Pippimor19
Glad i forumet
Gratulerer!Da er det ingen tvil her, positiv digital tidligtest og sterkere strek på vanlig (bp sammenlignet med i dag tidlig)![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!Da er det ingen tvil her, positiv digital tidligtest og sterkere strek på vanlig (bp sammenlignet med i dag tidlig)![]()

Blødningen tok seg opp og det viste seg å være mensen som kom tidlig, så kan settes på TR @KriMarOi jeg spotta plutselig brunt her nå. Har hatt litt strekking/iling på høyre side rett inn ved skambeinet på en måte de siste timene. Men det er vel litt sent for evt implantasjonsblødning? Er jo 11 dpo. Første pp uten spiral så mulig det bare er mensen på vei som kommer litt tidligere enn antatt
krysser alt jeg har for masse fler positive tester her! Spent på din i dag 

Takk!Gratulerer!![]()

Og begynner å ha vanlige mens murringer.Fortsatt helt blank på tidlig test på mer konsentrert urin. Mens om 3 dager. Litt lite tro her nå.
Ååå så fantastisk!Tok 2 ulike tester for sikkerhets skyld i dag og begge har strek
Tror kanskje jeg skal driste meg til en CB digital i morgen - hadde vært så deilig hvis det faktisk sto «gravid»

6 dpo.
Kaffen smaker enda godt (den pleier alltid å smake dritt når jeg er gravid)
Men fikk en motvilje til å spise bror.
Har grått to ganger og følt meg nedfor.Ser på beggeEr på min andre testedag, 11 dpo. Synes jeg skimter en skygge der, men jeg stoler ikke på øynene mine. Får ta en til i kveld![]()

Så nå at du hadde testet negativt... Æsj! Mye lykke til neste gang!11Dpo: Ingen murringer utenom dragning fra hofte/lyske på venstre side. Småkvalmen fortsetter. Brystene er sykt ømme, til og med nipplene! Det er et nytt symptom for min delMontro om jeg må teste i morgen!
Hååper håper!Ser på begge![]()

Jeg ser også på begge!! SpennendeEr på min andre testedag, 11 dpo. Synes jeg skimter en skygge der, men jeg stoler ikke på øynene mine. Får ta en til i kveld
Kan også notere at jeg har ekstreme humørsvingninger i dag, men det kan godt være min vanlige pms…Har grått to ganger og følt meg nedfor.
Oi! Det ser slik ut jaSiden jeg ikke var helt sikker på om jeg fant eggløsningstoppen forrige helg testet jeg litt tilfeldig med en el test i dag. Fikk veldig sterk strek som dere ser. Kan det være at kroppen prøver på ny EL igjen nå?

Kan eggløsning ha vært før CD 17 siden første test er ganske sterk? Tatt graviditetstest? Hørt ELtest kan slå ut ved graviditetSiden jeg ikke var helt sikker på om jeg fant eggløsningstoppen forrige helg testet jeg litt tilfeldig med en el test i dag. Fikk veldig sterk strek som dere ser. Kan det være at kroppen prøver på ny EL igjen nå?