Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart positiv den!Se der ja - nå e det litt mer farge her
Ser for meg at denne ikkje er helt positiv enda - er det riktig?
Denne er tatt ca kl 20 i kveld... Bør eg ta en til før eg legger meg i kveld og en i morgen tidlig? Eller like greit å vente til i morgen tidlig?
Har to tester igjen...

Ville ventet til i morgen tidligSe der ja - nå e det litt mer farge her
Ser for meg at denne ikkje er helt positiv enda - er det riktig?
Denne er tatt ca kl 20 i kveld... Bør eg ta en til før eg legger meg i kveld og en i morgen tidlig? Eller like greit å vente til i morgen tidlig?
Har to tester igjen...

Ville ventet til i morgen tidlig![]()
Denne pp har jeg testet fram til negativ, eller det vil si snart negativ, den synker iallefallNy spam
Er denne positiv - kan eg si at EL er i morgen da? Eller skal eg ta test fram til negativ for å fastsette det?![]()
Jeg ville nok ha testet til den ble negativ, siden mine sykluser varierer en del og denne pp hadde jeg to dager med positiv EL-test
Denne pp har jeg testet fram til negativ, eller det vil si snart negativ, den synker iallefallJeg ville nok ha testet til den ble negativ, siden mine sykluser varierer en del og denne pp hadde jeg to dager med positiv EL-test
![]()

Jeg er ny på dette med EL tester selv, men med strimler er det slik at siden jeg fikk positiv i går og nedgang i dag, er eggløsning i dag og 1dpo i morgen. Regner med det er likt med smilefjeset da? Når testen blir negativ har du eggløsning. Det er nok noen her inne som har brukt samme type test som kan si noe mer om detFortsatt smilefjesBlir å teste til den er negativ denne gangen. Er EL dagen testen viser negativ da, mest sannsynlig?
![]()

jobbmessig passer det ikke helt med tredjemann, men har ganske lyst likevel, så nå kjører vi vekselvis kondom og ikke. Forvirra gjeng
Hvordan går det med dere? Endelig 1 dpo her![]()

Positiv test i går, så 1 dpo i morgenHvordan går det med dere? Endelig 1 dpo her