***IKM UKE 42***

Og der kom tr etter både pos og neg tester :( hater dette tullet... Masse masse lykke til dere andre med positive tester og lykke til med prøvingen dere andre :) vi tar oss en pause nå, eller for godt :/ kjedelig. Men denne prøvingen er ikke sundt for min kropp i allefall.. :(
 
Jeg har el slim igjen jeg så dette ble sikkert helt feil ikm gruppe! Men sånn er det med syklus kluss etter ma
 
I dag kom d litt lyyyys rosa utflod, og veldig vann aktig utflod. Aldri hatt før. Ellers ingen symptomer på noe som helst:s
 
:| fikk en ultra svak strek etter 10min på gtest nå i kveld.
Tror jeg må ta en ny i mårra tidlig. Vet ikke om jeg helt tror på d!
 
:| fikk en ultra svak strek etter 10min på gtest nå i kveld.
Tror jeg må ta en ny i mårra tidlig. Vet ikke om jeg helt tror på d!

Så spennende! Jeg er nysgjerrig, hatt MA selv for en mnd siden. Vet ikke om el har vært eller noen ting. Har du hatt helt negativ test før denne?? Murrer veldig hoss meg til tider og jeg har også lyserosa utflod av og til, er i såfall bare 6 dpo jeg da(hvis jeg hadde el forrige helg da)

Har du ikm i morgen?

Blir spennede for deg i mårra tidlig da!! Følger med deg!:)
 
Så spennende! Jeg er nysgjerrig, hatt MA selv for en mnd siden. Vet ikke om el har vært eller noen ting. Har du hatt helt negativ test før denne?? Murrer veldig hoss meg til tider og jeg har også lyserosa utflod av og til, er i såfall bare 6 dpo jeg da(hvis jeg hadde el forrige helg da)

Har du ikm i morgen?

Blir spennede for deg i mårra tidlig da!! Følger med deg!:)

Ja hadde helt negativ test to uker etter ma.

Hadde ikm tirsdag. Men tror nok syklusen er litt i kluss denne pp pga ma'en.
Kom blod på pairet nå når jeg var på do. Så tanta er nok på tur, uten symptomer :p
 
Når har du neste ikm uke a? Må følge med deg litt :D
Egentlig 46, men må ha pause 1 mnd pga en undersøkelse jeg skal på. Så da blir det ikke før uke 50... men vi får se om jeg greier å holde meg unna prøvingen ;) har dagbok her på fs mener den heter prøver på nr 2.
 
Krysser fingrene for at den ikke kommer i det hele tatt. Tok test på onsdag forgje uke men den var negativ. Kan det være håp enda tro?
 
Håper jo den holder seg langt unna men tørr ikke teste for vet jeg bare blir super skuffa!! Men kommer den ikke i løpet av 3 dager får jeg svi av en. :)
 
Hvilken ikm gruppe skal du videre til Proximus? Vært spennende å følge deg :)
Neste blir vel ikmgruppe 47 :) den er ikke opprettet ennå. Kanskje jeg får gjøre det, og se om det bringer hell ? Hehe.
 
Back
Topp