Skjærapåtunet
Flørter med forumet
Det ble lagt inn noen aksjer sinnsyk tidlig Idag før han dro![]()
Kl 0530 en lørdagsmorgen kan ikke sies å være mitt favoritt "aksje tidspunkt":-/
Hahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble lagt inn noen aksjer sinnsyk tidlig Idag før han dro![]()
Kl 0530 en lørdagsmorgen kan ikke sies å være mitt favoritt "aksje tidspunkt":-/
Hvordan går det med dere her damer? Nærmer det seg el og noen med positive el tester? Her er jeg på 6 dagen med å teste på monitoren men den viser fremdeles bare høy. Har masse slim men jeg vet ikke
Hvor lenge før El får dere dette El slimet? (ekkelt spørsmål)
Er i dag på CD9, forventet EL 9/10. Skal legge inn jevnlige aksjer uka som kommer, så får vi se hvordan det går. Håper EL kommer til forventet dato eller tidligere. Hvis EL blir forsinket vil det ikke klaffe denne mnd da samboeren skal opereres 12/10 og vi får sexnekt i allefall to uker fremover![]()
CD 9 her ogsåAner egentlig ikke når forventet EL er, men om det blir likt som forrige syklus er det 7/10.
What, litt dårlig gjort å gi en mann sexnekt i 2 uker altsåFår håpe operasjonen går bra
![]()
Hvordan går det med dere her damer? Nærmer det seg el og noen med positive el tester? Her er jeg på 6 dagen med å teste på monitoren men den viser fremdeles bare høy. Har masse slim men jeg vet ikke
Jeg pleier alltid få greie mengder, men nå er det ikke noe..2-3 dager før her..
Jeg pleier alltid få greie mengder, men nå er det ikke noe..
Merkelig..
Kan stress innvirke?
Nei, men har da alltid visst når EL kommer.Det aner jeg ikke faktisk.. Men stress kan påvirke veldig mye i kroppen, så det ville ikke forundre meg.. Du bruker ikke EL-tester?![]()