IKM uke 44

De var tidlig sterke, har du brukt letrozol eller noe? :)
Ja, tok dobbel dose letrozol fra CD 3-7. så tankene mine går jo til at det er derfor de slo ut så tidlig, har vel i grunn forstått at når man har pcos og får støttemedisin så skal man ikke stole blindt på EL testene. Men jeg håper veldig at de blir positive om ikke alt for lenge. Har mye stikkninger i eggstokkene på begge sider i dag :)

Ja, tok dobbel dose letrozol fra CD 3-7. så tankene mine går jo til at det er derfor de slo ut så tidlig, har vel i grunn forstått at når man har pcos og får støttemedisin så skal man ikke stole blindt på EL testene. Men jeg håper veldig at de blir positive om ikke alt for lenge. Har mye stikkninger i eggstokkene på begge sider i dag :)
Testene er positive mens man går på letrozol ja, uansett pco eller ei. El kan komme ca cd 12-18 på letrozol , dvs mellom 5 og 10 dager etter siste pille er tatt :) så da nærmer det seg for deg :) lykke til :) er selv på tredje letrozol kur nå :)

Åå så gøy!!! Det stemmer, fikk CD11 sist, bare 24 dagers syklus. Syklusen før der var 28 dager. Jeg har ikke mer enn 3 apper med ulike sykluslengder nå, så EL forventet alt fra førstkommende søndag-onsdag:p Er det håp om noen aksjer hos dere da? Eller er mannen bortreist?
Hehe, blir spennende å se når el dukker opp denne gangen! Det er kjekkest når syklusene er like lange da :)
Nope, ingen håp! Men jeg ble skikkelig glad når jeg fikk så mye el-slim i dag :hilarious: Håper det er den nye normalen igjen, siden jeg har merket veldig lite av det i syklusene etter at vi begynte å prøve.

Testene er positive mens man går på letrozol ja, uansett pco eller ei. El kan komme ca cd 12-18 på letrozol , dvs mellom 5 og 10 dager etter siste pille er tatt :) så da nærmer det seg for deg :) lykke til :) er selv på tredje letrozol kur nå :)
Tusen takk :) :Heartred Dette er min første kur etter MA i februar og konisering i sommer så er veldig spent denne syklusen. Har vært igjennom en del av disse kurene så håper egentlig dette blir siste runde. Masse lykke til til deg også:D håper det blir en spire som klamrer seg fast for oss begge:D

I all verden!! Normalt sett får jeg ikke EL før tidligst CD22, er på CD 16 i dag og nesten positiv EL test:bookworm: håper det er gullegg som er på vei!!
8E9A06D4-B1B5-4F1E-BCCD-0B41497B8D25.jpeg

CD 12, og EL nærmer seg. I dag er en drittdag, hvor jeg er sur og gråter for alt.. :p Har heldigvis en tålmodig mann!

CD 12, og EL nærmer seg. I dag er en drittdag, hvor jeg er sur og gråter for alt.. :p Har heldigvis en tålmodig mann!
Hvis det hjelper, så har jeg også en dårlig dag :p Gråter ikke, men er sykt irritabel og vil helst ikke bli snakket til :bored:

Hvordan går det med aksjeleggingen hos dere? Har dere startet? :) Lenge til EL?

Det legges aksjer, men er nok ikke sjans helt enda tror jeg. CD 11 i dag, og bruker å få positiv EL-test tidligst CD 16. Men nærmer seg da :) Hva med deg?

Cd 9 i dag:) å første dag med el slim å litt el smerter. Så i dag blir de første aksjene lagt. Forventet el om 5 dager. Har ikke tempet denne runden. Men lurer på om jeg gjør det fra i morgen. Og håper den kan fange opp selvom bare 4 dager før❤️

Det legges aksjer, men er nok ikke sjans helt enda tror jeg. CD 11 i dag, og bruker å få positiv EL-test tidligst CD 16. Men nærmer seg da :) Hva med deg?
Men da er du i rute hvertfall :) Tipper EL enten mandag eller tirsdag, senest onsdag. Fortsatt negative tester :) men la inn aksjer igår og idag. Hvis jeg fortsatt har negativ test imorgen, venter vi til mandag tenker jeg ;) blir den positiv, kjører vi på imorgen og mandag også.

Cd 9 i dag:) å første dag med el slim å litt el smerter. Så i dag blir de første aksjene lagt. Forventet el om 5 dager. Har ikke tempet denne runden. Men lurer på om jeg gjør det fra i morgen. Og håper den kan fange opp selvom bare 4 dager før❤️
Høres nå ut som du har grei kontroll selv uten temping ;) veldig greit når man får tydlige symptomer. Lite slim å skimte her (enn så lenge), men hatt en del murringer idag. Temper ikke, men tester etter EL for første gang. Spent på om jeg klarer å fange den opp :)

CD 16 i dag og startet el-testingen for to dager siden. Hadde el CD 20 sist og CD 22 syklusen før det, så regner med el i starten av neste uke. Er på høstferie hos mine foreldre nå, så ingen aksjelegging de siste dagene.. :yuck:

Hva er grunnen til å ikke starte aksjelegginga tidligere? Hær har vi oss minimum annenhver dag, men denne syklusen har gubben vært ekstra ivrig hittil :angelic:

Vedlegg

• 6BB9AD2F-7590-4945-ADD8-D8B9877CEE57.jpeg
    6BB9AD2F-7590-4945-ADD8-D8B9877CEE57.jpeg
    558,4 KB · Visninger: 83
Hva er grunnen til å ikke starte aksjelegginga tidligere? Hær har vi oss minimum annenhver dag, men denne syklusen har gubben vært ekstra ivrig hittil :angelic:
For meg (oss), så skjer sengekosen spontant nå og da når vi er giret og har mulighet. Men nå når vi prøver å bli gravid så passer vi på å time liggingen til rundt EL i tillegg. For min del så er ikke jeg giret annenhver dag/hver dag hele syklusen :p

Jeg har hvertfall lest noen gynekologer anbefaler annenhver dag i dagene før EL, etterfulgt av hver dag rundt EL tidspunktet. Hva som er riktig eller hva som stemmer vet jeg ikke. Har noe med å ikke bruke opp alle de gode svømmerne før EL? Jeg vet ikke :p

For meg (oss), så skjer sengekosen spontant nå og da når vi er giret og har mulighet. Men nå når vi prøver å bli gravid så passer vi på å time liggingen til rundt EL i tillegg. For min del så er ikke jeg giret annenhver dag/hver dag hele syklusen :p

Jeg har hvertfall lest noen gynekologer anbefaler annenhver dag i dagene før EL, etterfulgt av hver dag rundt EL tidspunktet. Hva som er riktig eller hva som stemmer vet jeg ikke. Har noe med å ikke bruke opp alle de gode svømmerne før EL? Jeg vet ikke :p
Hmm, håper ikke vi har ødelagt all prøving fordi vi har for mye lyst og har for mye sex :bookworm: :crybaby2
Har mindre lyst etter EL vet jeg, men før så er vi begge ekstra lysten.

Back
Topp