Du er gravid med andre ord! Gratulerer til deg ogsåJa, den ser lys rosa ut og like bred som kontrollstreken![]()
Hvor mange dpo?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er gravid med andre ord! Gratulerer til deg ogsåJa, den ser lys rosa ut og like bred som kontrollstreken![]()
Hvor mange dpo?Takk! Etter å ha mistet 2 ganger håper jeg streken stemmer og er allerede skikkelig nervøs på om det sitter til termin.Du er gravid med andre ord! Gratulerer til deg ogsåHvor mange dpo?
Det forstår jeg godt, er i samme båt med 6 spontanaborter bak meg, krysser alt jeg har for oss!Takk! Etter å ha mistet 2 ganger håper jeg streken stemmer og er allerede skikkelig nervøs på om det sitter til termin.
Bare 8/9 dpo![]()
BabystrekEtter spottinga i går klarte jeg ikke å vente til i morgen med å teste som egentlig var planen.
Wææ! Kan det være?! Håper bare ikke det er en sånn stygg skyggestrek
Føler litt på kroppen at det stemmer, men blir veldig spennende med morgendagens testing (hvis jeg holder så lenge)

Gratulerer!!Etter spottinga i går klarte jeg ikke å vente til i morgen med å teste som egentlig var planen.
Føler litt på kroppen at det stemmer, men blir veldig spennende med morgendagens testing (hvis jeg holder så lenge)
fin strek!Jeg foretrekker ultratidlig digital fra cbHvilke er gode tidlig tester?
Ellers har erfaringen min vært at jeg får utslag på vanlig strimler samtidig som tidligDrister meg til å si et forsiktig gratulererEtter spottinga i går klarte jeg ikke å vente til i morgen med å teste som egentlig var planen.

Krysser fingrene for implantasjonsblødning!Oi jeg spotta plutselig brunt her nå. Har hatt litt strekking/iling på høyre side rett inn ved skambeinet på en måte de siste timene. Men det er vel litt sent for evt implantasjonsblødning? Er jo 11 dpo. Første pp uten spiral så mulig det bare er mensen på vei som kommer litt tidligere enn antatt
Velkommen hit til oss!Hei dere! Kan jeg melde meg på:
Enbabytakk2026 - 32 - B1 - PP4 - 07/10 - 21/10
Krysser fingrene for oss alle![]()

dagene føles som en hel evighet 

Herlighet! Kun 3 dpo og får snart krampeanfall av testetrangendagene føles som en hel evighet
Veldig spennende å følge med her inne på alle andre sine oppdateringer da![]()

11Dpo: Ingen murringer utenom dragning fra hofte/lyske på venstre side. Småkvalmen fortsetter. Brystene er sykt ømme, til og med nipplene! Det er et nytt symptom for min delMontro om jeg må teste i morgen!

litt småvondt i puppene men det kan like godt være tr.