**** IKM UKE 43 ****

Jeg fikk maksimal på monitoren i dag :-D Så vi rekker å legge inn aksjer i dag og i morgen før vi skal med svigers på siste resten av høstferien for barna :-) Tviler på det blir noe da. I helgen var han bortreist og i går hadde jeg så grådig migrene at da gikk det jo heller ikke! Men satser på at det går vi :-)

Noen her som har opplevd at han får prestasjonsangst i prøvingen og sliter med og komme i mål?? :O
Jeg!! Det skjer mest når han er sliten og trøtt. Jeg blir irritert og kjefter hver gang og snur meg vekk fra han. Men så får jeg dårlig samvittighet m engang men sier ingenting før dagen etter :P hehe.

Har fått litt forståelse på d nå, jeg masser ikke så mye om å legge inn aksjer lengere. Han b

Er på cd 13 men cb el testen viser ingen smilefjes enda!! Noen som har erfaring med dem? Kanskje den vil bli positiv på el dagen?

Er på cd 13 men cb el testen viser ingen smilefjes enda!! Noen som har erfaring med dem? Kanskje den vil bli positiv på el dagen?

Den blir vel positiv rett før om eg tenke rett? At når du får smilefjes e el enten nett skjedd ellers skjer da innen 12 t elns.. Tatt utav hukommelsen sio sist me prøvde.. :p

I dag er det 14 dager siden jeg fikk siste TR...
Hvilke CD er jeg på da?

Grønn på dette...

Hei jenter! 2.syklus etter pilleslutt her. Første syklus var på 37 dager. Hadde håpet på kortere syklus denne gangen, men får el først nå, så da blir det syklus på 45 dager:confused: og attpåtil el nå, midt i den uka hvor mannen er bortreist :arghh: la inn aksjer før han dro, men tror nok det er for lenge siden til at det er noe særlig håp denne gangen dessverre. Men hyggelig om jeg kan joine dere likevel!
Det blir ikm 21.oktober, pp2.

Negativ EL-test i dag, og det var ikke helt etter planen. Er redd jeg har fått tilbake den gamle syklusen fra før jeg var gravid, som var på hele 34 dager, så blir sikkert ikke EL før søndag da... Fikk heller ikke slim i går som jeg hadde trodd. Litt utålmodig nå :P

Negativ el test her også, men ifølge kalenderen skal jeg ha el NÅ! Er nok lurt å legge inn aksjer likevel. Har ikke så mye el symptomer annet enn stikninger og litt vannete utflod(her kommer detaljene haha) så jeg føler ikke akkurat at jeg har el idag... kanskje jeg stresser mye også. :/ ååh så utålmodig jeg blir! :p

Hei jenter! 2.syklus etter pilleslutt her. Første syklus var på 37 dager. Hadde håpet på kortere syklus denne gangen, men får el først nå, så da blir det syklus på 45 dager:confused: og attpåtil el nå, midt i den uka hvor mannen er bortreist :arghh: la inn aksjer før han dro, men tror nok det er for lenge siden til at det er noe særlig håp denne gangen dessverre. Men hyggelig om jeg kan joine dere likevel!
Det blir ikm 21.oktober, pp2.
Lykke til!! :)

Back
Topp