IKM uke 42

Det er nervepirrende i starten (muligens senere også, men har aldri kommet så langt selv at jeg noen erfaring med det :hilarious:). Håper du finner roen og kan kose deg med graviditeten om litt :love2
Streken er allerede nesten like sterk på RFSU tidlig som den blei sist. Og sist plusset jeg ikke før minst 12ish DPO. I dag er jeg bare 8DPO… så det føles litt lovende i alle fall :Heartbigred
Håper det blir din tur veldig snart :love7

Aldri hatt en så sterk positiv så tidlig :shy: Må den bli til terminspire :smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_3339.jpeg
    IMG_3339.jpeg
    195,5 KB · Visninger: 62
  • IMG_3340.jpeg
    IMG_3340.jpeg
    116,1 KB · Visninger: 62
Jeg har også fått positiv test 8 DPO, og var helt i sjokk. Det tidligste jeg har fått er 9 DPO. Gratulerer! :happy093
Tusen takk :smiley-bounce012 :Heartbigred
Men sønnen var jeg ca 13-14 DPO når jeg fikk første (svak) positiv. Dagen etter fikk jeg en positiv på RFSU tidlig stav som ser ca det samme ut som den jeg fikk i dag. Med min SA i August fikk jeg ikke positiv test før ca 14, og da blei den ca like sterk som positiven jeg fikk i dag, men da så den likens ut i flere dager. Så der blei aldri HCG:n så høy. Ser allerede utvikling på BP vanlige strimler, håper håper HÅPER det blir terminspire :smiley-angelic001

Men er jo derfor jeg er sååå overrasket av positiv test i dag, visste at det var mulig men trudde jeg var bare en som hadde treg HCG stigning og pleide ha sein implantasjon :hilarious:

Tusen takk :smiley-bounce012 :Heartbigred
Men sønnen var jeg ca 13-14 DPO når jeg fikk første (svak) positiv. Dagen etter fikk jeg en positiv på RFSU tidlig stav som ser ca det samme ut som den jeg fikk i dag. Med min SA i August fikk jeg ikke positiv test før ca 14, og da blei den ca like sterk som positiven jeg fikk i dag, men da så den likens ut i flere dager. Så der blei aldri HCG:n så høy. Ser allerede utvikling på BP vanlige strimler, håper håper HÅPER det blir terminspire :smiley-angelic001

Men er jo derfor jeg er sååå overrasket av positiv test i dag, visste at det var mulig men trudde jeg var bare en som hadde treg HCG stigning og pleide ha sein implantasjon :hilarious:
Det er liksom ingen fasit. Jeg har alltid tenkt at "det skjer alle andre" :laughing002 Dette skal bli bra!:binkybaby

Det er liksom ingen fasit. Jeg har alltid tenkt at "det skjer alle andre" :laughing002 Dette skal bli bra!:binkybaby
Det har du helt rett i!
Håper det går bra :Heartbigred
Det føles i hvert fall annerledes enn siste gang (da jeg mistet). Symptomene er mye verre, hadde tydelige «implantasjon» følelse (stikking osv i livmoren) for to dager sia, og føles generelt bare mer «ekte». Men samtidig kan jeg ikke helt tro på det enda :hilarious::angelic:

Det har du helt rett i!
Håper det går bra :Heartbigred
Det føles i hvert fall annerledes enn siste gang (da jeg mistet). Symptomene er mye verre, hadde tydelige «implantasjon» følelse (stikking osv i livmoren) for to dager sia, og føles generelt bare mer «ekte». Men samtidig kan jeg ikke helt tro på det enda :hilarious::angelic:
Det er vanskelig å ta det med ro så tidlig, men magefølelsen stemmer som regel.
Da jeg hadde kjemisk så visste jeg at det ikke var liv laga. Denne gangen føltes det helt annerledes. :love7

Det er vanskelig å ta det med ro så tidlig, men magefølelsen stemmer som regel.
Da jeg hadde kjemisk så visste jeg at det ikke var liv laga. Denne gangen føltes det helt annerledes. :love7
Ja det er jo vanligvis sånn :Heartbigred
Prøver bare slappe av og nyt av alle dagene jeg får være gravid. Tenk at jeg er det!! :nailbiting:

Tatt tre tester i dag, som om det gjør meg mer gravid :laughing002 Alle negative selvfølgelig
Jeg har gjort det samme! Gått litt i kjelleren kan du si :wtf:
Jeg har heldigvis bare noen first response tester igjen og de vil jeg ikke kaste bort, men jeg var på nippet til å dra å kjøpe flere. Har drukket så mye vann at det uansett ikke er vits. Man blir helt gal

Jeg har heldigvis bare noen first response tester igjen og de vil jeg ikke kaste bort, men jeg var på nippet til å dra å kjøpe flere. Har drukket så mye vann at det uansett ikke er vits. Man blir helt gal
Kanskje det jeg må gjøre i morgen, bare drikke hele tiden så det ikke er noe poeng i å teste :laughing002 Prøver å trøste meg med at vi starter ivf når jeg får mensen, nå ligger alle reseptene klare også

Ja, man blir helt gal faktisk. Hadde aldri trodd noe skylle bli så altoppslukende, men det tar bare heeelt overhånd. Hver gang jeg må tisse så sier jeg til meg selv at kanskje det er denne urinene som gir strek. Altså… Er det mulig?

Back
Topp