SpennendeSamme greia herMåtte dra hjem fra jobb da smertene gjør meg så sykt kvalm. Er helt ødelagt i dag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SpennendeSamme greia herMåtte dra hjem fra jobb da smertene gjør meg så sykt kvalm. Er helt ødelagt i dag
![]()
Jeg har heller ikke noe tegn på el slim, fikk positiv el test idag :/Kjenner jeg er litt skuffet over å ikke se snurten av EL slimet denne pp heller. EL forventet alt fra igår-onsdag. Forhåpentligvis kommer den litt sent bare. Forrige syklus så jeg heller ingen slim, men mye utflod i 2 dager med ørsmå spor av blod. Hittil er det ikke noe av noentinglitt murring. Venter i spenning….
Den kommer nokDet er letrozol, jeg har unormalt lange sykluser men med letrozol er de som regel ganske lik en normal syklus. Så er veldig spent på hvordan det blir denne runden
Krysser fingrene, kanskje EL kommer onsdag. Kjenner det mer i magen, og er mer «vått» der nede, men ingen merkbar stigning på testene enda.Satse på at den er rett rundt hjørnet, og el-slim kommer! Jeg er i samme båt, og ser nå tydelig LG-stigning på testene. Forventer EL i natt/ i morgen og peak i kveld en gangsatser på litt slim i morgen her!

Ja håper den kommer snart, har vel tatt 10 kurer med letrozol nå, men den har som regel kommet tidligDen kommer nokhar tatt to letrozol Kurer og begge gangene kom el på cd 16
er på tredje kur nå.
Andre her som opplever hodepine rundt eggløsning? Bare lurer på om det kan være symptom på om EL nærmer seg. Så litt endring i testen på ettermiddagen i dag i forhold til i dag tidlig. Så vurderer også å ta en ny test i kveld. Han legge til at det murrer og stikker på begge sider nedi derVis vedlegget 390404

Å interessant, ja kvalm ja. Du er ikke alene der, her er det en snikende kvalme som kommer og går. Men jeg har hele tiden tenkt at det er pga letrozolen.I går var jeg faktisk kvalm, så jeg googlet symptomer på EL og da stod hodepine blant det på lista, så ja![]()
SåpassJa håper den kommer snart, har vel tatt 10 kurer med letrozol nå, men den har som regel kommet tidlig![]()
Håper el kommer snartCD15, og i følge womanlog og flere symptomer, skal jeg ha eggløsning i dag. Derimot har jeg ikke klart å fange opp en positiv EL-test enda. Jeg har hatt veldig utvannet urin i går/ natt, da jeg har drukket mye. Så er mulig jeg ville ha fått positiv test om det ikke var for dette. Tempen er fortsatt lav, men jeg få se i morgen om den er noe høyere. Jeg har heller ikke hatt noe EL-slim enda... kjenner jeg blir litt oppgitt over at så mye er uklart! Hjelper ikke når mannen sier at han ikke tror det klaffer denne måneden, og han har hatt rett på alle sånne ting tidligere (for den som tror på sånt)Føler dette ble et innlegg med depp og lite annet...
Denne er positiv selv om Premom har ratet den lavt. Hvis du også har prøvd cb digitale ville den vært positiv, de slår ut positive når billigstrimlene enda er tydelig negative, altså med fast smilefjes. De viser positivt ca 2 dager før el da hr jeg funnet ut, strimlene en dag før. Uansett tenker jeg du har el i dag.Andre her som opplever hodepine rundt eggløsning? Bare lurer på om det kan være symptom på om EL nærmer seg. Så litt endring i testen på ettermiddagen i dag i forhold til i dag tidlig. Så vurderer også å ta en ny test i kveld. Han legge til at det murrer og stikker på begge sider nedi derVis vedlegget 390404
Jeg hadde hodepine tre dager før el skjedde forrige syklusAndre her som opplever hodepine rundt eggløsning? Bare lurer på om det kan være symptom på om EL nærmer seg. Så litt endring i testen på ettermiddagen i dag i forhold til i dag tidlig. Så vurderer også å ta en ny test i kveld. Han legge til at det murrer og stikker på begge sider nedi derVis vedlegget 390404
Jeg har aldri testet annet enn makesure sine eggløsnings strimler. Kanskje jeg må prøve å kjøpe en sånn annen en å se nå etter jobb. Ble heldigvis lagt inn aksjer i går så får håpe det treffer denne rundenDenne er positiv selv om Premom har ratet den lavt. Hvis du også har prøvd cb digitale ville den vært positiv, de slår ut positive når billigstrimlene enda er tydelig negative, altså med fast smilefjes. De viser positivt ca 2 dager før el da hr jeg funnet ut, strimlene en dag før. Uansett tenker jeg du har el i dag.
Skjønner frustrasjonen! Men kroppens signaler er vell mer til å stole på enn de testene tenker jeg. Kanskje EL kommer ila dagen, eller at den er litt sen bare?CD15, og i følge womanlog og flere symptomer, skal jeg ha eggløsning i dag. Derimot har jeg ikke klart å fange opp en positiv EL-test enda. Jeg har hatt veldig utvannet urin i går/ natt, da jeg har drukket mye. Så er mulig jeg ville ha fått positiv test om det ikke var for dette. Tempen er fortsatt lav, men jeg få se i morgen om den er noe høyere. Jeg har heller ikke hatt noe EL-slim enda... kjenner jeg blir litt oppgitt over at så mye er uklart! Hjelper ikke når mannen sier at han ikke tror det klaffer denne måneden, og han har hatt rett på alle sånne ting tidligere (for den som tror på sånt)Føler dette ble et innlegg med depp og lite annet...
Nå nærmer det seg!!Testen er enda ikke positiv, men så sterk har den ikke vært før. Håper på positiv om noen timer og EL-slim snart!!
Vis vedlegget 390435
Jeg har lagt med kraftig hodepine inatt, måtte være hjemme fra jobb idag og har lagt på mørkt rom til kl.12. Nå har det værste sluppet taket, jeg forventer EL imorgen en gangAndre her som opplever hodepine rundt eggløsning? Bare lurer på om det kan være symptom på om EL nærmer seg. Så litt endring i testen på ettermiddagen i dag i forhold til i dag tidlig. Så vurderer også å ta en ny test i kveld. Han legge til at det murrer og stikker på begge sider nedi derVis vedlegget 390404
Din var ganske sterk ja! Det nærmer seg noe!Nå nærmer det seg!!
Tror jeg er inne på noe jeg også. Min sterkeste test. Men ingen EL slim her heller.
Vis vedlegget 390436

Ja, den er nok litt sen. Eller at jeg har veldig kort topp med slipp like etterpåSkjønner frustrasjonen! Men kroppens signaler er vell mer til å stole på enn de testene tenker jeg. Kanskje EL kommer ila dagen, eller at den er litt sen bare?Her varierer EL frem og tilbake med 4 dager fra syklus til syklus ser det ut til.
Og ikke hør på mannen din, så lenge dere har lagt inn aksjer så er der muligheter![]()