IKM UKE 44 ♡

Skjønner ingenting... Først er livmortappen lavt og åpen - sikker på at mensen skulle komme. Ikm er i morgen, negativ test på kvelden i dag og livmortappen er høy, hard og lukket. Har også mensmurring nå og da hele dagen. Vet ikke hva jeg skal tenke. Noen mente at jeg kanskje hadd EL mye senere, andre mener jeg kommer til å få mensen... Så vi får bare vente å se!
 
Gadd ikke en supersvak strek på rfsu for 3.dag på rad, så kjørte på med cb siden TR enda ikke hadde kommet:)
 

Vedlegg

  • 20201031_070202.jpg
    20201031_070202.jpg
    10,4 KB · Visninger: 123
Negativ test i dag. 3 dager etter IKM, ingen tegn til TR. Føler meg gravid, men kan hende jeg har bare mye lyst til det. :/
Jeg må lære meg å være tålmodig. Tror jeg skal ta noen dagers pause med testing og ser hvordan dette utvikler seg. Uff.
 
Negativ test i dag. 3 dager etter IKM, ingen tegn til TR. Føler meg gravid, men kan hende jeg har bare mye lyst til det. :/
Jeg må lære meg å være tålmodig. Tror jeg skal ta noen dagers pause med testing og ser hvordan dette utvikler seg. Uff.
Håper du får positiv test eller svar snart i det minste. Tungt å vente slik :grumpy:
Jeg hadde en slik syklus og det var så frustrerende.
 
Sett meg på TR!:joyful:

Rart man blir glad, men etter 10 år på spiral, pco og lavt stoffskifte - er jeg superglad for å ha hoppet rett inn i 28 dagers syklus ♥️
 
Fikk svakt positiv test idag, men dessverre i kombinasjon med tempdropp. Så regner med nok en kjemisk. :sorry:


5F40BD7C-3F57-4D23-A437-D7A0C4FEFCC8.jpeg 9E3C5302-799F-4ADA-B236-839EC23CD250.png
 
Syns det var litt rart at jeg ikke hadde tydeligere streker på strimlene og bare var 1-2 uker på digital test, men håpet det bare var at egget hadde festet seg seint eller noe.. men nå har jeg begynt å spotte :( så da var det vel kanskje kjemisk (?). Æsj ass! Tenker å teste med ny strimmel i morgen for å se om streken er tydeligere. Når er det vanlig å være over hcg-toppen ved kjemisk? Når man begynner å blø eller mye seinere?
 
Syns det var litt rart at jeg ikke hadde tydeligere streker på strimlene og bare var 1-2 uker på digital test, men håpet det bare var at egget hadde festet seg seint eller noe.. men nå har jeg begynt å spotte :( så da var det vel kanskje kjemisk (?). Æsj ass! Tenker å teste med ny strimmel i morgen for å se om streken er tydeligere. Når er det vanlig å være over hcg-toppen ved kjemisk? Når man begynner å blø eller mye seinere?
Hvor mange dpo er du? Jeg fikk ikke 2-3 før 4+2. Jeg har spottet mye fra jeg ble gravid, og jeg har hatt 4 friske blødninger uten at jeg har mistet (har vært på to TUL så har sett at blodet ikke kommer fra livmor). Så du kan absolutt bevare svangerskapet selv om du spotter litt. Jeg ville tatt to blodprøver med to dagers mellomrom for å sjekke om HCG nivået stiger :) Masse lykke til!
 
Hvor mange dpo er du? Jeg fikk ikke 2-3 før 4+2. Jeg har spottet mye fra jeg ble gravid, og jeg har hatt 4 friske blødninger uten at jeg har mistet (har vært på to TUL så har sett at blodet ikke kommer fra livmor). Så du kan absolutt bevare svangerskapet selv om du spotter litt. Jeg ville tatt to blodprøver med to dagers mellomrom for å sjekke om HCG nivået stiger :) Masse lykke til!

Tror jeg var 4+2 i går når jeg testa digitalt. Blødde ikke en dråpe i første svangerskap og hadde også sterkere tester og symptomer så er derfor jeg er så pessimistisk nå o_O vet jo at to svangerskap kan være helt forskjellig, men vanskelig å ikke sammenligne! Jeg får bare vente litt og se ann om jeg begynner å blø mer eller om jeg tar blodprøver ja. Krysser fingrene :angelic:
 
Tok en digital i går kveld som fortalte meg at TR kommer snart, så sitter rolig i båten og bare venter på ny PP :smiley-angelic006
 
Negativ test i dag. 3 dager etter IKM, ingen tegn til TR. Føler meg gravid, men kan hende jeg har bare mye lyst til det. :/
Jeg må lære meg å være tålmodig. Tror jeg skal ta noen dagers pause med testing og ser hvordan dette utvikler seg. Uff.

Hvordan går det med deg?:)
 
Hvordan går det med deg?:)
Nå er det 5 dager etter IKM, og er ganske sikkert på at jeg er gravid. Trenger bare en positiv test for å bekrefte det. :p
Jeg har vært kvalm, hatt sånne mensmurringer som kommer og går, og i går fikk jeg plutselig avsmak mot kaffe. Det smaker helt elendig. Akkurat som i forrige graviditet.
Skal prøve å teste igjen på torsdag (da er det over en uke etter IKM).

Fant forresten et bilde av siste positiv test (fra forrige graviditet), og fant ut at denne tok jeg 2 uker etter IKM (ikke 1, som jeg trodde). Så kroppen min er vist treg med å produsere hcg...

Er veldig spent. Holder dere oppdatert. :)
 
Back
Topp