**** IKM UKE 43 ****

ARG!! Samboer har bestemt seg for å fortsette jakten fram til søndag!
Så da ryker prøvingen denne måneden:-(
Ganske forbannet her jeg sitter!!!
Fortsatt ikke testet positivt på EL, men regner med at den kommer en av dagene...

Lykke til ladies! Satser på mange nydelige juli barn:-)

ARG!! Samboer har bestemt seg for å fortsette jakten fram til søndag!
Så da ryker prøvingen denne måneden:-(
Ganske forbannet her jeg sitter!!!
Fortsatt ikke testet positivt på EL, men regner med at den kommer en av dagene...

Lykke til ladies! Satser på mange nydelige juli barn:-)

Liker IKKE!!!

Hvordan blir utflod etter EL hos dere?

Har plutselig fått for meg at jeg har en haug med "sykdommer" som gjør at vi ikke kan bli gravid igjen.
Tussete...

Blir litt tullerusk av dette..

Tar det med knusende ro enda denne ppen. Ingen testing etter EL, tar det som det kommer men passer på å få lagt inn aksjer annenhver dag disse dager ;) godt med ein liten "pause"... Har tenkt mindre og vert mindre frustert. Tross angsten for at det snart har gått ett år :) deilig å ikkje stresse! Spørs Kordan det går når vi nærmer oss IKM :-P

Tror jeg er i dpo perioden nå..
Hele syklusen så langt har vært merkelig..
Men hver dag siden fredag

Hvordan blir utflod etter EL hos dere?

Har plutselig fått for meg at jeg har en haug med "sykdommer" som gjør at vi ikke kan bli gravid igjen.
Tussete...

Blir litt tullerusk av dette..

Hvordan er din nå? Vanlig er vannete, gummiaktig, snørraktig, hvit, eggehvite lignende som tyder på el eller el i anmarsj.
Klumpete, hvit, tykk og kremete utflod er visst tegn på at el er over, ihvertfall hos meg.

Nå har jeg stikninger og andre symptomer på el, men ikke det største symptomet som jeg har i store mengder hver måned - nemlig utflod! Kan være at syklusen min er forskjøvet etter klusset forrige mnd som etter all sannsynlighet var en sa/kjemisk i uke 5, men jeg vil at den skal komme nååå. Cb digital viser fremdeles ingen smil, men legger inn aksjer så ofte som mulig. Er cd 15 idag.

Blinke blinke blinke..

Hadde en merkelig opplevelse igår da vi koste oss. Fikk skikkelig stikninger i venstre eggstokk, på grensen til å være såpass vondt at vi måtte stoppe. Med en gang vi var ferdig sluttet det..

image.jpg
Nå nærmer EL seg ser det ut som :)

Var til GU idag og spurte legestudenten jeg hadde om hun kunne se om el var i anmarsj, men det sa hun ikke er mulig?? Men gynekologen min ser at jeg har el den og den dagen? Håper den kommer snart. Livmortappen er litt åpnere idag, merket jeg.

Jeg tror ikke vi har lagt inn nok aksjer denne pp til at det skal klaffe, allikvel går jeg å håper at EL kom tidligere enn kalenderen skulle tilsi og håper at det kanskje klaffer allikvel!! Off... tror eg må kjøpe EL tester neste pp, sånn at eg slipper å gi meg selv falske forhåpninger.... kan EL komme på cd 12 eller 13 vist eg har en 28 dagers syklus??? Var bare disse dagene det ble sengehygge, og så hadde eg en del slim også som forsvant cd 14..... noen synspunkter?????

Jeg tror ikke vi har lagt inn nok aksjer denne pp til at det skal klaffe, allikvel går jeg å håper at EL kom tidligere enn kalenderen skulle tilsi og håper at det kanskje klaffer allikvel!! Off... tror eg må kjøpe EL tester neste pp, sånn at eg slipper å gi meg selv falske forhåpninger.... kan EL komme på cd 12 eller 13 vist eg har en 28 dagers syklus??? Var bare disse dagene det ble sengehygge, og så hadde eg en del slim også som forsvant cd 14..... noen synspunkter?????
Jeg pleier og få mellom 15-18.. Ca.. Men fikk på cd 13 denne gangen.. så går visst ann :o

Da tror eg at eg bare må fortsette å håpe :joyful: no ble det liksom litt mer spennende med en gang!! Eg som har "kjeftet" på mannen fordi vi ikke har lagt inn nok aksjer :p
Haha.. Jeg fant det ut tilfeldig.. Var så trøtt og grinete.. Men ingen vondter som jeg pleier og ha.. og lite slim. . Men positiv digital el test på cd 13.. Så vi fikk lagt inn litt. . Får håpe det var nok :)

Hmmmm ikke slått ut på EL test enda! Nå har jeg riktig nok drukket en del vann før testene, så lurer på om de ikke slår ut da!
Noen som har erfaring med det?

Kanskje EL følger min gamle syklus?
Fikk TR 5 dager før vanlig denne gangen og min syklusen min er normalt sett som en klokke.

Rare greier:-/

Sambo kommer hjem søndag - så kan jo håpe det drøyer!!

Hmmmm ikke slått ut på EL test enda! Nå har jeg riktig nok drukket en del vann før testene, så lurer på om de ikke slår ut da!
Noen som har erfaring med det?

Kanskje EL følger min gamle syklus?
Fikk TR 5 dager før vanlig denne gangen og min syklusen min er normalt sett som en klokke.

Rare greier:-/

Sambo kommer hjem søndag - så kan jo håpe det drøyer!!

Trur ikkje da ska ha for mykje å sei.. Digital du bruke?

Her og kom tr fem daga før, og ingen smilefjes endo her heller.. So lure på da samma so deg.. :p sist kom el veldi fort itte tr, men no lar da tydeligvis venta på seg! Typisk da no når eg e so utålmodig! :p

Back
Topp