Jeg er ganske sikker på at det er det!Jeg ser!!! Krysser alt for babystrek![]()
![]()
Kjenner det på kroppen
Her blir den store spenningen om medisiner vil funke og at det ikke blir enda en abort...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ganske sikker på at det er det!Jeg ser!!! Krysser alt for babystrek![]()
![]()
Kjenner det på kroppen
Her blir den store spenningen om medisiner vil funke og at det ikke blir enda en abort...
SeeeerMornings! Ser ut til at det er noe på gang her, men jeg slipper ikke jubelen løs med det første…![]()

Her er det strek, ser det godt på bilde nr 2Mornings! Ser ut til at det er noe på gang her, men jeg slipper ikke jubelen løs med det første…![]()

Ser godt! Håper håperMornings! Ser ut til at det er noe på gang her, men jeg slipper ikke jubelen løs med det første…![]()

Håper virkelig det går, heier på degJeg er ganske sikker på at det er det!Kjenner det på kroppen
![]()

Takk!Håper virkelig det går, heier på deg![]()

GratulererDa er det ingen tvil her, positiv digital tidligtest og sterkere strek på vanlig (bp sammenlignet med i dag tidlig)![]()

Gratulere så masse! Jeg setter deg oppDa er det ingen tvil her, positiv digital tidligtest og sterkere strek på vanlig (bp sammenlignet med i dag tidlig)![]()

Men sex lysten fortsetter. Og litt sånt drag følelse i begge Lysker.Blank i dag også
Gratulerer!!Da er det ingen tvil her, positiv digital tidligtest og sterkere strek på vanlig (bp sammenlignet med i dag tidlig)![]()

Gratulerer så myeDa er det ingen tvil her, positiv digital tidligtest og sterkere strek på vanlig (bp sammenlignet med i dag tidlig)![]()
hvor mange dpo?Gratulerer![]()
Gratulere så masse! Jeg setter deg opp![]()
Gratulerer!!![]()
![]()
Takk, alle! Det er nå spenningen starter for meg, håper så veldig på å få gå helt til termin denne gangen! Jeg er 9 eller 10 dpoGratulerer så myehvor mange dpo?

)Etter spottinga i går klarte jeg ikke å vente til i morgen med å teste som egentlig var planen.
Wææ! Kan det være?! Håper bare ikke det er en sånn stygg skyggestrek
Føler litt på kroppen at det stemmer, men blir veldig spennende med morgendagens testing (hvis jeg holder så lenge)

Ser absolutt positiv ut denne!Etter spottinga i går klarte jeg ikke å vente til i morgen med å teste som egentlig var planen.
Wææ! Kan det være?! Håper bare ikke det er en sånn stygg skyggestrek
Føler litt på kroppen at det stemmer, men blir veldig spennende med morgendagens testing (hvis jeg holder så lenge)

Ja, den ser lys rosa ut og like bred som kontrollstrekenDen ser da rosa ut?![]()