IKM UKE 44 ♡

Du må oppdatere når du finner ut mer. Så spennende! :nailbiting:
Jeg klarte ikke å legge fra meg at det kunne være skyggestrek, så jeg bare måtte ta en ny test bare for å bekrefte/avkrefte defekt test.
Så fikk jeg denne, og den ser til og med jeg at er rosa!!
 

Vedlegg

  • 0C1E6B93-93A9-449A-8EBF-991B33A26452.jpeg
    0C1E6B93-93A9-449A-8EBF-991B33A26452.jpeg
    12,2 KB · Visninger: 147
  • 29E995F8-64A3-46A1-AD57-AB66B2F502CE.jpeg
    29E995F8-64A3-46A1-AD57-AB66B2F502CE.jpeg
    20,1 KB · Visninger: 143
  • A0B7227E-1CF4-4B82-975C-072154D04426.jpeg
    A0B7227E-1CF4-4B82-975C-072154D04426.jpeg
    12,4 KB · Visninger: 147
Jeg klarte ikke å legge fra meg at det kunne være skyggestrek, så jeg bare måtte ta en ny test bare for å bekrefte/avkrefte defekt test.
Så fikk jeg denne, og den ser til og med jeg at er rosa!!
Oi, det er jo ingen tvil. Gratulerer :happy:
Hvor mange DPO?
 
Jeg klarte ikke å legge fra meg at det kunne være skyggestrek, så jeg bare måtte ta en ny test bare for å bekrefte/avkrefte defekt test.
Så fikk jeg denne, og den ser til og med jeg at er rosa!!

Gratulerer!! ❤️

skal jeg sette deg på gravid?
 
Hei! Jeg har så mye på privaten for tiden, så hvis dere vil settes på gravid eller tr så må dere skrive det i innlegget. Jeg har desverre ikke tid til å sitere og følge opp alle innlegg så mye som jeg ønsker, så jeg blir veldig glad om dere feks sammen med en positiv test skriver om dere vil settes på gravid, eller ønsker å avvente litt ❤️❤️ Jeg håper flest havner på gravid denne uken!! Så labert ut i uke 43, så jeg håper uke 44 får alle de gravide ❤️❤️
 
Jeg klarte ikke å legge fra meg at det kunne være skyggestrek, så jeg bare måtte ta en ny test bare for å bekrefte/avkrefte defekt test.
Så fikk jeg denne, og den ser til og med jeg at er rosa!!
Denne er jo positiv!!! Herlighet for en lykke! Og etter så lang prøvetid! Virkelig fantastisk! :Heartred
 
Jeg klarte ikke å legge fra meg at det kunne være skyggestrek, så jeg bare måtte ta en ny test bare for å bekrefte/avkrefte defekt test.
Så fikk jeg denne, og den ser til og med jeg at er rosa!!
Gratulerer så mye! :Heartred nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne!:smiley-bounce022
 
Kan det være håp, selvom testen er negativ 10/11 dpo?

Jeg hadde noen stikkinger på fredag (7/8 dpo) som jeg trodde kunne være festesmerter og etter det har jo symptomene skytt i været men testen er virkelig blenda uansett hvor mye jeg ser på deno_O
 
Kan det være håp, selvom testen er negativ 10/11 dpo?

Jeg hadde noen stikkinger på fredag (7/8 dpo) som jeg trodde kunne være festesmerter og etter det har jo symptomene skytt i været men testen er virkelig blenda uansett hvor mye jeg ser på deno_O
Kan jo være at egget festet seg senere enn du trodde? Er jo flere som ikke får positiv test før IKM. krysser fingrene for at det kommer to streker om få dager :)
 
Jeg klarte ikke å legge fra meg at det kunne være skyggestrek, så jeg bare måtte ta en ny test bare for å bekrefte/avkrefte defekt test.
Så fikk jeg denne, og den ser til og med jeg at er rosa!!
Tydelig strek der ja, gratulerer så mye! Gir håp til oss andre som har prøvd lenge:Heartred
 
Jeg kan settes på TR.


Gratulerer så mye til dere med positiv test, håper så mange som mulig følger etter. Masse lykke til :)
 
Det er så rart. Denne syklus har jeg vært så rolig med prøvingen, ikke hatt så veldig trua. Hadde til med glemt litt hvor mange DPO jeg var.

Jeg har lite trua nå også for så vidt. Men i dag ble jeg plutselig så veldig opptatt av å tenke på det. Fikk mensmurringer og tenkte «æsj nå kommer mens tidlig», etter en stund «kaaaanskje det er graviditet».

Jeg gikk altså fra å være så avslappet til å tenke MYE på det


Håper å se mange positive tester her nå :happy:
 
Blenda i dag også 10dpo :/
 
Rart hvor fort ting kan snu, jeg går bare å tripper og venter på at mens skal dukke opp etter kjemisk. Forferdelig utålmodig:p vil bare komme igang igjen! Masse lykke til, til dere som skal teste denne uka :happy:
 
Kan det være håp, selvom testen er negativ 10/11 dpo?

Jeg hadde noen stikkinger på fredag (7/8 dpo) som jeg trodde kunne være festesmerter og etter det har jo symptomene skytt i været men testen er virkelig blenda uansett hvor mye jeg ser på deno_O
Sist testet jeg først svaaaakt positivt 13 dpo, ingentkng før det. Så absolutt mulig :D
 
Kan settes på gravid! :rolleyes:
Klarte ikke å vente til i morgen med digital:woot:
Bare krysse det som krysses kan for at spiren vil holde hus i magen til juli:smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • IMG_20201026_190428.jpg
    IMG_20201026_190428.jpg
    14,5 KB · Visninger: 65
Back
Topp