IKM Uke 43

Mårn girls! Ble klink negative tester i dag tidlig og. Så tror nok ikke det ble noe denne gang. Testet positivt sist jeg ble gravid 10 dpo. Hadde noe stiklinger etc i helgen og et lite stikk mandag, men ingenting etter det. Kroppen føles helt stille på en måte. Venter til i morgen med å teste igjen (hvis jeg klarer haha). Den streken på tidligtesten på tirsdag fucka med hodet mitt.. usj
Huff.. satser på det enda kan bli noe :Heartred :angelic:

Vedlegg

• Screenshot_20251016_070125_Gallery.jpg
    Screenshot_20251016_070125_Gallery.jpg
    134,4 KB · Visninger: 58
  • Screenshot_20251016_070129_Gallery.jpg
    Screenshot_20251016_070129_Gallery.jpg
    199 KB · Visninger: 58
Da var testene fra babyplan ankommet! Måtte selvfølgelig teste. Øverste er tidligtest. Kan skimte en skygge, men det var vel tidligtestene som var kjent skygger. Så blir noen spennende dager fremover ☺️

Vedlegg

• IMG_1005.jpeg
    IMG_1005.jpeg
    63,8 KB · Visninger: 85
Er det første tiss? Jeg har alltid hatt lite utslag på det, men mye bedre på nr 2 og utover dagen. Kanskje det gjelder deg og? ☺️
Første tiss, ja! Tror jeg skal prøve på en til i kveld, også ta den siste jeg har i morgen tidlig.

Har enda mye kramper og stikkinger i magen/livmorområdet, som stråler mot tissen og rompa iblant :confused2 veldig ubehagelig!

Mårn girls! Ble klink negative tester i dag tidlig og. Så tror nok ikke det ble noe denne gang. Testet positivt sist jeg ble gravid 10 dpo. Hadde noe stiklinger etc i helgen og et lite stikk mandag, men ingenting etter det. Kroppen føles helt stille på en måte. Venter til i morgen med å teste igjen (hvis jeg klarer haha). Den streken på tidligtesten på tirsdag fucka med hodet mitt.. usj

Med datteren min fikk jeg ikke positiv før ikm-dato. :happy:

Første tiss, ja! Tror jeg skal prøve på en til i kveld, også ta den siste jeg har i morgen tidlig.

Har enda mye kramper og stikkinger i magen/livmorområdet, som stråler mot tissen og rompa iblant :confused2 veldig ubehagelig!
Du fikk jo tydelige streker i går. Har du sjekka dagens test etter tidsfristen?
Krysser fingre for at det er gode tegn :love017

Uff, ææææsj! Det er det som er så kjedelig med de tidligtestene…. Strekskyggene gir så mye håp. Det gjør det spennende, men gir også en skikkelig nedtur :sorry: :Heartred

Fikk sneket meg til å ta en ny, ble så nysgjerrig! Veldig lite konsentrert urin, kan kaaanskje skimte noe i virkeligheten :confused004

Vedlegg

• Screenshot_20251016_120345_Gallery.jpg
    Screenshot_20251016_120345_Gallery.jpg
    237 KB · Visninger: 70
  • Screenshot_20251016_120635_Gallery.jpg
    Screenshot_20251016_120635_Gallery.jpg
    163,5 KB · Visninger: 71
Da var testene fra babyplan ankommet! Måtte selvfølgelig teste. Øverste er tidligtest. Kan skimte en skygge, men det var vel tidligtestene som var kjent skygger. Så blir noen spennende dager fremover ☺️
Må si meg litt uenig i den påstanden. Jeg har aldri opplevd "skygger" med mindre jeg har hatt HCG i urinen. Det jeg derimot har opplevd er at baby plan kan vise en strek "etter tiden", og i mitt tilfelle, "alle gangene" har jeg fått positiv test dagen etter. Jeg regner med at det er begynnelsen på en babystrek. Krysser fingrene!

Kjære vene, kan det være? Plutselig ble den veldig rosa :love017
Streken ble noe ujevn, så må nok ta en til litt senere :nailbiting:
Sniker in fra uke 42 gruppe - noen av mine BP tester (etter jeg fik min første positiv) har hatt lit ujevne streker. Trur det er bare sånn av og til med billige tester. Vill absolutt tro det der er positivt. Gratulerer så masse :love017

Back
Topp