IKM uke 42

10 dpo og testen ser blenda ut. Kunne kanskje skimte noe i riktig lys, men tviler litt på at det er noe.
IMG_7718.jpeg

Ååå den var jo kjempe lett å se :Heartred har du noen symptomer?
Så godt å høre at du synes :shy: Ja, jeg er full av symptomer, men det er jeg vel alltid i DPO land :hilarious: Jeg har mye «dragninger» i bekkenet, murrende korsrygg, øm i lyskene. Bare sånn generelt hormonell i hele bekkenområdet :blackeye:

God morgen dere alle sammen :shy:
Er nok sikkert bare den vanlige skyggen jeg får på BP tidlig test. Men er vel lov å håpe at det er start på baby strek :hilarious:
I dag er det verste vondt jeg har hatt i puppene. Kan være en god tegn, men kan like godt være PMS.
Får se om det blir nå utvikling i morgen!
Ser absolutt streken! Håper det utvikler seg!

God morgen dere alle sammen :shy:
Er nok sikkert bare den vanlige skyggen jeg får på BP tidlig test. Men er vel lov å håpe at det er start på baby strek :hilarious:
I dag er det verste vondt jeg har hatt i puppene. Kan være en god tegn, men kan like godt være PMS.
Får se om det blir nå utvikling i morgen!
Jeg ser :Heartred

For dem som lurer… symptomene mine :hilarious:
På onsdag hadde jeg skikkelig stikking og lit vondt ca der livmoren er. Vondt i puppene som er blitt verre hver dag. Vært SÅ sliten, spesielt i dag, sov i går ca 21:30, pleier aldri sove sååå tidlig! Uansett var jeg kjempe trøtt i dag :hilarious:
Generelt bare følt meg lit ekstra sliten, ikke gidde gå tur, eller trene, eller noe annet. Vært ekstra varm i hele kroppen. Litt tett i nesa, men uansett lukten er blitt ekstra følsom.
Klarer ikke tenke på flere symptom nå, men… skriver hvis jeg husker nå annet :happy:
Kan nesten ikke tro at jeg er GRAVID!!

Back
Topp