***IKM UKE 42***

Ikm er ikke før søndag, så får smøre meg med den tolmoa jeg ikke har , å vente å se :p men har en del menssmerter, så frykter tr kommer :( skjønner ikke hvordan d går ann å få svak positiv CB og så negativ RFSU etterpå.. Dritkjedelig! Selv om jeg ikke var sikker på CB testen og jeg ville vente å se, så har jeg uansett begynt å glede meg litt. Så skuffelsen er stor.. Håper testen i dag er feil! Iom at det var siste pp for oss. :o
1pp hadde jeg positiv på cbd og så kom tanta to dager etter tiden. Hadde hatt kjemisk. Men cb+ syns jeg er flink til å lage skyggestreker så den kjøper jeg ikke. Da kjøper jeg a1 istedenfor

Ikm er ikke før søndag, så får smøre meg med den tolmoa jeg ikke har , å vente å se :p men har en del menssmerter, så frykter tr kommer :( skjønner ikke hvordan d går ann å få svak positiv CB og så negativ RFSU etterpå.. Dritkjedelig! Selv om jeg ikke var sikker på CB testen og jeg ville vente å se, så har jeg uansett begynt å glede meg litt. Så skuffelsen er stor.. Håper testen i dag er feil! Iom at det var siste pp for oss. :eek:
Skjønner godt at skuffelsen er stor :/ det var den her også.. vi krysser fingrene så godt vi kan :) er det lov å spørre hvorfor det er siste pp ?

hei på dere alle sammen og gratulerer til alle dere som har fått positiv test :) har ikm i dag jeg da og forferdelig mye stikk og murring men bare venter på den røde dama :( tok en test for 2 dager siden og den var negativ så da tror jeg alt håpet er ute denne ppn dessverre lovet meg selv og ikke tenke noe på det denne månde da vi har flyttet i nytt hus og hvert opptatt med det ;) men vet jo at i dag skal jeg ha den bemrømte dama. egentlig skulle jeg hatt ho for 2 dager siden om jeg skulle gått utover den 25 dagers syklusen min som jeg har hatt i 1 år nå. men forgje månde så ble den på 27 dager merkelig nokk, og i dag er det da 27 dager siden jeg hadde mens!! håper jo hu ikke dukker opp men.....

Nei, nå skal du høre:) Jeg har testet flere ganger iløpet av sist uke/ helgen og senest mandag. Har ikke vist noenting så har gått til innkjøp til besøk av TR. Idag tok eg test for nesten gøy siden eg ikke har fått mensen enda og jaggu ser eg ikke to streker!! ENDELIG!! To tester kan vel ikke t feil? Øverste var idag tidlig. Den andre nå nettopp er i skyene nå! Håper bare det holder seg der! Vis vedlegget 83335
gratulerer så utrolig mye!! så da testet du positiv mange dager etter ikm du da? er det håp for meg og kansje har ikm i dag og testet negativ for 2 dager siden :(

Skjønner godt at skuffelsen er stor :/ det var den her også.. vi krysser fingrene så godt vi kan :) er det lov å spørre hvorfor det er siste pp ?

Vi bestemte oss for å ikke prøve lengre enn denne pp, fordi det setter hele hverdagen på hode.. Først må det testes etter EL, så må man ha pliktsex i noen dager, også må man leve som om man er gravid og så må man teste for HCG på slutten av hver pp.. Skuffelsen gang etter gang har blitt veldig tøff, når det er dette vi virkelig ønsker og alderen begynner å springe ifra meg. Så er pliktsex noe møkk.. :( Alt dreide seg bare om testing og sex hele tiden, det blir for slitsomt.. Og med bare en eggleder pga XU, og mange SA blir man rett og slett drittlei av hele opplegget.. :( så da får man finne ut andre løsninger. Trist men sant og nødvendig å tenke på noe annet en stund.

Hadde masse menssmerter da jeg gikk på pilla. Nå er det bare litt den dagen jeg får den. Så nå er EL værre en mensen :p tusen takk og lykke til med spiren :)
Hadde det selv! Sluttet på pilla og satt inn spiral, var veldig fornøyd med det☺️ Hehe tusen takk☺️ Tør ikke helt tro på det ennå. Lykke til med prøvingen. PS les om bidronning ekstrakt

Vi bestemte oss for å ikke prøve lengre enn denne pp, fordi det setter hele hverdagen på hode.. Først må det testes etter EL, så må man ha pliktsex i noen dager, også må man leve som om man er gravid og så må man teste for HCG på slutten av hver pp.. Skuffelsen gang etter gang har blitt veldig tøff, når det er dette vi virkelig ønsker og alderen begynner å springe ifra meg. Så er pliktsex noe møkk.. :( Alt dreide seg bare om testing og sex hele tiden, det blir for slitsomt.. Og med bare en eggleder pga XU, og mange SA blir man rett og slett drittlei av hele opplegget.. :( så da får man finne ut andre løsninger. Trist men sant og nødvendig å tenke på noe annet en stund.
hvis dere ikke bruker prevensjon kan det jo være at spiren sitter helt plutselig, når dere ikke stresser med å bli gravide ;) men plikt sex er noe dritt....

Kjenner meg igjen i alt dette.. Vi startet i des i fjor. Klarte å bli gravid, men mistet.. Så skuffelsen er stor når tr dukker opp :/ tenkte selv onsdag når hu kom snikende at nå, nå orker jeg ikke mer.. Men hva er det å gi opp fra egentlig ? Ingenting. For ingenting skjer jo... Om du skjønner hva jeg mener.. Bare å ha ubeskyttet sex, uten å teste eller tenke så mye over det tenker jeg... Kan bli veldig altoppslukende denne prøvingen :/ å pliktsex er det værste :p

Kjenner meg igjen i alt dette.. Vi startet i des i fjor. Klarte å bli gravid, men mistet.. Så skuffelsen er stor når tr dukker opp :/ tenkte selv onsdag når hu kom snikende at nå, nå orker jeg ikke mer.. Men hva er det å gi opp fra egentlig ? Ingenting. For ingenting skjer jo... Om du skjønner hva jeg mener.. Bare å ha ubeskyttet sex, uten å teste eller tenke så mye over det tenker jeg... Kan bli veldig altoppslukende denne prøvingen :/ å pliktsex er det værste :p

Ja pliktsex er kjedelig... Mannen trodde dette ville bli topp :p men det endte med at han nesten ikke ville stryke meg på ryggen en gang, fordi han var lei av sex.. :( Slik ønsker vi ikke å ha det. Så får vi se om vi ønsker å prøve igjen om en stund, tviler på det. Men nå må vi ha fri fra dette stresset, begge to :)

Hadde det selv! Sluttet på pilla og satt inn spiral, var veldig fornøyd med det☺️ Hehe tusen takk☺️ Tør ikke helt tro på det ennå. Lykke til med prøvingen. PS les om bidronning ekstrakt

Ser at mange prøver bidronning ekstrakt og noe annet. Har ikke prøvd noe annen prevensjon en pille. Så får man se senere hva man gjør. Det skjønner jeg godt men det går nok opp for deg snart :) må være en helt fantastisk følelse.

Ja pliktsex er kjedelig... Mannen trodde dette ville bli topp :p men det endte med at han nesten ikke ville stryke meg på ryggen en gang, fordi han var lei av sex.. :( Slik ønsker vi ikke å ha det. Så får vi se om vi ønsker å prøve igjen om en stund, tviler på det. Men nå må vi ha fri fra dette stresset, begge to :)
Ser den.. Kan være greit med en liten pause. Hos oss tar det på forholdet denne prøvingen, istede for å føre oss nærmere, som jeg ser mange andre sier :/ lykke til videre uansett :)

Ser at mange prøver bidronning ekstrakt og noe annet. Har ikke prøvd noe annen prevensjon en pille. Så får man se senere hva man gjør. Det skjønner jeg godt men det går nok opp for deg snart :) må være en helt fantastisk følelse.
Jeg tenkte på bi dronning ekstrakt nå som du prøver å bli gravid. Jeg prøvde denne mnd og det ser jo ut som om det klaffet foreløpig:). Jeg gleder meg over tanken innimellom, men fortsatt litt fjernt:)

Jeg tenkte på bi dronning ekstrakt nå som du prøver å bli gravid. Jeg prøvde denne mnd og det ser jo ut som om det klaffet foreløpig:). Jeg gleder meg over tanken innimellom, men fortsatt litt fjernt:)

Ja, skal sjekke det ut. Får man evt noe bivirkninger?
Ja, kan jo hende det funker og at det er verdt å prøve. Kjøpt på helsekosten?

Ja, skal sjekke det ut. Får man evt noe bivirkninger?
Ja, kan jo hende det funker og at det er verdt å prøve. Kjøpt på helsekosten?
Ikke hatt noen bivirkninger og ble kjøpt på helsekost. Gikk på flytende de 20 første dagene og gikk over på kapsler da etter det sammen med folat:).

Ikke hatt noen bivirkninger og ble kjøpt på helsekost. Gikk på flytende de 20 første dagene og gikk over på kapsler da etter det sammen med folat:).

Okay. Jeg tar folat hver dag. Lest mye forskjellig om det nå. At man skal ta det til positiv EL test osv. Både gode og dårlig opplevelser ser det ut som.

Back
Topp