Hopes21
Glad i forumet
Hvilken app er FF?9 dpo idag og blenda test. FF mener jeg er 8 dpo, jeg tror 9DPO (det premom mener ut fra EL testene) Er enda håp til tross for negativ testLurer på om jeg skal vente noen dager før jeg tester igjen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken app er FF?9 dpo idag og blenda test. FF mener jeg er 8 dpo, jeg tror 9DPO (det premom mener ut fra EL testene) Er enda håp til tross for negativ testLurer på om jeg skal vente noen dager før jeg tester igjen.

drømte at jeg blødde igjennom i trusa
heldigvis ingen blod i dag 4 dpo i dag, dagene går saaakte6 dpo i dagdrømte at jeg blødde igjennom i trusa
heldigvis ingen blod i dag
Hvordan går det med dere andre? Hva gjør dere for å få tiden til å gå? Jeg har begynt å strikke etter en laaang pause
![]()
det går fint, kjenner på murringer mye av dagene, men det kan jo også være at kroppen forbereder til mensen... Jeg tenker på om jeg skal ta opp igjen strikkingen, kanskje strikke et babyteppe til venninner som venter baby
. Det er vanskelig å få tiden til å gå... 

Fertility FriendHvilken app er FF?![]()
Enig med deg!Nå vil jeg snart begynne se noen positive tester her!Lykke til alle sammen!
![]()

Samme her! Krysser fingrene for at det er ett godt tegn10 dpo, men 6 dager siden innsett.
En del svimmel , men hjelper å spise ...og masse stikking og murring
Var kjempe stinn og øm frem til i dag, men nå føler jeg meg mye bedre i magen enn ila de siste dageneSamme her! Krysser fingrene for at det er ett godt tegnVar kjempe stinn og øm frem til i dag, men nå føler jeg meg mye bedre i magen enn ila de siste dagene
![]()
Da begynner jeg å tro at stikking i brystene, og strekk i nedre mage bare er innbilning. Er det mulig å føle slike ting før det slår ut på test? Tenker jo at hvis det er HCGen som gjør at man får disse symptomene, så bør den vel være såpass høy at den slår ut på en tidlig test?Oi jeg ser!! Så kjekt9 dpo, babyplan test tatt ikveld. Svak strek kom etter 3-4 min:
Vis vedlegget 337617
Håper at dette ikke bare er skygge og at det utvikler seg videre![]()

Ja, krysser fingrene for detOi jeg ser!! Så kjektGratulerer! nå må det bare øke i styrke dag for dag!
![]()