B
*Blenda*
Guest
Må flire, noen har mye slim og jeg pleier å ha mye men mangler denne mnd..
er helt merkelig dette..
er helt merkelig dette..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme med meg. . Pleier også og ha smerter.. Ikke hatt noe.. Og 2 dager for tidlig kom elMå flire, noen har mye slim og jeg pleier å ha mye men mangler denne mnd..
er helt merkelig dette..
Håper du får EL slik at du blir med på ikm uke 43 med ossCD 27-30: Vis vedlegget 139478
CD 31: Vis vedlegget 139479
CD 32: Vis vedlegget 139480
Usikker på om EL i det hele tatt kommer (har ikke naturlig EL), men skal ta progesteronprøve uke 42![]()
Håper du får EL slik at du blir med på ikm uke 43 med oss![]()
Jeg teller iallefall med første blødningsdag.Teller jeg med første blødningsdag i mens? HAHA, helt grønn!
I følge eggløsningskalkulator er min EL 6 okt.
Fikk TR 22 september, har 28 dagers syklus, noen ganger 26-27!
Åhh, så kjipt!Da gikk denne pp rett med i dass![]()
Gubben kom hjem fra nordsjøen på torsdag og da reiste jeg samme dag t Danmark m jentene. Når jeg kom hjem igår kveld var mora hans og onkelbarna på overnattings besøk, så klart kunne ikkje vi bange daidag tidlig reiste vi t Sverige og handla og når vi kom hjæm reiste han t Dovre sammen med mora ( hun bor der og tør ikkje å kjøre alene). Han kommer hjem på torsdag og da føler jeg at det er nesten for seint for oss :'(
Selvfølgelig skal EL komme tidlig når ingen av oss er med hverandre.. Merka bittelitt brun isj slim tidligere idag og ser d hver gang jeg går på do. Skulle ikke ha EL før i helgen men ser dårlig ut for osshan reiser jo også t Trondheim på konsert m guttaboys på fredag så.. Må bare innse at vi kommer aldri t å bli gravid når alt skal krasje sånn hele tiden
e litt lei meg menmen.. Tar d igjen i neste mnd
![]()
De siste halv årene har jeg hatt EL slim.. Men denne gangen har jeg bare hatt litt og litt brun ish slim :/Åhh, så kjipt!Har du alltid spotting ved EL?