**** IKM UKE 43 ****

Må flire, noen har mye slim og jeg pleier å ha mye men mangler denne mnd..
er helt merkelig dette..

Jeg lurer på om jeg hadde kjempe tidlig EL..
på CD9-10..
Da er det i hvertfall ingen sjangs, for mannen min var ikke hjemme.
Men jeg føler meg ikke oppblåst, ømme pupper - og større..
Det pleier jeg alltid etter EL..

Cd 12 og ingen smilefjes. håper på i morgen, har allerede begynt å legge inn aksjer selv om jeg egentlig ikke har begynt å merke fertilt slim. Er sååå gira på at det skal klaffe nå!!

Tror jeg forhåpentligvis får melde meg inn her.. Er på CD 32, men tatt enkel kur pergo CD 3-7 så igjen en dobbel kur CD 21-25 og håper det holder til å få EL :)

Usikker på IKM, spørs jo litt når (og om) EL kommer, så setter meg opp med eksakt dato senere ;)

CD 27-30:
ImageUploadedByBV Forum1443984215.526329.jpg

CD 31:
ImageUploadedByBV Forum1443984227.510602.jpg

CD 32:
ImageUploadedByBV Forum1443984238.377803.jpg

Usikker på om EL i det hele tatt kommer (har ikke naturlig EL), men skal ta progesteronprøve uke 42 :)

Ikm 24 :) men tror tanta kommer 22, har hoppet to dager tilbake hver gang nå, så syklusen har tydeligvis forandret seg..... Rart, hva kan det være tro? :p

Teller jeg med første blødningsdag i mens? HAHA, helt grønn!
I følge eggløsningskalkulator er min EL 6 okt.
Fikk TR 22 september, har 28 dagers syklus, noen ganger 26-27!

Da gikk denne pp rett med i dass :(
Gubben kom hjem fra nordsjøen på torsdag og da reiste jeg samme dag t Danmark m jentene. Når jeg kom hjem igår kveld var mora hans og onkelbarna på overnattings besøk, så klart kunne ikkje vi bange da :( idag tidlig reiste vi t Sverige og handla og når vi kom hjæm reiste han t Dovre sammen med mora ( hun bor der og tør ikkje å kjøre alene). Han kommer hjem på torsdag og da føler jeg at det er nesten for seint for oss :'(

Selvfølgelig skal EL komme tidlig når ingen av oss er med hverandre.. Merka bittelitt brun isj slim tidligere idag og ser d hver gang jeg går på do. Skulle ikke ha EL før i helgen men ser dårlig ut for oss :( han reiser jo også t Trondheim på konsert m guttaboys på fredag så.. Må bare innse at vi kommer aldri t å bli gravid når alt skal krasje sånn hele tiden :( e litt lei meg menmen.. Tar d igjen i neste mnd:)

Da gikk denne pp rett med i dass :(
Gubben kom hjem fra nordsjøen på torsdag og da reiste jeg samme dag t Danmark m jentene. Når jeg kom hjem igår kveld var mora hans og onkelbarna på overnattings besøk, så klart kunne ikkje vi bange da :( idag tidlig reiste vi t Sverige og handla og når vi kom hjæm reiste han t Dovre sammen med mora ( hun bor der og tør ikkje å kjøre alene). Han kommer hjem på torsdag og da føler jeg at det er nesten for seint for oss :'(

Selvfølgelig skal EL komme tidlig når ingen av oss er med hverandre.. Merka bittelitt brun isj slim tidligere idag og ser d hver gang jeg går på do. Skulle ikke ha EL før i helgen men ser dårlig ut for oss :( han reiser jo også t Trondheim på konsert m guttaboys på fredag så.. Må bare innse at vi kommer aldri t å bli gravid når alt skal krasje sånn hele tiden :( e litt lei meg menmen.. Tar d igjen i neste mnd:)
Åhh, så kjipt! :( Har du alltid spotting ved EL?

Den følelsen når du hopper på mannen med det samme han kommer hjem fra jobb for å sikre aksjeinnlegg, så presterer han å hoppe av i svingen av gammel vane :p Endte med ei sur kjerring som følte alt var bortkastet da hun ikke fikk noen svømmere.. Haha!

Herrefred, på igjen med litt sånn EL slim..
......
Jeg blir dønn forvirret..
EL i morgen i følge syklus, jeg mener jeg har hatt..

Ellers..
Noen som blir fysen på mat/godt rundt EL?

Ååårh! Klarte å klura te to pinna cbd el testa.. Blærh.. :/ e tydelig lenge si eg gjor sånn sist.. :p

Back
Topp