IKM UKE 44 ♡

7-8dpo i dag. Har vært (veldig) kvalm i hele dagen. Men jeg husker ikke jeg var kvalm i forrige graviditeten før i uke 5 eller 6. Kan symptomene komme så tidlig som det? Håper det ikke er omgangssyke, hehe
Jeg var og syk kvalm i går, og da var jeg 7 dpo. Så har tenkt samme tanken om det kan være symptomer så tidlig?:nailbiting:
 
Melder meg på

Martemor2015- 25 år- B2- PP1 etter MA- IKM 29.10
 
Jeg kjenner jeg kommer til å bli så skuffet om vi ikle blir gravide denne mnd. Hadde Ma for noen uker siden, og endelig er syklusen tilbake. Skulle egentlig vært 20 uker nå og føler et press på å bli fort gravid igjen :-(
 
Jeg kjenner jeg kommer til å bli så skuffet om vi ikle blir gravide denne mnd. Hadde Ma for noen uker siden, og endelig er syklusen tilbake. Skulle egentlig vært 20 uker nå og føler et press på å bli fort gravid igjen :-(
Ønsker deg masse lykke til! :Heartred
 
Når tenker dere å teste? xsmile9 jeg vil teste fra 9dpo, 11 dpo skal jeg egentlig på hysteroskopi derfor så tidlig testing. Håper selvsagt på å kunne avlyse timen.
 
Når tenker dere å teste? xsmile9 jeg vil teste fra 9dpo, 11 dpo skal jeg egentlig på hysteroskopi derfor så tidlig testing. Håper selvsagt på å kunne avlyse timen.
Tenker å teste neste onsdag eller torsdag. IKM er enten onsdag, torsdag eller fredag :p
 
6dpo :smiley-angelic006:smiley-angelic006:smiley-angelic006:smiley-ashamed008:smiley-ashamed008
Måtte bare sjekke hahaha
 

Vedlegg

  • 7B3B319F-AC80-4E86-B2CA-79B9ADED0EE6.jpeg
    7B3B319F-AC80-4E86-B2CA-79B9ADED0EE6.jpeg
    15,6 KB · Visninger: 109
Tenker å teste neste onsdag eller torsdag. IKM er enten onsdag, torsdag eller fredag :p
Samme her. Planen er (eller var) å vente til IKM. Men hvis jeg fortsetter å føle meg så kvalm og trøtt (i tillegg har jeg hatt en del mensmurringer i de siste timene) kan hende jeg tester på lørdag. Hvis ikke jeg er gravid, så er dette den verste PMS i en lang stund... (Som også kan være mulig. Kroppen finner på mye rart når man er prøver.)
 
Samme her. Planen er (eller var) å vente til IKM. Men hvis jeg fortsetter å føle meg så kvalm og trøtt (i tillegg har jeg hatt en del mensmurringer i de siste timene) kan hende jeg tester på lørdag. Hvis ikke jeg er gravid, så er dette den verste PMS i en lang stund... (Som også kan være mulig. Kroppen finner på mye rart når man er prøver.)
Syns også kroppen er helt merkelig i denne prøvingen. Våknet i går med sykt ømme bryster, og er oppblåst som bare det. Min logiske tankegang sier at det bare er tull, men har jo et ønske om at det skal være virkelig :hilarious: Spent på om du får positiv test på lørdag! Håper! :nailbiting:
 
Syns også kroppen er helt merkelig i denne prøvingen. Våknet i går med sykt ømme bryster, og er oppblåst som bare det. Min logiske tankegang sier at det bare er tull, men har jo et ønske om at det skal være virkelig :hilarious: Spent på om du får positiv test på lørdag! Håper! :nailbiting:
Spennende! Krysser fingrene
 
Jeg kjenner jeg kommer til å bli så skuffet om vi ikle blir gravide denne mnd. Hadde Ma for noen uker siden, og endelig er syklusen tilbake. Skulle egentlig vært 20 uker nå og føler et press på å bli fort gravid igjen :-(

Jeg skjønner hva du mener. Jeg hadde SA i uke 12 og skulle også vært 20 uker nå. :(
Og jeg tror at jeg ikke ble gravid denne mnd. Er i 13 dager etter Ovitrelle og får bare negative tester.
 
Jeg får bare negative tester 13 dager etter Ovitrelle og skal flytte til IKM UKE 47.
Håper jeg blir gravid neste pp :)
 
Negativ test her i dag ❤️ 11dpo - 13 dager siden ovitrelle. Tappen er lav/åpen-ish. Så her kommer nok tr som planlagt på mandag ❤️ Utrolig kjedelig at ting er som de er for oss nå, vi har så lyst på et søsken - bare ikke nå i denne uvissheten. Så dette tror jeg er for det beste hos oss denne gang, da slipper vi å ta stilling til det som hadde skjedd videre og kan konsentrere oss fullt og helt om gullet vi allerede har og som trenger vår fulle oppmerksomhet nå ❤️

Jeg HÅÅÅPER jeg kan sette alle dere andre opp på gravid innen neste uke er over! Jeg gleder meg til å se bilder av alle testene som kommer på løpende bånd nå ❤️❤️❤️
 
Snegler meg inn i irriterende skyggeland 10 dpo. Livet er «heldigvis» ganske travelt for tia..
 

Vedlegg

  • CEB0E008-8C9D-44AB-AE8D-B9634EDE8119.jpeg
    CEB0E008-8C9D-44AB-AE8D-B9634EDE8119.jpeg
    11,3 KB · Visninger: 90
Altså.. jeg er 6 eller 7 dpo idag. Og ble akutt plutslig så kvalm på butikken... ble bare være og værre til det plutslig bare snudde til en følelse av å bare være «uggen»o_O

tviler på at det er omgangssyke, eller at det har noe med baby å gjøre da jeg ikke bruker å bli kvalm før uke 6 ish. Men begynner jo å lure på hva som skjer:nailbiting: føler meg sikkelig sulten nå, og jeg spiste før butikken.
 
Back
Topp