satse på at vi treffer:happy:

EL i morgen da! Uten mann hjemme, vel og merke. CD14 - greit å være tilbake til det igjen :) passet sykt dårlig med CD11 sist da mannen var borte akkurat da. Hadde passet perfekt hvis det var CD14.
Symptom: et «trykk» langt nede i magen. Følelse av å være oppblåst.
27DFCC96-BEA8-4A70-9957-399723A1EE20.jpeg

EL i morgen da! Uten mann hjemme, vel og merke. CD14 - greit å være tilbake til det igjen :) passet sykt dårlig med CD11 sist da mannen var borte akkurat da. Hadde passet perfekt hvis det var CD14.
Symptom: et «trykk» langt nede i magen. Følelse av å være oppblåst.
Vis vedlegget 390442
Så greit å vite tidspunktet for EL selv om mannen er borte, da vet du hva du skal forholde deg til fremover. Som meg da så vet jeg nå at EL kan komme alt fra CD11-CD15 :)

Jeg havner nok her. Min EL er forsinket med nesten 14 dager nå :arghh: Fikk egentlig positiv test i helga, men tempen steg ikke så den lar vente på seg. Nå kan det se ut som testene blir sterkere igjen også. Denne er fra i dag.
F135AB8B-3249-42C8-B98F-0867F8D3634D.jpeg

Jeg havner nok her. Min EL er forsinket med nesten 14 dager nå :arghh: Fikk egentlig positiv test i helga, men tempen steg ikke så den lar vente på seg. Nå kan det se ut som testene blir sterkere igjen også. Denne er fra i dag.Vis vedlegget 390446
Velkommen skal du være :Heartred kjipt når det tuller slik med eggløsningen. Men regner med din er rett rundt hjørnet.

Så spennende, jeg har ikke peiling på disse testene, første gang jeg tester :) ville du sagt det samme om min test fra idag? EL imorgen?
Vis vedlegget 390444

Ville tenkt at den blir positiv i morgen, og så EL torsdag :happy: Men sikkert veldig individuelt, den er uansett veldig sterk så el er nært forestående :joyful:

CD14 her og svak el-test i dag, ca 0.25 ifølge premom. Litt økt utflod og tendens til slim, så tror likevel det nærmer seg.

Hadde negativ el test på både digital og strimmel idag, vanligvis så er de positiv i 2 dager, ikke sett noe særlig til el slim heller. Hatt mye stikkinger så noe har foregått der nede :) ikke lett å bli klok på disse syklusene :)

Vedlegg

• E7C9139D-F4CE-4EA2-ABB0-FE141CBF192C.png
    E7C9139D-F4CE-4EA2-ABB0-FE141CBF192C.png
    2,7 MB · Visninger: 86
Hadde negativ el test på både digital og strimmel idag, vanligvis så er de positiv i 2 dager, ikke sett noe særlig til el slim heller. Hatt mye stikkinger så noe har foregått der nede :) ikke lett å bli klok på disse syklusene :)
Cd 8 er litt for tidlig til el, tror ikke man kan få en bra eggløsning så tidlig. Du har ikke brukt letrozol?

Cd 8 er litt for tidlig til el, tror ikke man kan få en bra eggløsning så tidlig. Du har ikke brukt letrozol?
Nei, legen vil ikke henvise meg videre.
Jeg har vanligvis korte sykluser, rundt 24-26 dager (unntak de siste mnd, vert oppi nesten 40). El har vist seg å være 2 dager etter første positiv de andre gangene, sp antakelig i morgen. Mensen varer som regel i 5 dager

Back
Topp