IKM Uke 43

Hei damer :love017

Fulgt med på babyverden siden mai og funnet så mye støtte her, men har aldri turt å poste noe. Startet i juni og ble gravid, men det var kortvarig glede som endte i kjemisk abort. Følte meg så dum for at jeg ble så glad og hadde så håp, for så å se synkende strek en uke senere. Ble ikke gravid i juli, men positiv test igjen i august. Det endte med en SA i uke 8…. Det tok jeg veldig hardt og ble også en helt psyko tester. Vært utrolig nedstemt siden… Fikk veldig tidlig eggløsning og nå har jeg fader meg svaksvak strek igjen. Klarer jo dessverre ikke ha noen forhåpninger, men håper dette går over med sterkere strek *krysser fingrene*. Håpe digital CB kan berolige meg litt mer etter hvert!

Hele denne prosessen er mye tyngre enn hva jeg trodde det skulle være, men heldigvis masse støtte å finne i disse gruppene. Krysser fingrene for oss alle! <3
Du får oppdatere meg når du vil settes på gravid! Jeg krysser fingrene for at det er terminspire :love017

Her er det godt å se at streker blir sterkere, og i dag har jeg også fått positiv på vanlig cb digital. Håper dette er et godt tegn! De gangene det har gått galt har testene vært litt svakere og har hatt noe dårligere stigning.
(På bilde to har jeg sammenlignet fredag og i dag)

Vedlegg

• IMG_3721.jpeg
    IMG_3721.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 68
  • IMG_3726.jpeg
    IMG_3726.jpeg
    238,6 KB · Visninger: 68
Her er det godt å se at streker blir sterkere, og i dag har jeg også fått positiv på vanlig cb digital. Håper dette er et godt tegn! De gangene det har gått galt har testene vært litt svakere og har hatt noe dårligere stigning.
(På bilde to har jeg sammenlignet fredag og i dag)
Veldig gode tegn! Gratulere så masse :Heartpink

Last edited:
Hei damer :love017

Fulgt med på babyverden siden mai og funnet så mye støtte her, men har aldri turt å poste noe. Startet i juni og ble gravid, men det var kortvarig glede som endte i kjemisk abort. Følte meg så dum for at jeg ble så glad og hadde så håp, for så å se synkende strek en uke senere. Ble ikke gravid i juli, men positiv test igjen i august. Det endte med en SA i uke 8…. Det tok jeg veldig hardt og ble også en helt psyko tester. Vært utrolig nedstemt siden… Fikk veldig tidlig eggløsning og nå har jeg fader meg svaksvak strek igjen. Klarer jo dessverre ikke ha noen forhåpninger, men håper dette går over med sterkere strek *krysser fingrene*. Håpe digital CB kan berolige meg litt mer etter hvert!

Hele denne prosessen er mye tyngre enn hva jeg trodde det skulle være, men heldigvis masse støtte å finne i disse gruppene. Krysser fingrene for oss alle! <3
Å! Så herlig! Gratulerer!
fikk også veldig tidlig el dennesyklusen, kanskje det er en greie og at jeg er heldig også! :smiley-angelic001 :Heartred

Her er det ikke særlig endring på testene. Kan se en antydning i dag også(første bilde fra i dag, andre fra i går). Så blir spennende å se i morgen, har ikke gitt opp enda ☺️
Sniker litt ❤️
Er så nysgjerrig på om du har testet noe mer ? :)

Sniker litt ❤️
Er så nysgjerrig på om du har testet noe mer ? :)
Ja, har svidd av altfor mange tester :hilarious:
Ble dessverre ikke noe mer av antydningen. Her er testene nærmere blank nå, så da ble det ikke noe denne pp. Tviler på at det blir flere pp, men veldig gøy å være tilbake på prøveforum en liten periode :p

Back
Topp