IKM UKE 44 ♡

Har ikke testet ennå, 5/6dpo. Tiden går saaaakte selv om jeg egentlig har det ganske travelt!! Null symptomer men mye håp.
 
10 dpo i morgen. Vurderer å teste i morgen likevel. :nailbiting: Så får jeg eventuelt sett om ovitrellen henger lenger igjen hos meg enn det den skal.
 
Bruker babyplan sine tester. Noen som vet hvor stor forskjell det er på tidlig test og de vanlige? Har bare de vanlige, men vurderer å bestille opp tidlige også selvom det egt er litt bortkastet.... Men så utålmodig daaaa!
25 U/L på vanlig og 10 U/L på tidligtest står det på nettsidene deres
 
Jeg har vært litt fraværende i gruppen her nå, men jeg tror de fleste skal være riktig oppdatert på listen nå. Siter meg her hvis ikke så skal jeg få ordnet det etterhvert.

Vi fikk utrolig dårlige nyheter når det gjelder vår sønn på 1,5 år som nå må utredes for en ganske alvorlig diagnose. Det vil være svært sannsynlig at søsken vil få samme diagnose (hvis han har den). Jeg sitter med så mange tanker nå. Vi har prøvd alt vi kan for å få et søsken, og nå sitter jeg egentlig og håper på negativ test. Fordi jeg ikke ønsker uvisshet om vi setter et sykt og lidende barn til verden, samtidig som alt kan være helt fint. Og i tillegg at om vår sønn har diagnosen så vil det kreve all vår tid som foreldre og jeg ser ikke hvordan vi skal få tid til et søsken. Spesielt ikke om det også blir sykt.

Hvis jeg ikke blir gravid denne ppen blir alt satt på vent nå frem til vår sønn er ferdig utredet. Hvis jeg blir gravid nå denne ppen, vet jeg helt ærlig ikke hva vi gjør. Det blir nok mange samtaler med fagfolk og runder med oss selv.. jeg er rett og slett bare knust.

Så forferdelig å høre.. Jeg vil sende deg mange gode styrkeklemmer ❤️ Krysser alt som krysses kan for at dette går i deres favør!!
 
9/10 dpo og fremdeles blandahvit tidligtest.
Jeg har begynt å innstille meg på ny prøveperiode.
 

Vedlegg

  • A7DD4891-5281-4A5E-9407-6BB4039AFDAB.jpeg
    A7DD4891-5281-4A5E-9407-6BB4039AFDAB.jpeg
    16,2 KB · Visninger: 79
Last edited:
Blenda tidligtest her, 10 dpo. Men da vet jeg i alle fall at ovitrelle er helt ute av kroppen. :)
 
Jaja.. Da satt jeg her 9 dpo - å klarte ikke dy meg :smiley-bounce022 Bedre lykke imorra!
 

Vedlegg

  • 934CF210-CC17-4B07-92BB-A01EE6D3A313.jpeg
    934CF210-CC17-4B07-92BB-A01EE6D3A313.jpeg
    8,8 KB · Visninger: 95
Jeg er 4 dpo i dag, og tiden sneeeegler seg avgårde:wtf: er det noen her som merker noe da?? :rolleyes:

jeg har sikkert masse innbilninger :facepalm:
 
Jeg er 4 dpo i dag, og tiden sneeeegler seg avgårde:wtf: er det noen her som merker noe da?? :rolleyes:

jeg har sikkert masse innbilninger :facepalm:
Jeg er også 4 dpo. Men siden egget normalt ikke fester deg før 5-6 dager etter befruktning så må vi vel bare vente på symptomer......(ikke at jeg har hatt det i noen av mine svangerskap) :wtf:
 
Jeg er også 4 dpo. Men siden egget normalt ikke fester deg før 5-6 dager etter befruktning så må vi vel bare vente på symptomer......(ikke at jeg har hatt det i noen av mine svangerskap) :wtf:
Så gøy at vi er likt!:happy: Jeg tror vel egentlig ikke jeg har hatt så mye i mine tidligere heller, men husker ikke når det er hhv 12 og 10 år siden ;) Men nå ønsker jeg og min nye samboer en felles :angelic::dummy:

eneste som er rart med meg nå, er at jeg plutselig tisser om natta :bored: Det har jeg aldri gjort før..

Blir spennende å se fremover!:smug:
 
Så gøy at vi er likt!:happy: Jeg tror vel egentlig ikke jeg har hatt så mye i mine tidligere heller, men husker ikke når det er hhv 12 og 10 år siden ;) Men nå ønsker jeg og min nye samboer en felles :angelic::dummy:

eneste som er rart med meg nå, er at jeg plutselig tisser om natta :bored: Det har jeg aldri gjort før..

Blir spennende å se fremover!:smug:
Krysser fingrene for at spiren sitter. Blir spennede :)
 
Jeg har klart å glemme hvor mange DPO jeg er :hilarious: Det kjennes veldig godt å være avslappet nå. Selv om det også er fordi jeg ikke har helt trua.

sjekket nå og jeg er visst 4 DPO. Om ikke testetrangen blir for stor tester jeg lørdag neste uke, mens er ventet fredag neste uke.
 
Tenker jeg skal la være å teste før tidligst onsdag i neste uke, er ikke sikker på hvor mange dpo jeg er heller, eller når eggløsningen var. Om det blir en ny pp blir det eggløsningstester. Vil bare vite nå! Kjenner jo alle disse "tegnene", men stoler ikke på dem, tror det bare er jeg som har et så stort ønske om å bli gravid at jeg innbiller meg ting :hilarious: Evig pessimist her ja. :shifty:
 
Fikk ikke positiv LH-test før idag... Tror kanskje jeg har vært litt for stresset denne måneden :hilarious: Håper ikke det er mindre sjanse for graviditet når eggløsning er forsinket? Uansett må jeg nok bytte IKM-gruppe! Masse lykke til alle dere her inne!!! :Heartred
 
7-8dpo i dag. Har vært (veldig) kvalm i hele dagen. Men jeg husker ikke jeg var kvalm i forrige graviditeten før i uke 5 eller 6. Kan symptomene komme så tidlig som det? Håper det ikke er omgangssyke, hehe
 
Back
Topp