Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå den var jo kjempe lett å se
har du noen symptomer?Så godt å høre at du synesÅåå den var jo kjempe lett å sehar du noen symptomer?
Ja, jeg er full av symptomer, men det er jeg vel alltid i DPO land
Jeg har mye «dragninger» i bekkenet, murrende korsrygg, øm i lyskene. Bare sånn generelt hormonell i hele bekkenområdet 
Velkommen hit! Har ført deg opp på listaMelder meg inn her!
Pp1 etter spontanabort, eggløsning 2.okt, 30 år, ikm 16.okt, men kommer nok ikke til å teste før helgen igjen. Vi får se hvordan jeg føler meg![]()
Så trist at du akkurat har abortert
Håper du har bedre hell denne runden 
Ser absolutt streken! Håper det utvikler seg!God morgen dere alle sammen
Er nok sikkert bare den vanlige skyggen jeg får på BP tidlig test. Men er vel lov å håpe at det er start på baby strek
I dag er det verste vondt jeg har hatt i puppene. Kan være en god tegn, men kan like godt være PMS.
Får se om det blir nå utvikling i morgen!
Denne er jo tydelig positiv! Gratulerer
Håper spira klamrer seg fast videre 
Jeg serGod morgen dere alle sammen
Er nok sikkert bare den vanlige skyggen jeg får på BP tidlig test. Men er vel lov å håpe at det er start på baby strek
I dag er det verste vondt jeg har hatt i puppene. Kan være en god tegn, men kan like godt være PMS.
Får se om det blir nå utvikling i morgen!

Har jeg altfor godt streksyn, eller er det flere som kan skimte en veeeeldig svak strek på tidligtesten der (den nederste)?

Definitivt!Trur jeg er gravid![]()
![]()
![]()
![]()
Gratulerer! Jeg fører deg opp!Tusen takk! Skaker så skikkelig hardt at jeg klarte nesten ikke ta foto, må denne spiren sitte, vil ikke miste på nyttDefinitivt!Gratulerer! Jeg fører deg opp!

Det er nervepirrende i starten (muligens senere også, men har aldri kommet så langt selv at jeg noen erfaring med detTusen takk! Skaker så skikkelig hardt at jeg klarte nesten ikke ta foto, må denne spiren sitte, vil ikke miste på nytt![]()
). Håper du finner roen og kan kose deg med graviditeten om litt