Det tviler jeg på duHmm, håper ikke vi har ødelagt all prøving fordi vi har for mye lyst og har for mye sex![]()
Har mindre lyst etter EL vet jeg, men før så er vi begge ekstra lysten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tviler jeg på duHmm, håper ikke vi har ødelagt all prøving fordi vi har for mye lyst og har for mye sex![]()
Har mindre lyst etter EL vet jeg, men før så er vi begge ekstra lysten.
Er ikke hvær syklus vi har sååå mye sex som nå, men vi har endelig fått bygget ferdig rommet til minstemann og fått han ut av vårt romHer var noe av det jeg har lest:
Vis vedlegget 390309

Har ganske tydelige symptomer hver måned på el så vet når ca den kommer jaHøres nå ut som du har grei kontroll selv uten tempingveldig greit når man får tydlige symptomer. Lite slim å skimte her (enn så lenge), men hatt en del murringer idag. Temper ikke, men tester etter EL for første gang. Spent på om jeg klarer å fange den opp
![]()
HurraVis vedlegget 390319
Var ikke helt positiv i går, men nå er den positiv![]()
Så deilig å ha EL tidligere og nærmest normal syklus da
CD 17 i dag!! Tidligste registrerte EL noen sinne!! Og uten noe hormonpreparater ol
Forstår den tryggheten det gir jaHar ganske tydelige symptomer hver måned på el så vet når ca den kommer jaMen liker å se krysset på ff å faktisk vite at el har skjedd med sikkerhet
Håper du klarer å fange den opp
Spennende
men nå etter over et års prøving så tror jeg jo ikke det skjer denne gangen heller
Men jeg har bestemt meg på å gi det en sjangs frem til jul
![]()

Stabilt lavt her også. Og slimet holder seg unna foreløpig. Litt murringer idag og igår. Satser også på positiv test imorgen eller tirsdagGanske stabilt negative tester her fortsatt. Jeg håper på en peak og positiv i morgen! Har stikking/ murring i eggstokker, litt vondt i ryggen, migrene og er sjuukt oppblåst. Ikke noe EL-slim foreløpig, men satser på at det er på vei!Vis vedlegget 390318

Spennende! Krysser fingreneEL i dag, og jeg kan ikke huske at det har murret så mye ved EL før - Håper dette er gullegget!![]()
Den kommer nok snartJeg blir ikke klok av disse EL testene, ser ut til at EL lar seg vente påVis vedlegget 390360
Det er letrozol, jeg har unormalt lange sykluser men med letrozol er de som regel ganske lik en normal syklus. Så er veldig spent på hvordan det blir denne rundenDen kommer nok snartnår pleier du ha el? Er det vanlig syklus eller var det letrozol ?
Samme greia herEL i dag, og jeg kan ikke huske at det har murret så mye ved EL før - Håper dette er gullegget!![]()
Måtte dra hjem fra jobb da smertene gjør meg så sykt kvalm. Er helt ødelagt i dag
Satse på at den er rett rundt hjørnet, og el-slim kommer! Jeg er i samme båt, og ser nå tydelig LH-stigning på testene. Forventer EL i natt/ i morgen og peak i kveld en gangKjenner jeg er litt skuffet over å ikke se snurten av EL slimet denne pp heller. EL forventet alt fra igår-onsdag. Forhåpentligvis kommer den litt sent bare. Forrige syklus så jeg heller ingen slim, men mye utflod i 2 dager med ørsmå spor av blod. Hittil er det ikke noe av noentinglitt murring. Venter i spenning….
satser på litt slim i morgen her!