IKM uke 42

Da er testetøsen i gang :angelic:
Klarte ikke holde meg unna :hilarious:
Og så selvfølgelig er den alltid like forvirrende skyggen på plass, som vanlig…
Men er enda sååå tidlig, håper det blir en fin rosa strek der snart :happy:

Vedlegg

• IMG_3249.jpeg
    IMG_3249.jpeg
    194,8 KB · Visninger: 65
9 dpo i dag og føler fortsatt ikke noen særlig testetrang. Vurderte å ta en test i dag, men så glemte jeg det i dag tidlig så da får jeg se i morgen :p murret litt i går, men ellers ingen symptomer på noe som helst. Fikk jo bare lagt inn aksjer 1 gang denne pp, dagen jeg fikk positiv eggløsningstest, så har nok ikke de største forventingene denne gangen :Heartred
Det er jo den beste dagen hvis man bare får til én gang, så det er jo absolutt ikke dårlige sjanser!

Måtte sjekke den jeg fikk skygge på tidligere en gang til og lurer på…. hadde skyggen fortsatt vært her om det bare var skygge? For jeg ser noe fortsatt. Shit, jeg er offisielt blitt koko.

Vedlegg

• IMG_0763.jpeg
    IMG_0763.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 52
Måtte sjekke den jeg fikk skygge på tidligere en gang til og lurer på…. hadde skyggen fortsatt vært her om det bare var skygge? For jeg ser noe fortsatt. Shit, jeg er offisielt blitt koko.
Føler liksom at det er noe der, så da kan vi bli koko sammen :laughing002 Hvor mange dpo er du igjen?

Har vært gravid 3 ganger på 1,5 år. Første gangen testet jeg ikke før ikm. Gang nr 2 fikk jeg positiv 8 dpo og gang nr 3 positiv på 11 dpo :Heartred Oi så spennende! Krysser fingre for babystrek snart:hello2
Så litt varierende da.. Men ser jo at du har fått en svak strek! Håper at det er baby på gang!:hello2

Ja veldig spennende! Har ikke testet noe i dag, ikke hatt behov for det. Har ingen symptomer og føler det ikke gikk denne gangen. Uansett, hva er sannsynlig for at man klarer det på første forsøk liksom? :hilarious:

Tenker du å teste igjen i morgen? Jeg må jobbe hardt for å ikke teste igjen i kveld :laughing002
Jeg er på nippet til å gå på kiwien her å kjøpe en pakke til med strimler fordi jeg er tom :laughing002 Så har vel egentlig lyst til å svi av en til i kveld, haha! Jobber hardt for å la være for jeg skuffer nok bare meg selv siden tidligtesten var negativ. Tenker jo at den burde vise svak strek hvertfall om make sure viser svak strek dersom det ikke er skygge :wtf:

Jeg er på nippet til å gå på kiwien her å kjøpe en pakke til med strimler fordi jeg er tom :laughing002 Så har vel egentlig lyst til å svi av en til i kveld, haha! Jobber hardt for å la være for jeg skuffer nok bare meg selv siden tidligtesten var negativ. Tenker jo at den burde vise svak strek hvertfall om make sure viser svak strek dersom det ikke er skygge :wtf:
Men føler ikke det egentlig er så stor forskjell på tidligtester og ms testene, stoler ikke på tidligtester lengre :facepalm:

God morgen dere alle sammen :shy:
Er nok sikkert bare den vanlige skyggen jeg får på BP tidlig test. Men er vel lov å håpe at det er start på baby strek :hilarious:
I dag er det verste vondt jeg har hatt i puppene. Kan være en god tegn, men kan like godt være PMS.
Får se om det blir nå utvikling i morgen!

Vedlegg

• IMG_3310.jpeg
    IMG_3310.jpeg
    141 KB · Visninger: 59
God morgen dere alle sammen :shy:
Er nok sikkert bare den vanlige skyggen jeg får på BP tidlig test. Men er vel lov å håpe at det er start på baby strek :hilarious:
I dag er det verste vondt jeg har hatt i puppene. Kan være en god tegn, men kan like godt være PMS.
Får se om det blir nå utvikling i morgen!
Blir spennende å se om den utvikler seg!

Back
Topp