IKM Uke 43

Etter spottinga i går klarte jeg ikke å vente til i morgen med å teste som egentlig var planen.

Wææ! Kan det være?! Håper bare ikke det er en sånn stygg skyggestrek :oops:
Føler litt på kroppen at det stemmer, men blir veldig spennende med morgendagens testing (hvis jeg holder så lenge:laughing002)
Babystrek :excited001

Her er det ikke særlig endring på testene. Kan se en antydning i dag også(første bilde fra i dag, andre fra i går). Så blir spennende å se i morgen, har ikke gitt opp enda ☺️

Vedlegg

• IMG_1022.jpeg
    IMG_1022.jpeg
    87,3 KB · Visninger: 82
  • IMG_1018.jpeg
    IMG_1018.jpeg
    77,5 KB · Visninger: 85
Etter spottinga i går klarte jeg ikke å vente til i morgen med å teste som egentlig var planen.

Wææ! Kan det være?! Håper bare ikke det er en sånn stygg skyggestrek :oops:
Føler litt på kroppen at det stemmer, men blir veldig spennende med morgendagens testing (hvis jeg holder så lenge:laughing002)
Drister meg til å si et forsiktig gratulerer :love017

Oi jeg spotta plutselig brunt her nå. Har hatt litt strekking/iling på høyre side rett inn ved skambeinet på en måte de siste timene. Men det er vel litt sent for evt implantasjonsblødning? Er jo 11 dpo. Første pp uten spiral så mulig det bare er mensen på vei som kommer litt tidligere enn antatt

Oi jeg spotta plutselig brunt her nå. Har hatt litt strekking/iling på høyre side rett inn ved skambeinet på en måte de siste timene. Men det er vel litt sent for evt implantasjonsblødning? Er jo 11 dpo. Første pp uten spiral så mulig det bare er mensen på vei som kommer litt tidligere enn antatt
Krysser fingrene for implantasjonsblødning!

Jeg har følt drag trykk følelse i begge lyskene hele dagen i dag. Klarer ikke huske at jeg pleier å ha det før mens. Men kanskje kommer da det fra hoftene mine :D

Herlighet! Kun 3 dpo og får snart krampeanfall av testetrangen :arghh: dagene føles som en hel evighet :dead:
Veldig spennende å følge med her inne på alle andre sine oppdateringer da :smiley-angelic002

11Dpo: Ingen murringer utenom dragning fra hofte/lyske på venstre side. Småkvalmen fortsetter. Brystene er sykt ømme, til og med nipplene! Det er et nytt symptom for min del :joyful: Montro om jeg må teste i morgen!

Fortsatt kramper i magen og stråling mot underlivet, men ikke like mye som jeg har hatt den siste tiden. Hatt vondt på en annen måte tror jeg :confused004 litt småvondt i puppene men det kan like godt være tr.
Unnet meg et lite glass vil til middagen i dag:angelic:
Tror jeg kjøper en pakke makesure på matbutikken i morgen kveld, så har jeg til mandag i tilfelle tr ikke kommer.

Back
Topp