IKM Uke 43

Oi jeg spotta plutselig brunt her nå. Har hatt litt strekking/iling på høyre side rett inn ved skambeinet på en måte de siste timene. Men det er vel litt sent for evt implantasjonsblødning? Er jo 11 dpo. Første pp uten spiral så mulig det bare er mensen på vei som kommer litt tidligere enn antatt
Blødningen tok seg opp og det viste seg å være mensen som kom tidlig, så kan settes på TR @KriMar :meh: krysser alt jeg har for masse fler positive tester her! Spent på din i dag :Heartred:Heartred

Tok 2 ulike tester for sikkerhets skyld i dag og begge har strek :Heartred
Tror kanskje jeg skal driste meg til en CB digital i morgen - hadde vært så deilig hvis det faktisk sto «gravid»

Vedlegg

• IMG_3067.jpeg
    IMG_3067.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 75
6 dpo.
Kaffen smaker enda godt (den pleier alltid å smake dritt når jeg er gravid)
Men fikk en motvilje til å spise bror.

Er på min andre testedag, 11 dpo. Synes jeg skimter en skygge der, men jeg stoler ikke på øynene mine. Får ta en til i kveld :)

Kan også notere at jeg har ekstreme humørsvingninger i dag, men det kan godt være min vanlige pms… :arghh: Har grått to ganger og følt meg nedfor.

Vedlegg

• IMG_5299.jpeg
    IMG_5299.jpeg
    611,2 KB · Visninger: 93
  • IMG_5336.jpeg
    IMG_5336.jpeg
    542,3 KB · Visninger: 93
Siden jeg ikke var helt sikker på om jeg fant eggløsningstoppen forrige helg testet jeg litt tilfeldig med en el test i dag. Fikk veldig sterk strek som dere ser. Kan det være at kroppen prøver på ny EL igjen nå?

Vedlegg

• IMG_0432.jpeg
    IMG_0432.jpeg
    153,5 KB · Visninger: 65
Siden jeg ikke var helt sikker på om jeg fant eggløsningstoppen forrige helg testet jeg litt tilfeldig med en el test i dag. Fikk veldig sterk strek som dere ser. Kan det være at kroppen prøver på ny EL igjen nå?
Kan eggløsning ha vært før CD 17 siden første test er ganske sterk? Tatt graviditetstest? Hørt ELtest kan slå ut ved graviditet Smile

Back
Topp