IKM UKE 44 ♡

Å herregud!!!!:nailbiting: Jeg tok en siste test nå. Alle har vært blenda. I dag er første dagen jeg har fått litt sånn «akutt kvalme», så tenkte å ta en siste test. Det seneste jeg har fått positiv før, er dpo 10. Nå er det kveld dpo 11, og
jeg har fått svak strek! :happy: Tenk om det er skygge:hungover: men er rosa, så tror ikke det. Men nå er jeg livredd for ny kjemisk/abort. (Fjerde på 8 mnd) Hva gjør jeg nå? Har avtale med Medicus når TR kommer/skulle komme denne gang, men kan jeg kontakte dem eller fastlege å be om hjelpemidler for å beholde, uten skikkelig utredning? Progrestoron har vært nevnt, men ikke utredet. Skulle det neste pp.:sorry:
 
Å herregud!!!!:nailbiting: Jeg tok en siste test nå. Alle har vært blenda. I dag er første dagen jeg har fått litt sånn «akutt kvalme», så tenkte å ta en siste test. Det seneste jeg har fått positiv før, er dpo 10. Nå er det kveld dpo 11, og
jeg har fått svak strek! :happy: Tenk om det er skygge:hungover: men er rosa, så tror ikke det. Men nå er jeg livredd for ny kjemisk/abort. (Fjerde på 8 mnd) Hva gjør jeg nå? Har avtale med Medicus når TR kommer/skulle komme denne gang, men kan jeg kontakte dem eller fastlege å be om hjelpemidler for å beholde, uten skikkelig utredning? Progrestoron har vært nevnt, men ikke utredet. Skulle det neste pp.:sorry:
Ta kontakt med fastlege i morgen!!! :Heartred
 
Å herregud!!!!:nailbiting: Jeg tok en siste test nå. Alle har vært blenda. I dag er første dagen jeg har fått litt sånn «akutt kvalme», så tenkte å ta en siste test. Det seneste jeg har fått positiv før, er dpo 10. Nå er det kveld dpo 11, og
jeg har fått svak strek! :happy: Tenk om det er skygge:hungover: men er rosa, så tror ikke det. Men nå er jeg livredd for ny kjemisk/abort. (Fjerde på 8 mnd) Hva gjør jeg nå? Har avtale med Medicus når TR kommer/skulle komme denne gang, men kan jeg kontakte dem eller fastlege å be om hjelpemidler for å beholde, uten skikkelig utredning? Progrestoron har vært nevnt, men ikke utredet. Skulle det neste pp.:sorry:
Ta kontakt med legen din, evt privat gynekolog. Jeg forstår ikke hvorfor de er så restriktive på progesteron tilskudd. Det er jo ikke farlig på noen måte. Jeg endte sist opp med å gå til en privat gynekolog og sa jeg ønsker å prøve det da jeg selv hadde lest meg opp og mente jeg hadde kort lutealfase. Fikk en resept på Lutinus med en gang!
 
Vel... Den bittelille spottingen jeg hadde i går, ble med det inntil videre... Har følt i hele dag at jeg skal få mensen, men det er ingenting. Har også følt meg kvalm i perioder i dag, og hatt litt mensmurring. Undrer meg veldig... 11 dpo. Har ikke flere graviditetstester, så nå får jeg bare vente til over helga! Har en digital, men den venter jeg med til jeg er helt sikker på at mensen evt ikke kommer.
 
FF sier 10dpo, Clue sier 12dpo. Uansett så er testen fortsatt blenda og murringen i magen har begynt... så da mister jeg litt håpet denne perioden :(
 
Ikm enten i dag eller i morgen. Rfsu vanlig test. Hva tror dere? Har ikke de samme symptomene som sist.. har hatt en del stikkinger i livmor, men det er like sannsynlig at det er psykisk

Elendig bilde ser jeg, er en skyggestrek, men kommer ikke så godt frem..
20201029_065617.jpg
 
Last edited:
13/14 dpo her, ingen symptom, ingen murring
IKM i dag. Testet på tirsdag og den var jo blenda. Hva skjeeeeer?!

Skal gi det noen dager til, kan hende TR er litt forsinket. Husker jeg hadde en lengre syklus på 29 dager i juni.
 
Fikk menssmerter i går kveld, så nå venter jeg bare på at tr skal komme i kveld eller i morgen... Har snakket med gynekologen, og skal få prøve lutinus i tillegg til ovitrelle neste syklus:) som forøvrig blir pp12:oops: er heldigvis henvist til IVF, så føler at vi nærmer oss nå uansett!
 
12 dpo, ingen mens enda... Fortsatt litt mensmurring og litt småkvalm. Har også fått litt økt utflod. Nesten så jeg begynner å lure på om jeg har eggløsning. :hilarious: Men hvem vet hva som skjer... Jeg pleier noen ganger å lukte mensen, før den kommer. Men det lukter ikke noe mens. :hilarious:
 
13 DPO negativ test i går...
 
Der kom TR
 
E93EA308-A565-40CB-AEAD-B352E1ED88FA.jpeg
Ingen TR her enda :angelic: Men får bare skyggestreker på testene :sorry: ikm på søndag, så regner med at TR kommer som avtalt da :wacky:

Legger ved bilde av kveldens skygge!
 
MollyMonroe - 40 år - PP2 (etter fødsel i vår. Kjemisk forrige måned) - B4 - EL 18.10. - IKM 01.11
 
Back
Topp