Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo den beste dagen hvis man bare får til én gang, så det er jo absolutt ikke dårlige sjanser!9 dpo i dag og føler fortsatt ikke noen særlig testetrang. Vurderte å ta en test i dag, men så glemte jeg det i dag tidlig så da får jeg se i morgenmurret litt i går, men ellers ingen symptomer på noe som helst. Fikk jo bare lagt inn aksjer 1 gang denne pp, dagen jeg fikk positiv eggløsningstest, så har nok ikke de største forventingene denne gangen
![]()
Jeg har også sjekket mine og de har ikke strekEr jo som sagt på ferie hos min mor og kan ikke bare kaste testen så jeg tok den jo opp nå og så på denOg jeg så strek med en gang, vet jo at den er ugyldig men er det noen som har fått skygge etter tiden på makesure?
Vis vedlegget 471987Vis vedlegget 471988

Orker egentlig ikke denne spenningen jegJeg har også sjekket mine og de har ikke strek![]()
![]()

Jeg følern så syktOrker egentlig ikke denne spenningen jeg![]()

Hvis den faktisk skulle være positiv så ser jeg jo ikke mannen før på søndag heller!Jeg følern så sykt![]()
Ser!!Er jo som sagt på ferie hos min mor og kan ikke bare kaste testen så jeg tok den jo opp nå og så på denOg jeg så strek med en gang, vet jo at den er ugyldig men er det noen som har fått skygge etter tiden på makesure?
Vis vedlegget 471987Vis vedlegget 471988
Føler liksom at det er noe der, så da kan vi bli koko sammenMåtte sjekke den jeg fikk skygge på tidligere en gang til og lurer på…. hadde skyggen fortsatt vært her om det bare var skygge? For jeg ser noe fortsatt. Shit, jeg er offisielt blitt koko.
Hvor mange dpo er du igjen?9 dpoFøler liksom at det er noe der, så da kan vi bli koko sammenHvor mange dpo er du igjen?

Så litt varierende da.. Men ser jo at du har fått en svak strek! Håper at det er baby på gang!Har vært gravid 3 ganger på 1,5 år. Første gangen testet jeg ikke før ikm. Gang nr 2 fikk jeg positiv 8 dpo og gang nr 3 positiv på 11 dpoOi så spennende! Krysser fingre for babystrek snart
![]()

Tenker du å teste igjen i morgen? Jeg må jobbe hardt for å ikke teste igjen i kveld9 dpo![]()

Jeg er på nippet til å gå på kiwien her å kjøpe en pakke til med strimler fordi jeg er tomTenker du å teste igjen i morgen? Jeg må jobbe hardt for å ikke teste igjen i kveld![]()
Så har vel egentlig lyst til å svi av en til i kveld, haha! Jobber hardt for å la være for jeg skuffer nok bare meg selv siden tidligtesten var negativ. Tenker jo at den burde vise svak strek hvertfall om make sure viser svak strek dersom det ikke er skygge 
Men føler ikke det egentlig er så stor forskjell på tidligtester og ms testene, stoler ikke på tidligtester lengreJeg er på nippet til å gå på kiwien her å kjøpe en pakke til med strimler fordi jeg er tomSå har vel egentlig lyst til å svi av en til i kveld, haha! Jobber hardt for å la være for jeg skuffer nok bare meg selv siden tidligtesten var negativ. Tenker jo at den burde vise svak strek hvertfall om make sure viser svak strek dersom det ikke er skygge
![]()

Blir spennende å se om den utvikler seg!God morgen dere alle sammen
Er nok sikkert bare den vanlige skyggen jeg får på BP tidlig test. Men er vel lov å håpe at det er start på baby strek
I dag er det verste vondt jeg har hatt i puppene. Kan være en god tegn, men kan like godt være PMS.
Får se om det blir nå utvikling i morgen!