IKM uke 42

Ja, man blir helt gal faktisk. Hadde aldri trodd noe skylle bli så altoppslukende, men det tar bare heeelt overhånd. Hver gang jeg må tisse så sier jeg til meg selv at kanskje det er denne urinene som gir strek. Altså… Er det mulig?
Det er faktisk helt sykt ja, tenker akkurat det samme som deg. Brukte dere lang tid på nr1?

Jeg tror jammen meg jeg også kan settes som gravid!? :hello2
IMG_0840.jpeg

Det er faktisk helt sykt ja, tenker akkurat det samme som deg. Brukte dere lang tid på nr1?
Nr 1 fikk jeg for snart 15 år siden med annen mann. Men har vært gravid 3 ganger med sambo, men vi har mista hver gang. Aldri brukt mer enn 2 PP, men denne gangen etter ex u så er vi på PP5 uten hell :( Enn dere?:Heartred

Nr 1 fikk jeg for snart 15 år siden med annen mann. Men har vært gravid 3 ganger med sambo, men vi har mista hver gang. Aldri brukt mer enn 2 PP, men denne gangen etter ex u så er vi på PP5 uten hell :( Enn dere?:Heartred
Så kjipt å høre, er så vondt når det ikke går :Heartred har dere vært til noe utredning og får noe hjelp?
Vi brukte vel 9 pp sist gang, så var forberedt på at det kom til å ta tid nå også, men nå har vi jo egentlig fått beskjed om at vi ikke får det til.

Vi skal til oppstartssamtale ivf på tirsdag :Heartred tok det lang tid for dere å få starte opp etter første samtalen? Ser du skriver dere skal i gang med medisiner nå?:Heartred

Så kjipt å høre, er så vondt når det ikke går :Heartred har dere vært til noe utredning og får noe hjelp?
Vi brukte vel 9 pp sist gang, så var forberedt på at det kom til å ta tid nå også, men nå har vi jo egentlig fått beskjed om at vi ikke får det til.
Virket ut som svaret ikke kom som svar på tråden din, men skrev over her :Heartred

Vi skal til oppstartssamtale ivf på tirsdag :Heartred tok det lang tid for dere å få starte opp etter første samtalen? Ser du skriver dere skal i gang med medisiner nå?:Heartred
Vi går privat på hausken. Var der på time på dag 2 av denne syklusen og ble enige om ivf, var på samtale sist uke og starter neste uke allerede :D Kunne velge selv når vi ville begynne, så valgte selvfølgelig med en gang

Jeg ser noe, men syns ikke jeg ser noe farge... er 9dpo. Trodde det var ripe i avlesningsviduet så jeg åpnet den. Babyplan tidligtest

Hva tenker dere? Skygge? Alt annet er nesten for sykt.

Vedlegg

• 20251010_210743.jpg
    20251010_210743.jpg
    212,5 KB · Visninger: 42
Beklager spamming men jeg er litt satt ut nå.. vil skyggestreker fortsatt være der timer etter og vil de syns når man bruker inverter på bildet som her?

Vedlegg

• Picsart_25-10-10_23-06-50-891.jpg
    Picsart_25-10-10_23-06-50-891.jpg
    212,7 KB · Visninger: 43
Jeg er 8dpo i dag. Har sovet veldig dårlig i natt fordi jeg er så redd for å ikke være gravid. I begynnelsen trodde jeg at jeg var gravid fordi jeg sov dårlig, hadde voldsomme drømmer og slimete utflod hele tiden. Jeg sover litt bedre nå, men har fortsatt slimete utflod. Blir litt redd for at jeg har hatt en kjemisk. Følte skikkelig at jeg trengte en rask ny gravidtiet etter spontanaborten.
Jeg begynner å bli fristet til å ta test. Jeg vil helst teste i helgen fordi jeg ikke orker å forholde meg til negativ test før jeg skal på jobb. Men jeg synes jo det virker lenge å vente helt til neste lørdag. Samtidig er jo 8dpo veldig tidlig. Og jeg kommer jo til å bli lei meg om den er helt blenda. Så er sykt usikker på hva jeg skal gjøre..

Jeg er 8dpo i dag. Har sovet veldig dårlig i natt fordi jeg er så redd for å ikke være gravid. I begynnelsen trodde jeg at jeg var gravid fordi jeg sov dårlig, hadde voldsomme drømmer og slimete utflod hele tiden. Jeg sover litt bedre nå, men har fortsatt slimete utflod. Blir litt redd for at jeg har hatt en kjemisk. Følte skikkelig at jeg trengte en rask ny gravidtiet etter spontanaborten.
Jeg begynner å bli fristet til å ta test. Jeg vil helst teste i helgen fordi jeg ikke orker å forholde meg til negativ test før jeg skal på jobb. Men jeg synes jo det virker lenge å vente helt til neste lørdag. Samtidig er jo 8dpo veldig tidlig. Og jeg kommer jo til å bli lei meg om den er helt blenda. Så er sykt usikker på hva jeg skal gjøre..
Gjør det som føles best for deg :Heartbigred
Hvis du er/blir gravid denne PP så betyr ikke en negativ test i dag at du er mindre gravid! Implantasjon kan skje på 10DPO og det tar vanligvis to dager før det finnes nok HCG i urinen for at det skal slå ut på test. Jeg testet på 7DPO og 8DPO fordi jeg følte masse rare stikkinger og murringer i livmoren 6DPO, og ville sjekke om det var faktisk implantasjon :hilarious:
Med mine tidligere svangerskap så har jeg ikke testet positiv før ca 12-14 DPO.

Håper du får positiv test når du vel tester :love7

9DPO morgen :shy:
Føler jeg ser allerede god utvikling. Håper det fortsetter!! Sist blei testene nesten ikke sterkere i det hele tatt. Det føles bedre allerede. Men er fortsatt kjempe stresset :sorry:
Prøver bare roe meg og fokusere på at det er oftere det går bra enn ikke bra, men er ikke alltid så lett :shy:
Håper på flere positive tester her inne i dag :smiley-bounce012

Vedlegg

• IMG_3412.jpeg
    IMG_3412.jpeg
    948,1 KB · Visninger: 52
Back
Topp