IKM UKE 44 ♡

njaa, har ikke fått noen strek på testene da. Har jo testet hver dag fra 9-13dpo. Skal ta en i morgen tidlig også (16dpo) for sikkerhets skyld, om ikke tr har dukket opp da. De gangene jeg har hatt kjemisk har det ikke vært noen tvil om at det har vært det. Men ingen tegn til streker denne gangen etter ovitrelle var ute av kroppen o_O hadde aldri trodd jeg skulle skrive dette, men jeg håper tr kommer og jeg slipper å ta stilling til en graviditet nå. Helt absurd følelse.
Da vet jeg sannelig ikke. Kan det være at du er stresset kanskje med alt som skjer på hjemmefronten nå. Det kan jo utsette mensen.
 
7dpo. Jeg har alltid veldig ømme pupper i dpo land. Nå er det ikke et snev ømt. Noen som har opplevd det samme? Kan det være et tegn? Kjenner kun stikk på hø side, på typ tredje dagen. Jeg er sikker på el da jeg hadde positiv test for så å bli negativ med påfølgende tempstigning.
 
Det er riktignok en svak skygge strek der når den har tørket.. vet man ikke kan stole på det, men var ikkno på den fra i går. (Babyplan)
 
13 dpo idag og sitter på jobb med svimmelhet og kvalme :depressed: Har faktisk ikke testet en eneste gang, men nå tror jeg at jeg må gjøre det :hilarious: Ømme pupper og forstoppelse de siste dagene...begynner å mistenke noe her :pompus:
 
12 dpo, 13 dager etter ovitrelle. I går var det fortsatt svak svak strek, og synes den er LITT sterkere i dag. Men var sånn sist gang også, og det var vel mest sannsynlig ovitrellen som hang igjen lenge. Tenker at det kan være det nå også, men får se i dagene fremover!:)
 

Vedlegg

  • C56365CD-93CF-42D0-9CA9-79E55F9DF2C9.jpeg
    C56365CD-93CF-42D0-9CA9-79E55F9DF2C9.jpeg
    17,5 KB · Visninger: 105
  • 972CD94D-ED9C-4945-B2A8-851D3DFEA42E.jpeg
    972CD94D-ED9C-4945-B2A8-851D3DFEA42E.jpeg
    30,8 KB · Visninger: 108
Flere som er 10 dpo i dag ser jeg. Trodde jeg skulle ta en test, men siden jeg kjenner meg så lite gravid, så gadd jeg ikke ta noen test. Kjenner ingen steder at jeg er gravid. Kjente mer da det var exu enn jeg gjør nå... Kun veldig emosjonell, egentlig litt pms, så jeg tror egentlig det blir mensen denne mnd. :shifty:
 
12 dpo, 13 dager etter ovitrelle. I går var det fortsatt svak svak strek, og synes den er LITT sterkere i dag. Men var sånn sist gang også, og det var vel mest sannsynlig ovitrellen som hang igjen lenge. Tenker at det kan være det nå også, men får se i dagene fremover!:)
Jeg synes den som er på 11 dpo er negativ og den på 12 dpo er like positiv som den på 9 dpo, så jeg trur du er gravid :)[/QUOTE]
Bildekvaliteten er jo dritt, men om du laster ned negative image så kan du se selv på dine egne bilder og ikke bare min screenshot.[/QUOTE]
 

Vedlegg

  • Negative Image_20201027121955230.jpg
    Negative Image_20201027121955230.jpg
    19,3 KB · Visninger: 93
Da vet jeg sannelig ikke. Kan det være at du er stresset kanskje med alt som skjer på hjemmefronten nå. Det kan jo utsette mensen.

ja, det er jo fullt mulig. Spottet litt igjen i går kveld og i dag tidlig. Så det er nok like rundt hjørnet regner jeg med. Tok ikke test i dag siden spottingen er begynt igjen ❤️
 
Jeg synes den som er på 11 dpo er negativ og den på 12 dpo er like positiv som den på 9 dpo, så jeg trur du er gravid :)
Bildekvaliteten er jo dritt, men om du laster ned negative image så kan du se selv på dine egne bilder og ikke bare min screenshot.[/QUOTE][/QUOTE]
Skal prøve det! Synes også den er sterkere i dag, men tør ikke helt håpe på noe enda:oops: opplevde sist gang også at testene varierte litt i styrke, og fikk da tr på ikm-dagen.
 
12 dpo, 13 dager etter ovitrelle. I går var det fortsatt svak svak strek, og synes den er LITT sterkere i dag. Men var sånn sist gang også, og det var vel mest sannsynlig ovitrellen som hang igjen lenge. Tenker at det kan være det nå også, men får se i dagene fremover!:)

Synes den er sterkere ja. Krysser fingrene for deg :smiley-bounce016
 
Tror nok det ble TR på meg også... Men jeg har heller ikke kjent på at jeg er gravid. Foreløbig bare spotting i sag, men regner med det tar seg opp...
 
Tror jeg har fått den kjempesuperultra svake skyggestreken :bored: syns med godt lys, men så svak at sikkert bare jeg ser den:( Jeg antar at dette er en skyggestrek altså! Har ikm på lørdag eller søndag og denne er tatt på ettermiddagen.. var blenda til morran idag ..
 

Vedlegg

  • 9ADA135B-1109-4660-8913-80A275B8E259.jpeg
    9ADA135B-1109-4660-8913-80A275B8E259.jpeg
    16,5 KB · Visninger: 114
Dpo 10 eller 11 her idag... Hatt mye symptomer siste uka og har nå blitt testegal :rolleyes: Er det MakeSure sine teststrimler som er kjent for skyggestreker? Tok en nå som jeg synes jeg skimter en strek på, meeen er mulig øynene mine spiller meg et puss :happy:
 
Altså.. jeg har såå mye symptomer! Stikkingen i magen har vært skikkelig intens og mye idag, men negativ test nå i kveld etter å ha holdt meg i 4 timer og ikke drukket noe. Hmm:(
 
Back
Topp