IKM uke 42

Hvordan går det med deg? :Heartred Er det noen utvikling, eller er mensen kommet?
Skyggen forsvant helt på testene for et par dager siden og fikk nettopp mensen. En dag for sent. Det kan tyde på at det var en veldig tidlig kjemisk.. men i morgen starter jeg på sprøyter igjen for enda et ivf-forsøk, så det gjør det lettere å se fremover med en nytt bittelite håp :Heartpink :smiley-angelic001

Har ikke orket å følge med like godt her inne de siste dagene, så jeg er ikke helt oppdatert. Men hvordan går det med deg? :Heartpink

Spermen kan jo overleve i 5 dager :love017
Så kan godt være mulig!
Men hvis det ikke blir… aksjer hele måneden er jo ikke den verste planen :angelic:
10% sjanse:hilarious: Så ikke noe jeg tørr håpe på en gang!
Vi er jo nygift så aksjer en hel mnd høres ikke så aller værst ut nei:angelic: Var bare denne pp det ikke passet seg, vi var på reise med mye folk og ungene rundt oss hele tiden. Men neste pp er vi hjemme å har ingen andre planer enn å legge aksjer:laughing002

10% sjanse:hilarious: Så ikke noe jeg tørr håpe på en gang!
Vi er jo nygift så aksjer en hel mnd høres ikke så aller værst ut nei:angelic: Var bare denne pp det ikke passet seg, vi var på reise med mye folk og ungene rundt oss hele tiden. Men neste pp er vi hjemme å har ingen andre planer enn å legge aksjer:laughing002
Men så koselig da :laughing002 :love017
Du kan jo gjøre det ekstra spennende da med lit ekstra fine undertøy :angelic:
Kanskje laga en ekstra god middag sammen, litt rødvin i glasset… :hilarious:

Da kan jeg settes på TR :( Det eneste positive med det er at jeg på syklusdag 2, 3 eller 4 skal å ta blodprøver til fertilitetsklinikken! Mannen var på onsdag å avleverte sædprøve og alle papirer samt politiattester er sendt inn, så når jeg har tatt blodprøvene på mandag eller tirsdag skal jeg ringe å sette oss opp på en ‘møte på kort varsel’ liste. Håper bare alt ser bra ut på prøvene våre :Heartpink:smiley-angelic001

Ser antydning til skygge, men syntes mange tester for tiden har skygger selv når man ikke er gravid.. :(
Kan det være at du har hatt el senere enn du har tenkt?
Ja vet du hva nå har jeg fått så mange skygger, at er det babystrek noen gang så kommer jeg ikke til å tro på det..

Ja vet du hva nå har jeg fått så mange skygger, at er det babystrek noen gang så kommer jeg ikke til å tro på det..
Det er kjempeslitsomt:rolleyes: Hos meg har det alltid startet med skygger i et par dager før testen har blitt superduper svak rosa, å alltid fått helt superhvite tester de gangene jeg ikke har vært gravid. Men nå er det 6 år siden yngste kom til å det har helt klart vært en nedgang kvalitetsmessig på graviditetstester, prøvde makesure og metode tidlig denne pp, syntes det var skygger på nesten alle testene:arghh: Vi fikk jo håpet opp selvfølgelig, man blir veldig frustrert og mentalt sliten av det..

Ingen mensen nei:meh: Etter en gjennomgang i mine notater så kan det være at jeg har bommet på EL, at den var 6 oktober(fikk slim da også) og ikke 1-2 oktober som jeg først tenkte. Egget har nok prøvd å slippe, men ikke fått til å heller sluppet senere. Var i tillegg helt symptomfri frem til 6 oktober. Dette er jo bare superdumt!! For sist vi babydanset var 2 okt… Aldri i verden at spermen overlever så lenge:shifty: Så venter på mensen som nå blir tirsdag 21 oktober isteden da..
Men er ved godt mot! Neste pp skal vi legge aksjer hele mnd for å sikre oss at vi ikke bommer på EL, mannen sine ord:hilarious:
Å, så kjedelig. :sorry: Det hender jo at sæd kan leve i noen dager, men sjansen er vel antageligvis mindre enn om timingen hadde vært bedre, ja.

Skyggen forsvant helt på testene for et par dager siden og fikk nettopp mensen. En dag for sent. Det kan tyde på at det var en veldig tidlig kjemisk.. men i morgen starter jeg på sprøyter igjen for enda et ivf-forsøk, så det gjør det lettere å se fremover med en nytt bittelite håp :Heartpink :smiley-angelic001

Har ikke orket å følge med like godt her inne de siste dagene, så jeg er ikke helt oppdatert. Men hvordan går det med deg? :Heartpink
Nei, så dumt :sorry: Kan kanskje tyde på at det kan ha vært en mini-kjemisk, ja! Får håpe det gir bedre lykke neste gang og at IVFen sitter! :Heartred Skjønner godt at du ikke har orket å holde deg helt oppdatert her! Jeg er 11 dpo i dag, og har fortsatt negativ test. Så blir nok en ny runde på meg også!

Last edited:
Å, så kjedelig. :sorry: Det hender jo at sæd kan leve i noen dager, men sjansen er vel antageligvis mindre enn om timingen hadde vært bedre, ja.
Tok en test i ste, hjertet hoppet over noen slag når det så ut til at den skulle bli positiv! Men var bare fargestoffet som flyttet seg tregt. Er vel 12 dpo i dag da(hører da kanskje egentlig med i en annen ikm gruppe, siden mensen ble flyttet så langt. Men henger nå her likevel!) og da burde vel testen vist noe til nå tenker jeg. Måtte teste siden jeg klarte ikke slå tanken bort på at vi kunne kaaaanskje ha vært superheldig :angelic:
Spremen overlevd så lenge OG klaff på første forsøk, det sku tatt seg ut! Litt ønsketenking er jo heldigvis lov:laughing002

Tok en test i ste, hjertet hoppet over noen slag når det så ut til at den skulle bli positiv! Men var bare fargestoffet som flyttet seg tregt. Er vel 12 dpo i dag da(hører da kanskje egentlig med i en annen ikm gruppe, siden mensen ble flyttet så langt. Men henger nå her likevel!) og da burde vel testen vist noe til nå tenker jeg. Måtte teste siden jeg klarte ikke slå tanken bort på at vi kunne kaaaanskje ha vært superheldig :angelic:
Spremen overlevd så lenge OG klaff på første forsøk, det sku tatt seg ut! Litt ønsketenking er jo heldigvis lov:laughing002
Åh, har opplevd det samme et par ganger! Det er så kjedelig når man tror det begynner å bli strek, og så er det bare fargen som ikke er ferdig med å vandre:sorry: Skjønner godt du fikk hjertet i halsen!

Jeg skulle nok også akkurat vært i neste gruppe, siden eggløsningen kom litt senere enn antatt, men begynner jo å få en fornemmelse av hvilken retning det går allerede nå, selv om man selvfølgelig ikke vet heeeelt sikkert før mensen kommer.

Åh, har opplevd det samme et par ganger! Det er så kjedelig når man tror det begynner å bli strek, og så er det bare fargen som ikke er ferdig med å vandre:sorry: Skjønner godt du fikk hjertet i halsen!

Jeg skulle nok også akkurat vært i neste gruppe, siden eggløsningen kom litt senere enn antatt, men begynner jo å få en fornemmelse av hvilken retning det går allerede nå, selv om man selvfølgelig ikke vet heeeelt sikkert før mensen kommer.
Ja det var kjedelig, men helt greit! Fikk mensen nå, ble veldig glad:joyful: Vet ikke hva som skjedde med el denne gangen, hadde el smerter på høyresiden så kanskje det er det? De andre graviditetene har jeg hatt el smerter på venstre og embryoet vært festet på venstre side, så kanskje venstre eggstokk er den beste da. Hvem vet?:happy:

Kjedelig med den magefølelsen altså.. Hvor mange dager over er du da?

Ja det var kjedelig, men helt greit! Fikk mensen nå, ble veldig glad:joyful: Vet ikke hva som skjedde med el denne gangen, hadde el smerter på høyresiden så kanskje det er det? De andre graviditetene har jeg hatt el smerter på venstre og embryoet vært festet på venstre side, så kanskje venstre eggstokk er den beste da. Hvem vet?:happy:

Kjedelig med den magefølelsen altså.. Hvor mange dager over er du da?
Hvis du har en «god» og en «dårlig» side, så blir det jo veldig spennende neste gang du får eggløsning på den gode siden! Håper det er den siden som står for tur! Jeg fikk også mensen nå, så da havner vi kanskje i neste IKM-gruppe sammen :happy:

Da har alle unntatt @Babybel26 avlagt rapport, og jeg regner med alle har gått videre, enten til termingrupper eller nye IKM-grupper. Så da slutter jeg nå å følge med i denne gruppa videre. Gratulerer til de (dessverre få) som ble gravide, og lykke til i neste runde til oss andre! :smiley-angelic003
Stor takk at du ordna gruppen til oss alle og masse lykke til med neste PP, håper virkelig at det blir din tur snart :Heartred

Hvis du har en «god» og en «dårlig» side, så blir det jo veldig spennende neste gang du får eggløsning på den gode siden! Håper det er den siden som står for tur! Jeg fikk også mensen nå, så da havner vi kanskje i neste IKM-gruppe sammen :happy:
Ja det får bli et spennende eksperiment! :joyful:
Så leit at du fikk mensen.. men det hadde absolutt vært hyggelig å havne i samme IKM-gruppe igjen:happy:

Back
Topp