IKM uke 44

Hadde en rar blødning en kveld for noen dager siden som jeg trodde var mensen, men TR har enda ikke dukket opp, så jeg kan fjernes fra lista.
Ønsker dere alle masse lykke til! :Heartred
Åå uff så dumt :( lov å håpe på graviditet? Masse lykke til til deg også :Heartred

Til dere som tester etter el, tester dere både morgen og kveld når testene blir sterkere? Jeg har aldri fått en positiv el-test, heller ikke den syklusen datteren min ble til:wacky: Testet hver dag og fikk aldri helt positiv test, kan det hende jeg har en kort topp og burde teste oftere? Har så lyst å ikke bomme på el denne syklusen!

Til dere som tester etter el, tester dere både morgen og kveld når testene blir sterkere? Jeg har aldri fått en positiv el-test, heller ikke den syklusen datteren min ble til:wacky: Testet hver dag og fikk aldri helt positiv test, kan det hende jeg har en kort topp og burde teste oftere? Har så lyst å ikke bomme på el denne syklusen!
Jeg kommer til å teste i alle fall 2 ganger/ dag eller kanskje 3. Jeg har nok ganske kort topp jeg også, og har heller ikke fått skikkelig positiv test før :happy:

Jeg tester kun en gang, på ettermiddagen. Men jeg vet at jeg har lang topp, ofte med positiv to dager på rad. Hadde jeg vært det hadde jeg nok testet 2 ganger daglig for å prøve å fange toppen

Har prøvd begge deler ja, men de gangene det faktisk har klaffet hos oss har vært de gangene vi tilfeldigvis «sparte opp» rundt 4 dager før eggløsning, så jeg tror kanskje det virker best men er usikker. Har prøvd både daglig, annen hver dag osv den siste tida, Men dårlig klaff.. :(

Ahh, skjønner. Har aldri hatt noe plan på det selv, er litt tilfeldig når vi ligger og jeg er egentlig bare glad når det i alle fall blir en gang i løpet av de fertile dagene og har tenkt at det burde være nok. Kanskje prøve å time litt mer denne gangen.

Har gått til innkjøp av grapefruktjuice også nå, tror jeg begynte å drikke, 1 glass daglig, ca 1 uke før EL da det klaffet sist. Så det blir om ca 3 dager det da, er på CD 8 nå.

Jeg kommer til å teste i alle fall 2 ganger/ dag eller kanskje 3. Jeg har nok ganske kort topp jeg også, og har heller ikke fått skikkelig positiv test før :happy:
Jeg tester kun en gang, på ettermiddagen. Men jeg vet at jeg har lang topp, ofte med positiv to dager på rad. Hadde jeg vært det hadde jeg nok testet 2 ganger daglig for å prøve å fange toppen
Takk for svar:happy: Da velger jeg å teste 2 ganger daglig framover og håper jeg finner el:happy:

Spennende å se hvordan dagens ettermiddags test blir. De to første testene er på ettermiddagen og siste er i dag tidlig. Tidligere sykluser har jeg også testet svakt på morran også har den vært sterkere på ettermiddagen.
6ACD1C4F-D15D-4CF7-8EC4-C7F6C5410EC3.jpeg

Ingen spesifikk erfaring, men om du rekker å vente på pakke i posten, ville jeg kanskje bestilt fra billige-tester.no. Om ikke så selger de som regel makesure fra meny :)
Takk:) jeg gikk innom Meny på vei hjem fra jobb. Så da blir det testing etter el:cool01

Er det andre som har opplevd å få så varierte tester når de har testet etter EL? Skal sies at jeg har tatt letrozol denne syklusen, så ved ikke om det er derfor testene på CD8-9 slår ut høyere enn de andre. Noen som har opplevd det?
575DA054-709C-4248-89C0-BA9367BA7183.jpeg

Endelig symptom på EL (helt fraværende forrige syklus). Murringer og slim, men fortsatt negative tester!

Endelig symptom på EL (helt fraværende forrige syklus). Murringer og slim, men fortsatt negative tester!
Spennende! Da er det nok ikke så langt unna :happy: CD11 her selv, og harlitt murringer, men ikke slim foreløpig! Drikker grapefruktjuice, så håper det kommer noe snart!

Har veldig lang topp så trenger egentlig bare å teste hvær 36 time. Men tester etter jobb hvær dag selv om el ikke skal være hær før 22. oktober. Håper hvær syklus på tidligere EL :dead: :hilarious:

Spennende! Da er det nok ikke så langt unna :happy: CD11 her selv, og harlitt murringer, men ikke slim foreløpig! Drikker grapefruktjuice, så håper det kommer noe snart!
Ja blir spennende, men har ikke sett slimet siden idag tidlig da:banghead: Så jeg vet ikke. Kjenner litt murringer, men testene like svake. Så tipper tidligst søn/man evt.

Var på besøk hos gyn i dag, og har visst hatt el idag, fem dager før ventet! Så da spørs det om ikke vi er litt sent ute, men fikk lagt inn aksjer etter timen, så får vi bare vente og se..
Fikk se mange fine egg på skjermen idag, så det føles betryggende med tanke på prøvingen fremover i det minste:happy::Heartred

Var på besøk hos gyn i dag, og har visst hatt el idag, fem dager før ventet! Så da spørs det om ikke vi er litt sent ute, men fikk lagt inn aksjer etter timen, så får vi bare vente og se..
Fikk se mange fine egg på skjermen idag, så det føles betryggende med tanke på prøvingen fremover i det minste:happy::Heartred
Åj så spennende, satser på det klaffet:) Har du hatt noen symptomer på EL i forkant?

endelig slim og murringer i dag, her også! Men fortsatt veldig negativ test. Jeg skal vel egentlig ha EL førstkommende torsdag, men fikk på CD11 sist. Det fikk vel du og :)?

endelig slim og murringer i dag, her også! Men fortsatt veldig negativ test. Jeg skal vel egentlig ha EL førstkommende torsdag, men fikk på CD11 sist. Det fikk vel du og :)?
Åå så gøy!!! Det stemmer, fikk CD11 sist, bare 24 dagers syklus. Syklusen før der var 28 dager. Jeg har ikke mer enn 3 apper med ulike sykluslengder nå, så EL forventet alt fra førstkommende søndag-onsdag:p Er det håp om noen aksjer hos dere da? Eller er mannen bortreist?

Åj så spennende, satser på det klaffet:) Har du hatt noen symptomer på EL i forkant?

Ja, veldig spennende! Men kjenner det er synd vi ikke har lagt inn aksjer de siste dagene. Jeg skulle ta celleprøve idag, og da skal man gjerne ikke ha sex de to siste dagene før prøven. Får bare håpe på at det klaffet nå allikevel:smiley-angelic001 Har egentlig ikke hatt noe særlig symptomer.. har ikke hatt elslim, men har vært ‘våt’xsmile6 og har vært øm i korsryggen. Også har jeg vært i bedre humør og har mer energi enn ellers i syklusen.xsmile9

Back
Topp