***IKM UKE 42***

minico

Gift med forumet
Junibarna 2015
August 2018
Mandag 13.10
AFA - pp11
Romle - pp2
minico - pp5 (pp3 etter MA)
Romi


Tirsdag 14.10
Siljean - pp5 (pp1 etter MA)
Bambii1 - pp4
Hope90
Lykke_ - pp3
Lykkeliten_86 - pp14 (pp8 etter MA)


Onsdag 15.10
Lille Piken
mathild
Himmelstråle
Snartmammatil2
Georgie


Torsdag 16.10
onemoretime - pp2
Proximus - pp2 etter MA
LilleMikro<3
Klønesmurf
trinebeth
Lilla86 - pp10
Tussi_lussi


Fredag 17.10
ønske 2015 - pp8

Lørdag 18.10
Tutta_86 - pp2

Søndag 19.10
Miesol - pp2
ønskebarn4- pp4
Sophien - pp4
Gulsløyfe



♡ GRAVID ♡
minico
Romi
Romle
Himmelstråle
Sophien
mathild
ønske 2015

:mad: Tante rød :mad:
LilleMIkro<3
Lilla86
Georgie
trinebeth
Tutta_86
Lille Piken
Tussi_lussi
Snartmammatil2
Proximus
Miesol
Lykkeliten_86
ønskebarn4
Klønesmurf
Hope90
Siljean
onemoretime
AFA
Gulsløyfe
Bambii1

:confused005 Passert IKM :confused005
Lykke_


:confused004 Ikke oppdatert :confused004


Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum. :D
 
Last edited:
IKM 16 Oktober om neste syklus blir på 36 dager som de to foregående, virker som en liten evighet til. Hadde syklus på 31 dager før MA og syns det var lenge, så håper den kommer seg tilbake dit.

Krysser det som krysses kan og håper på et juni mirakel :D
 
Hei å hå hiver meg på her :D flotte greier. Ikm Mandag 13 okt ;) Dette er pp 2 etter ma i april. Tok 3 mnd før mens kom tilbake, så begynner å bli litt utålmodig. Måtte dette bli uken for oss alle :) ønsket om et junibarn er stort :)
 
Hei å hå hiver meg på her :D flotte greier. Ikm Mandag 13 okt ;) Dette er pp 2 etter ma i april. Tok 3 mnd før mens kom tilbake, så begynner å bli litt utålmodig. Måtte dette bli uken for oss alle :) ønsket om et junibarn er stort :)

Æsj! Ja MA er noe dritt! Har hatt sykluser på 43/36/36 etter MA i mai, men har bestemt meg for at dette er uka mi ;)

Nå er det vår tur:cool:Lykke til!
 
Æsj! Ja MA er noe dritt! Har hatt sykluser på 43/36/36 etter MA i mai, men har bestemt meg for at dette er uka mi ;)

Nå er det vår tur:cool:Lykke til!
Ja, unødvendig når syklusene blir tulla til :/ før ma hadde jeg syklus på 35 dager, nå sist ble den 42 dager :/ så liiitt usikker på ikm, men den blir enten mandag eller søndag denne uka ;) får se når el dukker opp. Skal prøve å teste etter den for første gang ;) blir spennende.
 
Heisann. Prøver meg her inne jeg.
Veldig usikker på syklusen pga SA, men TR kom i går 39 dager etter SA startet og jeg har tidligere hatt en syklus på 35 dager.
Så om det ikke er blitt altfor mye forandringer, så forventer jeg neste tirsdagen uke 42 ;)

Så da blir vel det pp1, ikm 14
 
Ja, unødvendig når syklusene blir tulla til :/ før ma hadde jeg syklus på 35 dager, nå sist ble den 42 dager :/ så liiitt usikker på ikm, men den blir enten mandag eller søndag denne uka ;) får se når el dukker opp. Skal prøve å teste etter den for første gang ;) blir spennende.

Sikkert lurt å teste. Vurderte det jeg også, men trur vi bare kjører på fra mannen kommer hjem og til godt over CD23 hvor jeg har hatt EL de to siste syklusene. Om det ikke skulle bli klaff nå, blir det å kjøpe inn EL-tester til neste syklus ;) Blir veldig spennende ja:cool:
 
Heisann. Prøver meg her inne jeg.
Veldig usikker på syklusen pga SA, men TR kom i går 39 dager etter SA startet og jeg har tidligere hatt en syklus på 35 dager.
Så om det ikke er blitt altfor mye forandringer, så forventer jeg neste tirsdagen uke 42 ;)

Så da blir vel det pp1, ikm 14

Så trist det endte i SA, får håpe syklusen din er tilbake til normalen og at det blir leeeeenge til neste gang du trenger å tenke på syklus og eggløsning igjen :p
 
Jeg kan settes opp på torsdag 16. enn så lenge. Har veldig uregelmessig EL, så det kan godt hende jeg havner i en uke senere. Men vi prøver :) PP 10 (PP 8 etter SA).
 
Jeg har fått negativ g-test og sluttet på Lutinus. Da tar det 3 dager før tr kommer, for jeg har så mye progesteron i kroppen. Jeg har uregelmessig EL, så det er litt usikkert hvor jeg ender opp. Setter meg derfor foreløpig opp på fredag 17. oktober, pp 14 (pp 8 etter MA).

Jeg tar Lutinus (progesteronstøtte) etter EL. Og tja. Skal vurdere om jeg skal be om noe mer hjelp snart. Har prøvd siden juni 2013.
 
Jeg har fått negativ g-test og sluttet på Lutinus. Da tar det 3 dager før tr kommer, for jeg har så mye progesteron i kroppen. Jeg har uregelmessig EL, så det er litt usikkert hvor jeg ender opp. Setter meg derfor foreløpig opp på fredag 17. oktober, pp 14 (pp 8 etter MA).

Jeg tar Lutinus (progesteronstøtte) etter EL. Og tja. Skal vurdere om jeg skal be om noe mer hjelp snart. Har prøvd siden juni 2013.
Håper virkelig det blir din tur snart.. Er bare i 2pp etter ma i april i år, men Vi startet prøvinga i des 13, og har ikke lyktes ennå.. Kjenner frustrasjonen kommer sigende. Hvem hadde trodd at det skulle ta så lang tid å lage et barn da ? Ikke jeg i allefall :/ men det er jo typisk når man bestemmer seg for å prøve så. Lykke til i denne pp :) vi krysser fingrene.
 
Håper virkelig det blir din tur snart.. Er bare i 2pp etter ma i april i år, men Vi startet prøvinga i des 13, og har ikke lyktes ennå.. Kjenner frustrasjonen kommer sigende. Hvem hadde trodd at det skulle ta så lang tid å lage et barn da ? Ikke jeg i allefall :/ men det er jo typisk når man bestemmer seg for å prøve så. Lykke til i denne pp :) vi krysser fingrene.

Takk!

Det er veldig kjedelig å miste og vente på ny spire. På den annen side finner jeg trøst i at jeg har blitt gravid flere ganger. Nå får jeg jo en god del hjelp, og jeg håper fremdeles på hjemmelaget baby. Det er bare ekkelt at jeg ikke har blitt gravid på nytt en eneste gang etter MA i februar.

Jeg håper juni er måneden. :)
 
Da har jeg fått time hos legen og håper på resept på Letrozol/femar (EL-stimulerende)! :)
 
Jeg har fått negativ g-test og sluttet på Lutinus. Da tar det 3 dager før tr kommer, for jeg har så mye progesteron i kroppen. Jeg har uregelmessig EL, så det er litt usikkert hvor jeg ender opp. Setter meg derfor foreløpig opp på fredag 17. oktober, pp 14 (pp 8 etter MA).

Jeg tar Lutinus (progesteronstøtte) etter EL. Og tja. Skal vurdere om jeg skal be om noe mer hjelp snart. Har prøvd siden juni 2013.

Da er du på lista ;-)
 
Jeg har fått resept på letrozol. Skal taes i 5 dager, med første tablett på syklusdag 4. Jeg er veldig spent! :)
 
Back
Topp