Åå uff så dumtHadde en rar blødning en kveld for noen dager siden som jeg trodde var mensen, men TR har enda ikke dukket opp, så jeg kan fjernes fra lista.
Ønsker dere alle masse lykke til!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå uff så dumtHadde en rar blødning en kveld for noen dager siden som jeg trodde var mensen, men TR har enda ikke dukket opp, så jeg kan fjernes fra lista.
Ønsker dere alle masse lykke til!![]()

Satser på at det var festeblødning og at du egentlig er gravid!![]()
TR kom i dag, så ikke denne gangen dessverre.Åå uff så dumtlov å håpe på graviditet? Masse lykke til til deg også
![]()

Testet hver dag og fikk aldri helt positiv test, kan det hende jeg har en kort topp og burde teste oftere? Har så lyst å ikke bomme på el denne syklusen!Jeg kommer til å teste i alle fall 2 ganger/ dag eller kanskje 3. Jeg har nok ganske kort topp jeg også, og har heller ikke fått skikkelig positiv test førTil dere som tester etter el, tester dere både morgen og kveld når testene blir sterkere? Jeg har aldri fått en positiv el-test, heller ikke den syklusen datteren min ble tilTestet hver dag og fikk aldri helt positiv test, kan det hende jeg har en kort topp og burde teste oftere? Har så lyst å ikke bomme på el denne syklusen!

Til dere som tester etter el, tester dere både morgen og kveld når testene blir sterkere? Jeg har aldri fått en positiv el-test, heller ikke den syklusen datteren min ble tilTestet hver dag og fikk aldri helt positiv test, kan det hende jeg har en kort topp og burde teste oftere? Har så lyst å ikke bomme på el denne syklusen!
Har prøvd begge deler ja, men de gangene det faktisk har klaffet hos oss har vært de gangene vi tilfeldigvis «sparte opp» rundt 4 dager før eggløsning, så jeg tror kanskje det virker best men er usikker. Har prøvd både daglig, annen hver dag osv den siste tida, Men dårlig klaff..![]()
Jeg kommer til å teste i alle fall 2 ganger/ dag eller kanskje 3. Jeg har nok ganske kort topp jeg også, og har heller ikke fått skikkelig positiv test før![]()
Takk for svarJeg tester kun en gang, på ettermiddagen. Men jeg vet at jeg har lang topp, ofte med positiv to dager på rad. Hadde jeg vært det hadde jeg nok testet 2 ganger daglig for å prøve å fange toppen
Da velger jeg å teste 2 ganger daglig framover og håper jeg finner el
TakkIngen spesifikk erfaring, men om du rekker å vente på pakke i posten, ville jeg kanskje bestilt fra billige-tester.no. Om ikke så selger de som regel makesure fra meny![]()

Spennende! Da er det nok ikke så langt unnaEndelig symptom på EL (helt fraværende forrige syklus). Murringer og slim, men fortsatt negative tester!
CD11 her selv, og harlitt murringer, men ikke slim foreløpig! Drikker grapefruktjuice, så håper det kommer noe snart!Har veldig lang topp så trenger egentlig bare å teste hvær 36 time. Men tester etter jobb hvær dag selv om el ikke skal være hær før 22. oktober. Håper hvær syklus på tidligere ELTil dere som tester etter el, tester dere både morgen og kveld når testene blir sterkere? Jeg har aldri fått en positiv el-test, heller ikke den syklusen datteren min ble tilTestet hver dag og fikk aldri helt positiv test, kan det hende jeg har en kort topp og burde teste oftere? Har så lyst å ikke bomme på el denne syklusen!

Ja blir spennende, men har ikke sett slimet siden idag tidlig daSpennende! Da er det nok ikke så langt unnaCD11 her selv, og harlitt murringer, men ikke slim foreløpig! Drikker grapefruktjuice, så håper det kommer noe snart!
Så jeg vet ikke. Kjenner litt murringer, men testene like svake. Så tipper tidligst søn/man evt.

Åj så spennende, satser på det klaffetVar på besøk hos gyn i dag, og har visst hatt el idag, fem dager før ventet! Så da spørs det om ikke vi er litt sent ute, men fikk lagt inn aksjer etter timen, så får vi bare vente og se..
Fikk se mange fine egg på skjermen idag, så det føles betryggende med tanke på prøvingen fremover i det minste![]()
endelig slim og murringer i dag, her også! Men fortsatt veldig negativ test. Jeg skal vel egentlig ha EL førstkommende torsdag, men fikk på CD11 sist. Det fikk vel du ogEndelig symptom på EL (helt fraværende forrige syklus). Murringer og slim, men fortsatt negative tester!
Åå så gøy!!! Det stemmer, fikk CD11 sist, bare 24 dagers syklus. Syklusen før der var 28 dager. Jeg har ikke mer enn 3 apper med ulike sykluslengder nå, så EL forventet alt fra førstkommende søndag-onsdagendelig slim og murringer i dag, her også! Men fortsatt veldig negativ test. Jeg skal vel egentlig ha EL førstkommende torsdag, men fikk på CD11 sist. Det fikk vel du og?
Åj så spennende, satser på det klaffetHar du hatt noen symptomer på EL i forkant?
Har egentlig ikke hatt noe særlig symptomer.. har ikke hatt elslim, men har vært ‘våt’
og har vært øm i korsryggen. Også har jeg vært i bedre humør og har mer energi enn ellers i syklusen.