IKM UKE 44 ♡

Men dere.. Er det bare jeg som ser en «stigning»?? Øverste er fra i går morgest, nederste fra idag. Tror jeg kanskje tørr å øyne et lite håp :wideyed:

Edit - kvaliteten her kan gå å legge seg...:shifty:
 

Vedlegg

  • D1CD8E30-BF40-4DF6-B1BF-F719B954EF7A.jpeg
    D1CD8E30-BF40-4DF6-B1BF-F719B954EF7A.jpeg
    14,2 KB · Visninger: 132
Jeg tror jeg ser noe (nederste) men vanskelig å vite om det er skygge... test i morgen igjen!! :D

Haha, definitivt! Kanskje en ikveld åsså :smiley-bounce022 Da var man på «kjøret» igjen.. Men, tror spenningen som er før tanta kommer er det eneste som driver meg litt for øyeblikket..
 
Men dere.. Er det bare jeg som ser en «stigning»?? Øverste er fra i går morgest, nederste fra idag. Tror jeg kanskje tørr å øyne et lite håp :wideyed:

Edit - kvaliteten her kan gå å legge seg...:shifty:
Ser dessverre ikke noe på disse, men det kan jo selvfølgelig være kvaliteten. Håper for deg :)
 
Men dere.. Er det bare jeg som ser en «stigning»?? Øverste er fra i går morgest, nederste fra idag. Tror jeg kanskje tørr å øyne et lite håp :wideyed:

Edit - kvaliteten her kan gå å legge seg...:shifty:
Ser desverre ingenting, men som du sier, kvaliteten på bildene her inne er jo skikkelig dårlig
 
Men dere.. Er det bare jeg som ser en «stigning»?? Øverste er fra i går morgest, nederste fra idag. Tror jeg kanskje tørr å øyne et lite håp :wideyed:

Edit - kvaliteten her kan gå å legge seg...:shifty:

Sikkert ingen bombe, men jeg ser!! :laughing002:laughing002
Blir spennende å se i kveld da!
 
Negativ test her i dag ❤️ 11dpo - 13 dager siden ovitrelle. Tappen er lav/åpen-ish. Så her kommer nok tr som planlagt på mandag ❤️ Utrolig kjedelig at ting er som de er for oss nå, vi har så lyst på et søsken - bare ikke nå i denne uvissheten. Så dette tror jeg er for det beste hos oss denne gang, da slipper vi å ta stilling til det som hadde skjedd videre og kan konsentrere oss fullt og helt om gullet vi allerede har og som trenger vår fulle oppmerksomhet nå ❤️

Jeg HÅÅÅPER jeg kan sette alle dere andre opp på gravid innen neste uke er over! Jeg gleder meg til å se bilder av alle testene som kommer på løpende bånd nå ❤️❤️❤️


Ooog, der begynte jeg å spotte litt også så da setter jeg meg på TR og blir der en god stund i månedene fremover. Kanskje vi prøver på baby i 2022? Håper dere alle er laaangt og lengre på vei eller allerede har fått baby når jeg (forhåpentligvis!!) kommer tilbake med gode nyheter om ingen sykdom og nytt mot for lillesøsken. Jeg krysser virkelig fingrene for resten av dere nå! ❤️
 
Men dere.. Er det bare jeg som ser en «stigning»?? Øverste er fra i går morgest, nederste fra idag. Tror jeg kanskje tørr å øyne et lite håp :wideyed:

Edit - kvaliteten her kan gå å legge seg...:shifty:
Var ikke vi i samme IKM gruppe for noen måneder siden også? ser lovende ut dette
 
Fortsatt ingen EL her, dag 26-27...
 
Må dessverre flytte meg til uke 45 da el var litt forsinket denne runden
 
Stikker sånn i eggstokkene idag! Begge too_O har også vært kvalm/uggen hele dagen, og hatt stikkinger bak navelen. Er 6 eller 7 dpo idag!
 
Ooog, der begynte jeg å spotte litt også så da setter jeg meg på TR og blir der en god stund i månedene fremover. Kanskje vi prøver på baby i 2022? Håper dere alle er laaangt og lengre på vei eller allerede har fått baby når jeg (forhåpentligvis!!) kommer tilbake med gode nyheter om ingen sykdom og nytt mot for lillesøsken. Jeg krysser virkelig fingrene for resten av dere nå! ❤️
Masse masse lykke til! Krysser fingrene for dere og ønsker dere alt godt. Har dere fått noen indikasjon på hvor lang tid det kan ta å forhåpentligvis få en god nyhet etter utredning? :Heartred Håper dere slipper å vente lenge.
 
Litt spennende og frustrerende i disse DPO dager :) forrige gang fikk jeg positiv 10 eller 11 DPO. Så har noen dagers venting :wtf:
 
Back
Topp