IKM UKE 44 ♡

Tror nok det ble TR på meg også... Men jeg har heller ikke kjent på at jeg er gravid. Foreløbig bare spotting i sag, men regner med det tar seg opp...

jeg må bare beklage, men jeg finner ikke deg på hovedinnlegget. Har du skrevet deg opp? Det har i så tilfelle gått meg hus forbi. Hvis du skriver en sånn introlinje så skal jeg føre deg opp ❤️ Lykke til neste pp!
 
jeg må bare beklage, men jeg finner ikke deg på hovedinnlegget. Har du skrevet deg opp? Det har i så tilfelle gått meg hus forbi. Hvis du skriver en sånn introlinje så skal jeg føre deg opp ❤️ Lykke til neste pp!
Takk! Jeg hoppet bare kjapt inn og vet egentlig ikke helt hvordan dette fungerer. Det var over 30 innlegg, så jeg hoppet bare til slutten.
 
Fortsatt blenda eller en skyggestrek innen tidsfrist idag. Tempen er høy og symptomene er tilstede. Jeg skjønner ikke noe av denne syklusen. Våknet av vondt i eggstokken i natt, men det gikk over når jeg gikk på do. Jeg skal ha mensen i morgen eller fredag, så er 12 eller 13 dpo idag..
 
12 dpo, mensmurringer og negativ test, så da er det nok over og ut denne gangen også. Men, går heldigvis rett videre til ivf nå:)
 
Tror fortsatt det er ovitrelle som henger igjen, 14 dager siden jeg tok den. Bare svake streker, nesten vanskelig å se den på vanligtesten i dag. Den blå testen er tidligtest. Så kjedelig at ovitrelle skal sitte i så lenge... Fortsatt to dager til ikm, men tviler på at det klaffet denne gangen.
 

Vedlegg

  • 41D84F9C-4D68-4395-B348-3059B03E0DF8.jpeg
    41D84F9C-4D68-4395-B348-3059B03E0DF8.jpeg
    31,5 KB · Visninger: 92
  • FAAC4418-4AE4-4CCB-BFCD-323478F34295.jpeg
    FAAC4418-4AE4-4CCB-BFCD-323478F34295.jpeg
    32,4 KB · Visninger: 91
Fortsatt blenda eller en skyggestrek innen tidsfrist idag. Tempen er høy og symptomene er tilstede. Jeg skjønner ikke noe av denne syklusen. Våknet av vondt i eggstokken i natt, men det gikk over når jeg gikk på do. Jeg skal ha mensen i morgen eller fredag, så er 12 eller 13 dpo idag..
Jeg også, 10 dpo og negativ test :shifty:
Utrolig mye symptomer, brystene sprenger og murrer i magen :arghh: og tappen er så høy at jeg ikke klarer å nå den nesten.. det bruker den ikke være 4 dager før mensen... skjønner ingenting :sour:♥️
 
Jeg også, 10 dpo og negativ test :shifty:
Utrolig mye symptomer, brystene sprenger og murrer i magen :arghh: og tappen er så høy at jeg ikke klarer å nå den nesten.. det bruker den ikke være 4 dager før mensen... skjønner ingenting :sour:♥️
Så kjeeedelig når det skjer og testen er negativ.
Jeg har ikke hatt mye symptomer i det siste, men IKM er i morgen og tappen er fortsatt veeeldig høyt. Pleier å være ganske regelmessig, håper dette ikke blir en tullesyklus.
 
Jeg også, 10 dpo og negativ test :shifty:
Utrolig mye symptomer, brystene sprenger og murrer i magen :arghh: og tappen er så høy at jeg ikke klarer å nå den nesten.. det bruker den ikke være 4 dager før mensen... skjønner ingenting :sour:♥️

10 dpo så er det forsatt håp :Heartblue tappen min har vært så jeg kan nå den hele syklusen. Jeg vet ikke hvordan den er til vanlig :hilarious:
 
11 dpo. Ingen mensen i dag heller, selv om jeg spottet en gang på papiret i går... Har litt mensmurring da, så den kommer sikkert. Tok en test som var veldig hvit.
 
Prata med gyn igjen. Og nå skal vi endelig etter 3, mulighets 4 kjemiske på 5 mnd få prøve lutinus! Nå ser jeg frem til tanta kommer, og vi kan prøve på nytt med støttemedisin i tillegg til letrozol :Heartblue
 
11 DPO, testetrangen begynner å melde seg litt. Men håper å holde til lørdag, i alle fall minst til fredag når mens er ventet.

spennende med dere andre som tester nå :happy:
 
Prata med gyn igjen. Og nå skal vi endelig etter 3, mulighets 4 kjemiske på 5 mnd få prøve lutinus! Nå ser jeg frem til tanta kommer, og vi kan prøve på nytt med støttemedisin i tillegg til letrozol :Heartblue

hva gjør den? Vi har hatt mange kjemiske, og vi skal til Medicus når TR kommer denne pp. Er bare nysgjerrig på hva de vil foreslå. :) Bra dere får hjelp ❤️
 
Back
Topp