IKM UKE 44 ♡

14/15 dpo- blenda tester og ingen mens.. den kommer vel ila dagen:) etter 5 mnd på hormoner skal vi ta en pause fra hormoner i november. Kanskje det klaffer uansett? Tiden får vise! Desember blir letrozol og lutinus:)
 
Tusen takk :happy:
Nei, men jeg klarte ikke å vente til morgenen så testet 2:30ish :hilarious:

oi, så spennende. Når testet du sist? Husker ikke det i farten
Jeg testet negativ på tirsdag. Har nettopp testet igjen, siden jeg var så kvalm i dag og TR ikke har kommet. Den var negativ. Så det kan godt hende det er innbilte gravidsymptomer... Vi får se om TR dukker opp, ellers så tester jeg med morgenurin i morgen.
Forrige gang fikk jeg ikke positiv test før én uke etter IKM, så det er litt håp.
 
Foresatt ikke blod å og tappen er høy og lukket. Skjønner ikkno. De vonde puppene er borte, så har ingen symptomer. Har tatt letrozol og vet at jeg har hatt EL pga temping, så hva skjer? o_O
 
Foresatt ikke blod å og tappen er høy og lukket. Skjønner ikkno. De vonde puppene er borte, så har ingen symptomer. Har tatt letrozol og vet at jeg har hatt EL pga temping, så hva skjer? o_O
Kanskje vi er flere som ikke får positiv test før etter IKM? :p Det er lov å håpe <3
 
Jeg testet negativ på tirsdag. Har nettopp testet igjen, siden jeg var så kvalm i dag og TR ikke har kommet. Den var negativ. Så det kan godt hende det er innbilte gravidsymptomer... Vi får se om TR dukker opp, ellers så tester jeg med morgenurin i morgen.
Forrige gang fikk jeg ikke positiv test før én uke etter IKM, så det er litt håp.
Spennende da. Er du sikker på når el var?
Krysser fingrene for positiv test snart :happy:


Nyyydelig strek :angelic:
Gratulerer så mye :Heartred
tusen takk :Heartred

tok en på utvannet 1,5 timers urin i sted og den var også veldig positiv. Så dette lover godt :happy:

prøver digital med ukeindikator i morgen tror jeg :shy:
 
Jeg har snakket med Medicus tidligere, og fikk tatt nødvendige blodprøver i dag- skal inn til utredning om 12 dager ❤️ Endelig skjer det noe!
Enn så lenge hopper jeg over til IKM 48 gruppa, og håper jo litt at jeg kanskje ser noen av dere igjen der(kjentsfolk ;-) Samtidig håper jeg jo at jeg ser færrest mulig av dere resten av året- for det betyr jo at dere har blitt gravide :) Krysser fingrene for dere alle sammen!
 
Back
Topp