IKM UKE 42

6 dpo i dag :smiley-chores007 drømte at jeg blødde igjennom i trusa :nailbiting: heldigvis ingen blod i dag :p Hvordan går det med dere andre? Hva gjør dere for å få tiden til å gå? Jeg har begynt å strikke etter en laaang pause :D

6 dpo i dag :smiley-chores007 drømte at jeg blødde igjennom i trusa :nailbiting: heldigvis ingen blod i dag :p Hvordan går det med dere andre? Hva gjør dere for å få tiden til å gå? Jeg har begynt å strikke etter en laaang pause :D
4 dpo i dag, dagene går saaakte:hilarious: det går fint, kjenner på murringer mye av dagene, men det kan jo også være at kroppen forbereder til mensen... Jeg tenker på om jeg skal ta opp igjen strikkingen, kanskje strikke et babyteppe til venninner som venter baby:dummy1:. Det er vanskelig å få tiden til å gå... :hilarious:

10 dpo, men 6 dager siden innsett.

En del svimmel , men hjelper å spise ...og masse stikking og murring

Melder meg inn her :) Litt usikker på EL, men håper og tror den må ha vært på lørdag eller søndag.

Snorkfrøken95 - 25år - PP5 - B1 - EL 03/10. - IKM 18/10

10 dpo, men 6 dager siden innsett.

En del svimmel , men hjelper å spise ...og masse stikking og murring
Samme her! Krysser fingrene for at det er ett godt tegn:joyful: Var kjempe stinn og øm frem til i dag, men nå føler jeg meg mye bedre i magen enn ila de siste dagene:)

Samme her! Krysser fingrene for at det er ett godt tegn:joyful: Var kjempe stinn og øm frem til i dag, men nå føler jeg meg mye bedre i magen enn ila de siste dagene:)

å shit ja! Nå må bare tide gåååå!!

6 dop. Prøver tenker på alt annet og ikke kjenne etter symptomer da alle symptomene mine er de samme som mens og graviditet. Prøver love meg selv ikke teste før ikm pga psyken. Men tipper jeg ryker på en test på lørdag eller søndag morgen.

Blendahvit test idag, 7 DPO. Ikke noe sjokk, men har jo alltid ett lite håp:angelic: Da begynner jeg å tro at stikking i brystene, og strekk i nedre mage bare er innbilning. Er det mulig å føle slike ting før det slår ut på test? Tenker jo at hvis det er HCGen som gjør at man får disse symptomene, så bør den vel være såpass høy at den slår ut på en tidlig test?

9 dpo, babyplan test tatt ikveld. Svak strek kom etter 3-4 min:

A8C54306-9626-4327-B445-F01D3CC7FCEE.jpeg

Håper at dette ikke bare er skygge og at det utvikler seg videre :angelic:

4 dpo, og tida går saaaakte :p

Back
Topp