***IKM UKE 42***

Hehe, du får gjøre det :) så får jeg komme innom å følge deg :) masse lykke til!
Takk for det, og ilige så til deg :) ønsker deg alt godt videre i livet :)kommer sikkert til å følge litt med deg også, så kan vi jo snakkes også :)
 
Da var tante rød kommet for fullt! Satser på juli baby! :)
 
Jeg har ingen supertydlige.. Tok 3 stk samma kveld å det var ingen tvil.. Digi testen dagen etter slo ut gravid 1-2 :)))
 
[quotBruk="minico, post: 18104671, member: 96113"]Hei AFA, hvordan har det gått med deg? :)[/quote]
Hei. Beklager at eg ikkje har oppdatert. Mens kom forrige søndag og er nå i ny pp.
 
[quotBruk="minico, post: 18104671, member: 96113"]Hei AFA, hvordan har det gått med deg? :)
Hei. Beklager at eg ikkje har oppdatert. Mens kom forrige søndag og er nå i ny pp.[/quote]

Det går fint :) Masse lykke til i ny pp!
 
Bambii1, ønske 2015, Lykke_ og Gulsløyfe hvordan går det med dere? Testet noe mer? :)
 
IKM i dag, men tror syklusen er litt på tur... Hadde bare nesten positiv el test onsdag for to uker siden, men få andre symptomer på el. Forrige lørdag derimot hadde jeg skikkelige el-smerter og el-slim, men dessverre fikk jeg ikke tatt en test... Tok en el-test på søndag og den var nesten positiv... Så nå vet jeg virkelig ikke helt når IKM egentlig er. Ikke fikk vi lagt inn aksjer før på søndag heller, så tror ikke det blir noe denne pp :/

Hei Bambii1, hvordan har det gått?
 
Back
Topp