**** IKM UKE 43 ****

Tviler på det klaffer denne måneden. Mannen har vært så sliten på kveldene, så vi har vell kun lagt inn aksjer en gang. Og det var rundt 5 dager før eggløsning.

Får krysse fingrene å håpe at han har noen fantastiske svømmere :D hihi, er jo bare første pp, så regner jo ikke med det skal klaffe likevel :)

Blinke blinke blinke ennå :( Men har masse EL-slim så satser på at noe er på vei..

Negativ EL-test i dag og, har heller ingen symptomer på EL, så typisk at syklusen skal klusse seg til den første mnd vi endelig kan prøve :P

Ingen positiv EL test enda.. La inn aksjer igår kveld og prøvde idag også men så tok jeg helt av :P hahah ga blaffen fordi jeg vet at d kommer ikke t å klaffe denne gangen heler :P så vi kosa oss istedenfor.

Han kom hjem igår og når gjør han seg klar t å reise t Trondhjem og kjæm tebake søndag.

Får håpe at d vi la inn igår holder :P selv om alt rant ut igjen :/

Her tror jeg el er like rundt hjørnet, hvis den ikke har vært...dumme meg tok ikke el test i går siden jeg kun en gang har hatt el tidligere enn cd15 (cd14 i dag), så ble den ganske mye sterkere enn ellers i perioden. Må tempe i morgen å se hvordan d ligger ann, samt ta en el test i ettermiddag. Shit, sykt hvis det er el som faktisk kommer så tidlig:D

Ingen positiv EL test enda.. La inn aksjer igår kveld og prøvde idag også men så tok jeg helt av :P hahah ga blaffen fordi jeg vet at d kommer ikke t å klaffe denne gangen heler :P så vi kosa oss istedenfor.

Han kom hjem igår og når gjør han seg klar t å reise t Trondhjem og kjæm tebake søndag.

Får håpe at d vi la inn igår holder :P selv om alt rant ut igjen :/
Her rant alt ut igjen på benken hos legen, da hun tok GU.. flaut! Og håper det ikke har noe å si.

ImageUploadedByBV Forum1444384316.331702.jpg
det øverste e fra igår og den nederste e fra idag tidlig

Blinke blinke blinke.. Men har masse EL-slim og syns streken på digitalen er svakere enn igår og onsdag.. Kanskje EL var på onsdag, men at jeg misset LH-toppen?

Her gikk denne PP i dass. Samboer bestemte seg for å reise bort i går, og vi har ikke lagt inn aksje siden mandag. Forventet EL i dag.. Må bare stålsette seg på en ny PP!

Her gikk denne PP i dass. Samboer bestemte seg for å reise bort i går, og vi har ikke lagt inn aksje siden mandag. Forventet EL i dag.. Må bare stålsette seg på en ny PP!
Kjipt!! Da får dere komme sterkere tilbake neste pp. :)

Blinke blinke..

Trur ikkje da ska ha for mykje å sei.. Digital du bruke?

Her og kom tr fem daga før, og ingen smilefjes endo her heller.. So lure på da samma so deg.. :p sist kom el veldi fort itte tr, men no lar da tydeligvis venta på seg! Typisk da no når eg e so utålmodig! :p

Bruker strimmler fra billigtester.
Fikk utslag sist vi prøvde, da ble streken gradvis sterkere.
Denne ganger har det liksom ikke vært noe som helst:-/

Jaja, satser på at syklusen normaliserer seg så får vi heller prøve neste mnd:-)

Bruker strimmler fra billigtester.
Fikk utslag sist vi prøvde, da ble streken gradvis sterkere.
Denne ganger har det liksom ikke vært noe som helst:-/

Jaja, satser på at syklusen normaliserer seg så får vi heller prøve neste mnd:-)

Skjønner!:) ja, da vil jo visa seg ettekvart ka so har skjedd denna pp..:p kan jo håpa på to streka om eit par veke då!;) men ellers e da jo veldi greit å finna ut av syklusen og,nåke ein gjer i sånne pp!;)

Ingen tegn til lh-stigning idag cd15. Forrige syklus hadde jeg lh-stigning på cd11. Skjønner ingenting jeg :p Hadde noe slim cd9, men kan ikke skjønne om monitoren jeg bruker har gått glipp av EL heller.. Får enten håpe på det, eller at den er litt sen :)

Tror jammen det er EL på gang!
Svak, svak test i kveld.
Super spent på testen i morgen:-)
Om EL er i morgen, kan det jo klaffe om han kommer hjem søndag?
Håpehåpehåpe:-)

Back
Topp