IKM UKE 44 ♡

Kjenner jeg er lei nå... 8 dpo og TR kom i kveld... Samme som sist, er jo alt for kort luteralfase. Får tr på cd 26
Ser på alle dere som skal vente med å teste til dpo 9 eller 10, da er det kjedelig å ikke komme lengre enn til 8dpo:arghh:
 
IKM til tirsdag, har tatt to tester idag :hilarious:
 

Vedlegg

  • 725E9112-FCBE-4D7F-870C-163DDAE928C2.jpeg
    725E9112-FCBE-4D7F-870C-163DDAE928C2.jpeg
    14,7 KB · Visninger: 113
Sommerbaby94 - 26år - pp1 - B2 - EL ca 15/10 - IKM ca 29/10

Melder meg inn her siden EL mest sannsynlig var 5 dager sein:p Har tatt 3 forskjellige tidligtester som viser svakt positivt etter tidsfrist.... noen som har opplevd lignende?:arghh:
 
Sommerbaby94 - 26år - pp1 - B2 - EL ca 15/10 - IKM ca 29/10

Melder meg inn her siden EL mest sannsynlig var 5 dager sein:p Har tatt 3 forskjellige tidligtester som viser svakt positivt etter tidsfrist.... noen som har opplevd lignende?:arghh:
upload_2020-10-24_9-3-55.jpeg

dagens test som mest sannsynlig ble positiv etter tidsfrist. Tok den kl5, kikket et par minutter og jekk å la meg igjen:sleep002 Den var blenda når jeg så på den..
 
Ser ikke ut som det klaffet denne gangen :( fikk en positiv strimmeltest og en antydning til strek på cb. Dagen etter var cb helt blenda :( er nok min første kjemisk vil jeg tippe..
 
Har testet flere dager for å se når ovitrellen går ut av kroppen, men får fortsatt streker 9 dpo, 10 dager etter ovitrelle. Spent på om streken forsvinner eller om den blir sterkere i dagene fremover! :happy:
 

Vedlegg

  • D6DADB73-5573-4722-AA92-DAED077DAE62.jpeg
    D6DADB73-5573-4722-AA92-DAED077DAE62.jpeg
    37,9 KB · Visninger: 87
Hvordan går det med dere damer? Noen symptomer?
 
Hadde skikkelig kraftig stikking i livmor i går, kjentes ut som noe Stakk meg med en strikkepinne i flere sekunder.

men idag har jeg ikke merket noe (8/9 dpo) og testen var blenda mitt på dagen idag. så jeg er ikke optimistisk denne syklusen :( ikke litt ømme pupper eller stikkninger i eggstokkene en gang.
 
Har nettopp hatt 2 MA (med spontan graviditet) så teorien er at jeg har lite progrestron. Når jeg gjennomgår IVF så starter jeg også 2 dager etter eggløsning. Men Lutinus gjør at min mens uteblir fram til jeg slutter på tablettene. Så om jeg ikke får positiv test nå (på spontan graviditet) så vil jeg heller ikke utsette IVF forsøket jeg kan få før jul. Om jeg startet 2 dager etter el så hadde jeg måtte ventet slutten av januar før oppstart IVF.
Ahh skjønner!! Begynte å lure om jeg gjorde det feil :woot: Masse lykke til!!
 
Kjenner jeg er lei nå... 8 dpo og TR kom i kveld... Samme som sist, er jo alt for kort luteralfase. Får tr på cd 26
Ser på alle dere som skal vente med å teste til dpo 9 eller 10, da er det kjedelig å ikke komme lengre enn til 8dpo:arghh:
Har du snakket med legen om dette? Jeg hadde 9-10 dager og ba om progesterontilskudd nettopp av den grunnen. Ble gravid 2 pp vi brukte det sist!
 
Back
Topp