**** IKM UKE 43 ****

Hvordan går det med dere her damer? Nærmer det seg el og noen med positive el tester? Her er jeg på 6 dagen med å teste på monitoren men den viser fremdeles bare høy. Har masse slim men jeg vet ikke

Tror jeg venter til torsdag med å el-teste, ingen tro på at el skjer før rundt dag 16-22:p

Er i dag på CD9, forventet EL 9/10. Skal legge inn jevnlige aksjer uka som kommer, så får vi se hvordan det går. Håper EL kommer til forventet dato eller tidligere. Hvis EL blir forsinket vil det ikke klaffe denne mnd da samboeren skal opereres 12/10 og vi får sexnekt i allefall to uker fremover :p

Negativ test i dag også! Nå jubler jeg for hver dag den viser negativ:-)

Om det drøyer til neste helg med EL, er det håp for denne syklusen:-)

Hvordan går det med dere her damer? Nærmer det seg el og noen med positive el tester? Her er jeg på 6 dagen med å teste på monitoren men den viser fremdeles bare høy. Har masse slim men jeg vet ikke

Cd 9 her, og monitoren viste høy i dag, samme som forrige syklus. Da fikk jeg max på cd11-12. Har å legge inn aksjer annenhver dag fremover nå :D Fikk også noe slim i dag, lurer på hva det var forno.. Aldri tenkt så mye på slike ting før vi ble prøvere ;)

Er i dag på CD9, forventet EL 9/10. Skal legge inn jevnlige aksjer uka som kommer, så får vi se hvordan det går. Håper EL kommer til forventet dato eller tidligere. Hvis EL blir forsinket vil det ikke klaffe denne mnd da samboeren skal opereres 12/10 og vi får sexnekt i allefall to uker fremover :p

CD 9 her også :D Aner egentlig ikke når forventet EL er, men om det blir likt som forrige syklus er det 7/10.

What, litt dårlig gjort å gi en mann sexnekt i 2 uker altså :p Får håpe operasjonen går bra :)

CD 9 her også :D Aner egentlig ikke når forventet EL er, men om det blir likt som forrige syklus er det 7/10.

What, litt dårlig gjort å gi en mann sexnekt i 2 uker altså :p Får håpe operasjonen går bra :)

Likte dårlig legen som sa vi ikke kunne ha sex på en stund ja, så nå koser vi oss flere ganger om dagen inntil neste uke :p

Har ikke EL før på fredag, og det er altfor lenge til... Har begynt å legg inn aksjer i håp om at EL kommer litt tidligere, men det skjer jo aldri :P Begynner testinga på mandag :)

Hvor lenge før El får dere dette El slimet? (ekkelt spørsmål)

3 dager før her. Har notert det de siste par syklusene, er derfor jeg vet det :P

jeg skal ha El til uka, men hatt litt innimellom( el slim) Men nå er det helt tørt.
Alltid hatt full kontroll på syklusene mine.
Men nå er jeg litt "stressa" tror jeg..

Jeg pleier alltid få greie mengder, men nå er det ikke noe..
Merkelig..
Kan stress innvirke?

Det aner jeg ikke faktisk.. Men stress kan påvirke veldig mye i kroppen, så det ville ikke forundre meg.. Du bruker ikke EL-tester? :)

Det aner jeg ikke faktisk.. Men stress kan påvirke veldig mye i kroppen, så det ville ikke forundre meg.. Du bruker ikke EL-tester? :)
Nei, men har da alltid visst når EL kommer.
Så skal vi prøve og alt blir klussa opp.
Hadde noe klatter med slim( sorry) før helgen, men det var altfor tidlig og ikke fått de typiske "El er over" plagene etterpå. Det får jeg alltid..

Jeg fikk høy på monitoren men lurer på om el kanskje er i dag eller i morgen. Har så utrolig mye med slim føles som jeg tisser på meg :-/ Gjør jo ikke det da men

Back
Topp